روايات

رواية حوريتي الجميلة الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم خلود

رواية حوريتي الجميلة الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم خلود

رواية حوريتي الجميلة الجزء الثاني والعشرون

رواية حوريتي الجميلة البارت الثاني والعشرون

رواية حوريتي الجميلة
رواية حوريتي الجميلة

رواية حوريتي الجميلة الحلقة الثانية والعشرون

فريال بغضب انت مين مسك بنت كده ليه سيبها يا حيوان
عمار بصوت عالي وهو يقول انا حيوان يا زباله هاتوها الحيوانه دي معها لما اشوف اخرتها ايه كمان دي ويمسك ابوودي جاري من شعرها ويشدها بقوه وهي تصرخ وتقوله سيبني وسيب البنت
نزل بهم الاسفل وارميهم في السياره
عمار البودي جارد وديهم المخزن
كنان وهو يرى امه وحنان وهي تركبه السياره مع البودي جارد ويذهبوا بهم
كنان. في نفسه اكيد هم دول اللي اخذه حوره ويركب خلفهم وهو يجري بسرعه
عمار في التليفون ايوه باشا في عربيه ورانا
الباشا. بيقول له حاول تهرب منها ما تخلهوش يعرف طريقنا
عمار تحت امرك يا باشا
…………………………………….. عندي حور المنزل وهي تبكي وتقول لادم انا عايزه اروح عند حسن وبابا وماما ارجوك وديني عندهم
ادم بغضب وهي يقول لها انت من النهارده بتاعتي انا انت شفت اللي دفعتو فيك يا حور صوته علي عليها وهي تبكي بشده
وتتركه. وتذهب الي الغرفه وهي حزينه على فراق حسن واهلها وعلى المعامله التي تعاملت بها منهم وهي في الغرفه تبكي وتقول ليه كده عملته معي انا عايزه اعرف انا عملت ايه
……………………………………………… عند زينه وهي تضحك بشده هي والمجهول وهم بيقولوا ههه خلصنا من حور لما نروح نقول حنان وانا بلغها من الموضوع حور اكيد هي هتفرح

 

 

 

……………………………………………. عندي حنان هي وامها وهم في المخزن وهم يبكي بشده
حنان صوت عالي على امها وتقول لها انت اللي عملت فينا كده شوفي هتطلع من هنا ازاي
الام هي تبكي وهي تبكي على حالها وحال بنتها بعد النصيبه التي وردت نفسها بها وتقول والله ما كنت عارفه ده كله هيحصل انا كنت عايزه اخلص من حور باي طريقه علشان كده اناعملتا لموضوع
انتي ما شفتيش اخوكي عمال في ايه انا عايزة اخلص منها خالص ياكش تموت وارتاح
حنان بغضب من غباء امها
انتي كده خلصتي من حور لا انتي خلصتي علينا كلنا بغباء ده
الام بس انا فكرت
ان كده خلصت منها وانا مش شفت عملت كثير ده
الام بصوت عالي وهي تبكي وتقول دي بعدت عني ابني ده بفا محنون حور
حنان خلاص خلاص خلاص براحتك بس كده
كنان وهو في الطريق و تاهت منه عربيه وهو يضرب دركسيون السياره بتاعته وهو يقول بغضب كل ما اعمل حاجه عشان ابقى معه حور تتقلب عليا اعمل اي حاجه دلوقتي ويرجع المنزل وهو غاضب ويدخله وفي يدي شنطه الفلوس ويوصع في الدولاب عند حسن ويوسف ما المنزل وما يراقبون كنان
وهو يضع الشنطه في الدولاب يضحك عليه حسن ويوسف ويقول له اول ما يطلع من شقه تروح انت يا حسن وضح شنطه الفلوس دي مكان دي وترمي الكارت بتاعي في الارض علشان يعرف يصوصلي
كنان
وهو غاضب وينزل على تحت وهو يدور على اي طريقه الوصول الى عنوان حور عند
كنات وهو يدخل شقه وهو يدور علي اي حاجه بعد تعب يراا كرت
ادم المقولات الهندسيه يفرح بشده يقول ايوه هو ده انا امي قالت اسم ادم الحمدلله ويذهب بسرعه وهو مبسوط انو بقا معا عنوان ادم واروح لها وارجع حور ويذهب الشقه ويخذ شنطه الفلوس
وينظرالي الشنطه الفلوس انا هديلو الفلوس واخذ حور ويذهب وينظر الشركه دي مش معقول وادخل على الحراسه انانا عايز الباشا ادم
ينظر اليه الحارس من فوق لتحت انت عايز تقابل باشا ينظر اليها كنان وهو غاضب اه
الحرس يكلم ادم في التليفون ويقول قله انو في شخص تحت عايزه يقبلو

 

 

 

يضحك ادم يقول له خليه يطلع عندي فوق
يطلع كنان وهو ينظرالي الشركه بذهول من منظرها الفخم
يطلع عند ادم والله انت اخذت حور خذي فلوسك ورجع حور انا مش عايز منك حاجه ثاني
ادم وهو يضحك
يقول له انا دفعت ثلاثه مليون في حور انت هتديني كم عشان تاخذها ينظر وليه كنان بغضب ويقول له خذ فلوس اهي
ينظر ادم اليه ووضع رجله فوق المكتب وينظراليه بقرف
ادم بس حور بت جامد بصراحه انا عايز عشره مليون
كنان بغضب نعم
ثم يقوم ادم بفتح الشنطه و ينظر اليها وهو يبتسم ويقول له ايه ده انت جاي تلعب معي دي ورقه ابيض يا روح امك
ويقوم ادم بضرب
كنان ضربه بشده وغل وطرده من الشركه وهو مبسوط كنان اه يا اولاد الكلب
ماشي برضو حور ليه ولو علي موت الكل
ادم في المكتب وهو يجلس ويخرج من الغرفه المجاورة حسن وهو يضحك علي كنان هههههههههه
……………………. 🤎فلاش باك.🤎…………
كنان وهو يذهب المنزل وهو غاضب ويدخله وفي يدي شنطه الفلوس ويوصع في الدولاب عند حسن ويوسف في المنزل وما يراقبون كنان
وهو يضع الشنطه في الدولاب يضحك عليه حسن ويوسف ويقول له اول ما يطلع من شقه تروح انت يا حسن وضح شنطه الفلوس دي مكان دي وترمي الكارت بتاعي في الارض علشان يعرف يصوصلي
كنان
وهو غاضب وينزل على تحت وهو يدور على اي طريقه الوصول الى حور عند
حسن وهو يدخل الى الشقه ويكلم يوسف في التليفون خلي بالك لو طلع كلمني عشان اطلع بسرعه ويخذ شنطه الفلوس وادخل الى غرفه كنان ويبدل الشنط ويخرج بسرعه وهو يذهب الى يوسف وهم يضحكون بشده يوسف ايه عملت ايه حسن وهو يضحك تمام زي ما انت قولت حطيت له شنطه المصاري وجبت الشنطه دي ورميت الكارت في الصاله مطرح ما كنا واقفين

 

 

 

عند كنان وهو غاضب انا لازم اتصرف اكيد طريقه انا عايزه اروح عند حسن واشوف ايه في يذهب ويروح الى شقه حسن وياخذ المفتاح الذي كانت حاطه له امه وهو يدخل وكان حسن مش موجود يصل الى البيت و يقوم بتفتيش غرفه امه غرفه حنان وهو غاضب ولم يلقي شيئا ذهب في الصاله وهو غاضبا ويقعد على كرسي السفره ثم يلمحك تحت السفره كرت عليه اسم ادم المقولات الهندسيه يفرح بشده يقول ايوه هو ده انا امي قالت اسم ادم الحمدلله ويذهب بسرعه وهو مبسوط انو بقا معا عنوان ادم واروح لها وارجع حور ويذهب الى الشركه معي الفلوس
…………..🌺 عوده من الفلاش باك 🌺
حسن وهو يضحك عليه ودلوقتي هتعمل ايه يا يوسف
يوسف وهو ينظر الي ابيه بحب كل خير
عند حور وهي تجلس وتفكير في الهروب

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حوريتي الجميلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى