رواية حورية في عالم الوحوش الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم يوستينا سامي
رواية حورية في عالم الوحوش البارت الثامن والعشرون
رواية حورية في عالم الوحوش الجزء الثامن والعشرون
رواية حورية في عالم الوحوش الحلقة الثامنة والعشرون
اسد بصلهم بلهفة و فرحة / بجد يا جدي انتوا قدرتوا تحددوا مكان نور ..
مراد بتوتر / لا هنقدر بإذن الله، اصلك مش عارف مين قاعد عندي في البيت
اسد بصله بستغراب/ مين يعني اللي عندك
مراد /علي و صالح قرايب حور من الصعيد
و دول ممكن يساعدونا نلاقي نور
اسد بحماس / ايوه صح .. طب خليك انت يا حسن علشان ما تتعبشي و انا هروح انا و مراد
حسن / اتعب اي ..انا رجلي علي رجلكوا … يلا بينا .
و فعلا نزل حسن و مراد و عزيز و اسد وراحوا لبيت مراد .
______________________________________________
في مكان مجهول 🤦🤦
حور فاقت من اثر المخدر لقت نفسها مربوطة …
حور بدات تبص حواليها بخوف و توتر/ انا فين .. حد يرد عليا .. الحقوووني ..الحقني يا اسد انا فين
حسام / اهلا ..اهلا بمراة اسد العقاد بجد حمدلله علي السلامة .
حور بصتله بصدمة و مكنتش مصدقة انها شايفاع
حسام ابتسم بخبث / لا لا اوعي تبصيلي البصة دي انا مش عايز منك حاجة حرام لسمح الله ..انا بس هرجع الحاجة لصحابها يعني هرجعك لاهلك و ناسك يا قطة.
حور بخوف / انت اكيد مجنون ..انت فعلا مش طبيعي اسد كان عنده حق لما قال عليك واحد مختل … ويكون في علمك اسد هيدور عليا و هيجي و ساعتها هيقتلك .
حسام فضل يضحك جامد / مين ده اللي هيق*تلني ..اسد خلاص بينحدر ..اسد فاضله تكة واحدة بس ويدخل هو مستشفى المجانين ..وبعدين عايز اقولك حاجة صحيح
اسد اللي انت واخدة فيه قلم ده و فكراه انه احسن واحد
في العالم ..ده خا*ين !!!
لا متستغربيش اوي كدة ..ايوة هو خا*ني مع مراتي
و شفتهم بعيوني .. وانا هثبتلك
و فعلا طلع حسام تسجيلاااات بين اسد و فيروز
التسجيييل 📻
اسد / فيروز اسمعيني حسام بدا يشك فيا و فيكي علفكرة
فيروز / اي يا اسد هو انت خايف منه .. اسمع كلامي انا هطلب منه الطلاق و نهرب انا وانت و نتجوز
اسد / انت اتجننتي ولا ايه انا مستحيل استغني عن ورثي انا اللي تعبت فيه اوي و كبرته
فيروز / طب والحل يا اسد انا بحبك اوي ..
اسد / للاسف انا كمان بحبك و مقدرش استغني عنك
قفل حسام التسجيل 📻
حسام بو*جع / هاا ايه رايك في حبيبك اللي انت مستنياه يجي ينقذك .. ده باع اخوه عشره ١٥ سنة ..ده واحد واطي
و خا*ين و عمري ما هسيبه ابدا سعيد
حور بصتله بعياط و حطت ايديها علي راسه / هو انا ليه بتخدع كدة قي كل الناس ..ليه كدة
انا مش عايزة ارجعله تاني ..خليني عندك هنا يا حسام ارجوووك ..وانا موافقة علي كل طلباتك صدقني
حسام ابتسم بخبث / اي حاجة يا حور
حور / اه لي حاجة تقولي عليها
حسام ببرود / طيب يا حور انا موافق بس بشرط تنفذي كل اللي هقولك عليه بالحرف الواحد .
وفعلا حسام قالها علي شرطه ..
حور بدموع و وجع / وانا موافقة !!!!؟
يا ترا حور وافقت علي ايه اصلا ؟؟
______________________________________________
اسد و مراد و حسن و عزيز كلهم راحوا شقة مراد
علي اول ما شاف اسد اتصدم / انت مين . انت اللي انقذت حور بنت عمي ..انت 😳
اسد بصله بقلق/ احم ..انت جاي لحد عندي و مكنتش تعرفني ولا ايه
علي قرب من اسد و مسكه من قميصه / انت اللي ضر*بت نار علي عمي يوم العركة ..انت اللي جت*لت ابو حور انا عارفك و فاكرك كويس .. محدش عرف يوصلك ساعتها لانك مش قريبنا .
اسد زق علي بعصبية و قاله بصوت عالي / ايوة لاني مكنتش رايح اق*تل حد اصلا لانكوا مش اهلي ولا ليا عداوة معاكوا
انا كنت رايح مع صحاب عمري جاسر و حسام او اللي كنت فاكرهم صحاب عمري اللي انتوا ثاركم معاهم ..
علي بعصبية / ده المفروض حجة اللي بتبرر بيها اللي عملته معايا
اسد بحده / انا مش متهم اساسا علشان ابرر
انا لما شوفت عمك موجه المسد*س عليهم انا ضر*بت نار علشان انقذهم مش اكتر …. والله انا ما كنتش عايز اق*تل حد و لا اعيش عمري بذ*نب واحد انا حتي معرفشي اسمه .
غزيز / ايوة يا ابني اسد حفيدي مش بيكدب و لعلمك عبدالرحيم اتصالح مع حسام و نسي ثاره بس علشان يرجع حور و خط*ف حفيدتي نور
علي بصدمة / ايه ..معقول الكلام ده عبدالرحيم خط*ف حد من عنديكم …..
اسد / اه هو عمل كدة و عايزينك تساعدنا بس الاول تفهمني جيت تسال عليا ليه؟؟
علي بص لاسد بحدة / بص انا كنت جايلك هنا علشان اطلب منك تساعدني اخد حقي من امي و ارجع عيشة تاني لحضني و اطلقها من جوزها و انا هساعدك ترجع قريبتك
هااااااااااا يا بن العقاد قولت اي هتحط ايديك في ايدي
اسد حط ايده في ايد علي / معاك يا علي بس عايزك تفهمني اي اللي حصل من ساعة موت عمك ..
و اسد اتكلم مع علي و عرف كل اللي عملته امه في حور و انها اخدت ورثها و اللي عملته كمان في عيشة ..
اسد بحدة/ واضح بقي ان مشوار الصعيد ده ..مش بس علشان نرجع نور ..ده في حاجات كتير اوي لازم ترجع زي الاول ..
علي / البلد كلها خربت يا اسد .. امي من ساعة ما عمي ما*ت بقت هي اللي تعتبر ماسكة العمودية و ظالمة كل اهل البلد و اخرها انا .. ابنها
وكمان اجبرت حياه تتجوز اللي كانوا السبب في موت اهلها بجد مش زيك انت …
اسد بصله بحدة / طب كفاية كلام في الماضي …انا عندي مشوار
حسن بحده / مشوار اي دلوقتي يا اسد …احنا لازم نجمع اكبر عدد من الرجالة ..
مراد/ ايوة صح لازم لما نروح البلد نبقي اقوي من العمدة
يا علي ..
عزيز / اهدوا يا ولاد وفكروا بهداوة بلاش تتسرعوا
و فاجاه في غز ما كانوا بيفكروا مع بعض موبيل اسد رن …
حسن بصله بلهفة / مين اللي بيرن يا اسد
اسد بغيظ / ده حسام ..والله لا*قتلك يا كلب
مراد شد التليفون من ايد اسد / اهدي يا اسد احنا عايزين نعرف اي طلاباته ده لو انت عايز حور ترجعلك سليمة ..ماشي
مراد فتح الميكروفون/ الو يا حسام …
حسام / اهلا اهلا مراد .بص انا عارف ان اسد اكيد جمبك دلوقتي انا بس كنت عايز اقوله ان حور معايا و انها عايزة توجهله رسالة مهمة اوي …صح يا حبيبتي .
اسد اتصدمواول ما سمع الكلمة دي و شد التليفون من ايد مراد / الووو يا حسام .. فين حور …الووووو
حور بصوت موجوع / لو سمحت بقي ابعد عني انا مش عايزة اعرف عنك حاجة او حتي اسمع صوتك .انا هتجوز حساااااام ..ابعد عني يا احقر بني ادم عرفته في حياتي ….
اسد😳😳😳😳😳
انا اتوجعت اوي الصراحة علشان اسد 🤣🤣
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حورية في عالم الوحوش)