روايات

رواية حلم الملاك الجزء الثاني الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم رنا سعيد

رواية حلم الملاك الجزء الثاني الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم رنا سعيد

رواية حلم الملاك الجزء الثاني الجزء الخامس والعشرون

رواية حلم الملاك الجزء الثاني البارت الخامس والعشرون

رواية حلم الملاك الجزء الثاني
رواية حلم الملاك الجزء الثاني

رواية حلم الملاك الجزء الثاني الحلقة الخامسة والعشرون

كارما بخوف وتوتر:ا ا ن نن انت ب بتقول اا اي
ادم:هف’ضح سر الا بينك و بين اخو’يا مروان
كارما بخو’ف:س سر اا اي
ادم بضحكه:سر انكم بتحبوا بعض من وراها اهل’يكم وعيني بتحبي كمان الاختك متجوزه يعني كمان بتخو’ني اختك
كارما بخو’ف:اا ن نت اي الاعرفك
ادم بضحكه استفزاز:عارف من ساعات ماكنا في في رحله الغردقه وشفتك وانتي اعقد في حض’ن اخويا علي البحر مش كده برضوا
كارما مصد’ومه ومتو’تره
ادم:اي هترووحي تقولي اني مد’من هرووح هقول علي العلا’قه الابينك وبين اخويا مروان مفهوم وخصوصا تعملي نفسك ذ’كيه وترووحي تقولي لي مروان ان مد’من صدقني هفض’حكم
كارما بخوف وبتوتر:لا لا خلاص مش هقول

 

 

وسبتوا ومشيت وهي ماشيه خبطت في شخص
كارما وبترفع عينه فيها
كارما بتوتر ونبضات قلبها بدق بعنف:مروان
وكارما اغم عليها وسقطت علي ايده مروان ومروان شا’لها واخدها علي غرفته وبداء يفوقها
في مكان اخر
يوسف:ريتال انا اسف اسف انا غلطت سامحني
ريتال:بعد ماضر’بتني بالقلم قدامها جاي تعتذر
يوسف بندم:معلشي اعذرني انا غ’بي سامحني بقا انا مش قدر علي بعد’ك والله
ريتال:ماشي سامحتك بس بشرط
يوسف:اي هو شرط
ريتال:اولا متقولش علي نفسك غ’بي تاني ولا تش’تم نفسك خلص تمام عشان كده هز’عل منك
يوسف ببتسامه:حاضر
ريتال:ثانيا بقا والاهم
يوسف:اي
ريتال:انا مش مرتا’حه لي سهام دي اطردها من الشغل وشوفلها اي الشركه التانيه بعيد عننا
يوسف ببتسامه:ماشي ياغيو’ره
في مكان اخر في غرفته مروان
مروان اعقد جمب كارما في سرير
مروان:فرح مالك احكيلي
كارما:انا كارما مش فرح علي فكرها
مروان ببتسامه:اسفه قوليلي مالك بقا
كارما:هقولك بس اوعدني انك متتهو’رش تمام
كارما بخوف فجاء وراحت حض’نت مروان
مروان:مالك في

 

 

كارما وفي حض’ن مروان:الحق نمو’سه هشه بعيد عني
فجاء الباب اتفتح وكانت فرح
في مكان اخر
ملاك رايح عند غرفته ادم بتخبط عليها مش بيرد فتحت الباب واتصدامت من المنظر الاشافتوا
ملاك بصريخ وبصدمه:ااااااااااااااااادم
اما عند غرفته مروان فرح فتحت الباب ولقيت كارما في حض’ن جوزها مروان
فرح بصدمه:اختي كارما علي سر’يري وفي ح’ضن جو’زي لا لا مش مصدقه اختي وجوزي بيخنو’ني يعني انتي حبيبت القلب الامروان الا كان كل الليل بيكلمها وبيخرج معها لا لا مش قدرها اصدق انا شكلي في حلم
مروان قام واقف وكارما قامت واقفت
مروان:ماتفهمنش غلط يافرح دها هي كانت
فرح بمقاطعه وبدموع:مش عايزه افهم حاجه انا دلوقتي فهمت كل حاجه اختي كارما هي حبيبتك صح انطقوا
كارما:اسمعينا بس
فرح بدموع وجع:انتي اسكتي اسكتي خلص انتي ديما واخدها كل حاجه مني خدتي حب امي وابويا اكتر مني كانوا لما انتي تتطلبي حاجه يجبهلك فورا اومال انا لما كنت اطلب حاجه يقولولي وهو مش كفايه مصاريف دروسك عايزه اي التاني وكان عايز يجوزني للراجل عجوز قدوا عشان يخلص مني ومن مصاريفي شوفتي قد اي انا مكر’وهاحتي مروان الانا حبتوا لا لا حب اي الانا مجنو’نه بيها ومهووس بحبه للااسف مش بيبحبني انا بيحبك انتي بيحبك انتي وبس ياكارما ليه ديما الناس بتحبك وانا لا ليه هو انا وحشه لدرجادي عشان محدش يحبني وبكت فرح بقلبها المكسور من اختها وجوزها
كارما بدموع:لا لا انتي مش وحشه انتي احسن مني بكتيرر بس بلاش عياط حقك عليا يافرح ماكنتش اعرف الانتي بتحبي مروان لدرجادي انا لوكنت اعرف كنت بعد عنه انا كنت مفكركي بتكرهي يافرح
مروان:انتي كل دها بتحبيني يافرح وانا مش واخد بالي
فرح بدموع وصريخ:كنت بحبك لكن دلوقتي لا انا بكرهك لا لا انا بكرهكم كلكم انا عايزه امووت مش عايزه اعيش في ووجع وجرح وانكسر قلب كل شوي ابعدوو عني بقا حرام عليكم مش ناقص وجع قلب وعذاب تاني ابعدوو عني بقا
تقريبا كده فرح داخلت في حالة هستريه ياجدعان 😥😥
فجاء سمعوا صوت صريخ ملاك

 

 

مروان بخوف:مش دي امي الابتصرخ
فرح بخوف:اها شكلها هي
وكلهم طلعوا يجرووا علي مصدر الصوت وواصلوا عند غرفته ادم لقوا ملاك وكل العليه ملمومه حول غرفته ادم
مروان بخوف:في اي
زينب وحضنته اخوها وبخوف:مروان ادم نايم في الارض ومش بيرد علي حد انا خايفه اووي عليها
مروان بخوف وداخل علي اوضته ادم ولقها نايم علي سرير ولكل ملمومين حولها
مروان بخوف:ماله
ملاك بخوف وبدموع:اخوك مش بيرد علينا خالص يامروان
مروان جري عليها ومسك ايده اخوها لقها متلج علي الاخر
وبيحط ايدها ناحيته مناخير اخوها ادم بيشوفوا نفاسه
مروان بخوف وبصدمه:

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية حلم الملاك الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى