رواية حلم الملاك الجزء الثاني الفصل السابع 7 بقلم رنا سعيد
رواية حلم الملاك الجزء الثاني الجزء السابع
رواية حلم الملاك الجزء الثاني البارت السابع
رواية حلم الملاك الجزء الثاني الحلقة السابعة
نور:طب انا موافق
شباب والبنات كلهم:هيهيهيهيهيهيهيهيه يس يس يس
ادم:ايدك ابوسها
زينب:شكرا اووي يابابا
نور:هتطلعوا امتا
زين:بكرا
نور بستغرب:انتوا مجهزين كل حاجه بقا
يوسف:ايوه احنا بس كنا مستنين موافقتكم بس
نور:طب اي رايك نلغي قرارنا يامحمد ومنوفقش علي رحله
دي من سبب الحركه الاعملوا دي
ادم:لا بالله عليكم لا احنا مصدقينا الاانتو وافقتوا
محمد:خلاص يانور زاي بعضوا مش هيعملوا كده تاني صح يااولاد
الجميع:صح
نور:ماشي ماشي رووح بس مسافرين فين
الجميع:يس يس احنا بنحبكم اووي اووي مسافرين الغردقه
نور: ماشي يلا يا ملاك
ملاك:فين
نور:هيكون فين يعني هنام
ملاك بحرج:اها اها يلا عن اذنكم تصباحوا علي خير
الجميع:وانتي من اهله
نور وملاك طلعوا
محمد:يلا ياميار انتي كمان
ميار:ماشي
محمد:تصباحوا علي خير
الجميع:وانت من اهله
مريم:وانا كمان اقوم انام
انغام:وانا كمان
ادم:بما ان كبار العيله طلعوا تعالوا نلعب لعبه
زين:لا انا مش قدر العب انا عايز انام عن اذنكم
يوسف:وانا كمان
مروان:وانا عن اذنكم
ريتال:وانا نعسانه اووي برضوا عن اذنكم
هند:وانا كمان هرووح انام عن اذنكم
زينب:خديني معاكي
ادم:وانا اعقد اعمل اي اكلم نفسي انا يعني انا هطلع انا كمان انام
وكلهم دخلوا في نوم عميق
الصباح جديد علي ابطالنا
كلهم جهزوا وافقين في الصالون
ادم:اتصالي بي فرح كده وشوفيها اخرت ليه
فرح:احنا جينا اهو صباح الخير جمعيا
الجميع وبصوا عليه وكانت هي وكارما
الجميع:صباح النور
وكلهم طلعوا برا وراكبوا العربيبات وبعد فتره وصلوا المكان
زينب:الله المكان جميل اووي بجد
فرح:تحفه فعلا
مروان:طب بصوا بقا كل اتنين يناموا في الغرفه
زينب:انا هاخد فرح
هند:وانا هاخد ريتال
مروان:طب كده فضل كارما هتنام مع مين
هند:خلاص كارما وريتال يناموا مع بعض وانا هنام مع صحبتي ريتاج هي زمانها علي وصول وهناخد غرفه جمب البنات ماشي
مروان:اممممم
مروان:وانتوا ياشباب
زين:هاخد ادم
مروان:ماشي وانت يوسف معايا
يوسف:تمام
وكلهم طلعوا يناموا
وجاء وقت المساء كلهم سهرانين ومعهم عدي وريتاج اصدقاء هند ومالك صديق مروان
مالك:شباب تعالوا نلعب لعبه حلوه كده وخفيفه
الجميع:ماشي اي هي لعبه
مالك:لعبت الصراحه يعني اي حد يسال سؤال يجواب بصراحه وهنلعب بي زجاجه دي ناحيه غطاء زجاجه لوجاء علي حد كده يسال وناحيته زجاجه تاني جاءت علي حد كده يجواب فهمتوا
الجميع:فاهمينها
مالك ولف زجاجه
مالك:كده هند تسال ادم
هند:اممم ادم في بنت كده شغالها قلبك عقلك تفكيرك بمعني اصح عينك منها
ادم وعينه بتلمع:اها فيها كده بنوته صغيره وحلوها اووي شغالها قلبي وعقلي وكل حاجه
زينب:العب مين دي ياشقي
زين:بقا كده ومتقوليش
ادم:يبقا اقولك
مالك ولف زجاجه
مالك:كده عدي يسال زين
عدي:زين حبت قبل كده
زين سكت
عدي:اي جواب ايوه او لا
زين وبص علي زينب:ايوه
عدي:ومين سعيدت الحظ الاخدت قلب زين
مالك:خلاص هو بس سؤال واحد
عدي:امممم
مالك ولف زجاجه
مالك:كده انا اسال هند
هند:امممم
مالك:اكثر لون بتحبي
هند:نبيتي
مالك:امممم
مالك ولف زجاجه
مالك:كده زينب تسال ريتال
زينب:اسالك سؤال اي
مالك:يلا بسرعه
زينب بخبث:اي رايك في شخصيته يوسف
ريتال بصدمه من سؤال
زينب بخبث:جوابي
يوسف اعقد وفراغ الصبر منتظر جوابها
ريتال بخجل:يوسف شخصيه محترمه وتتحب وشخص جميل وانيق وشيك في نفسه ويجذب اي فتاه ناحيته ومحبوب من الجميع
يوسف اعقد بيستمع كل كلامها وفرحان ومبسوط من جواها
هند:الحق يايوسف بتعاكسك
يوسف بفخر:يبنتي انا معجبيني كتيرر حتي اساليها في الشركه البنات عاملين عليه ازي بيتمنوا بس اكلمهم كلمه
زينب:يعني انتي مجذوبه لي صح
ريتال واعقدها محروجه
فرح:بس بقا يجماعه البت اكسفت دها حتي بصوا الحب بين في عينها من ناحيته يوسف
هند:ابسط يايوسف دها بين فعلا انها بتحبك الحب ولع في ذره
زينب وفرح؛ولع ولع
يوسف:انتي فعلا بتحبيني ياريتال بس انا اسف انا مقدرش احبك عشان انا بحب واحده تانيه
ريتال باندفاع:وانا مش بحبك يايوسف ولا عمري احبك عن اذنكم
ريتال وقامت تجري ودموع في عينها ويوسف طلع يجري وراها
زينب:طب وقسما بالله الاتنين دوول بيحبوا بعض
هند:يبنتي مااحنا عارفين دها يمكن كل الاشافهم عرفوا انهم بيحبوا بعض
فرح:اها والله
زين:بس انتوا زودوا اووي مع ريتال وانتوا عارفين ان ريتال ملهش في الهزار اووي
ادم:والله البت دي صعبت عليه دها انا شايفه طلع تجري ودموع في عينها
مالك ولف زجاجه
مالك:كده زين يسال مروان
زين:يس يس
مروان:ومالك فرحان كده ليه انك هتسالني
زين:ابدا
مالك:طب يلا
زين:بتحب يامروان
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية حلم الملاك الجزء الثاني)