روايات

رواية حطمت قلبي الفصل السادس عشر 16 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي الفصل السادس عشر 16 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي البارت السادس عشر

رواية حطمت قلبي الجزء السادس عشر

رواية حطمت قلبي
رواية حطمت قلبي

رواية حطمت قلبي الحلقة السادسة عشر

وفااجاه عشق لقيت اللي بيحط ايده علي بوقها وقفل التليفون
مراد الو الو عشق دي انتي الو اكيد دي هي انا واثق بس متكلمتش ليه مقالتش هي فين ليه هموت من خوفي عليكي يا عشق ولبس ونزل يكمل تدوير عليها
————————–
في بيت الشريف
عشق بخوف هشام انا انا والله العظيم كنت عايزه اسمع صوته بس وحياه مراد عندي هو واحشني فقولت اسمع صوته مكنتش هنطق والله
هشام وهو بيجرها من حجابها وبيطلع بيها الاوضه ولما وصل فتح الباب ورماها علي ااسرير واكمل بعصبيه انتي ازاااي تجرائي تخرجي من اوضتك وتنزلي تتصلي بمراد انتي اتجننتي انتي مرات هشام الشريف وانا راجل ومسمحش ابدااا ان مراتي تنطق اسم راجل غيري انتي فااااهمه واقلعي الدبله والسلسله اللي علي صدرك دي
عشق بدموع لا مس هقلعهم دي دبله خطوبتي واسم حبيبي ومش هقلعهم لحد ما اموت
هشام بعصبيه وانا مش هقبل مراتي تلبس دبله واسم غيري يا عشق وخلع حزامه متخلنيش اعاملك بطريقه مش هتعجبني ولا تعجبك

 

عشق بخوف وعياط عادي مش فارقلي انت لو راجل اصلا متتجوزش واحده بتعشق غيرك وبتتمناه
هشام بعصبيه رمي الحزام علي الارض وقرب منها عششق متخلنيش اتعصب عليكي وضربها بلقلم وبعدين ايه بتتمنيه دي هاا ليكي حق منا مقصر معاكي ورايح يفك زراير قميصه وقفه صوت عزه من تحت
عزه هشااام انت فين يابني
هشام زق عشق علي السرير واكمل خليكي لبساهم بس حسابنا مخلصش
وعشق فضلت تعيط وتناجي ربهاا بان يحميها منه
عشق بوجع قامت وقفت قدام المرايه تتحسس السلسله اللي عليها اسمه واكملت واحشتني واحشتني اوي يا حبيبي
——————————–
في شركه السيوفي
مراد بيتكلم في الفون يعني ايه اتصرف اعمل اي حاجه انا عايز اعرف مكانها في اقرب وقت
حسام ومازن وادهم دخلوا عنده
مازن بوجع معرفتش حاجه
مراد بدموع لسه بس مش ساكت ومسبتش قسم ولا مستشفي غير وسالت فيهم وكمان براقب هشام واثق انه هو اللي وراها
حسام بوجع يعني ايه الايام هتعدي وعشق بعيده كده
ادهم بحزن بعد الشر متقولش كده باذن الله هترجع

 

مراد بدموع كلمتني الصبح بس ملحقتش تتكلم والخط قطع
حسام بلفهه بجد
مازن وعرفت منين ان هي مع انها متكلمتش
مراد بوجع هي يا مازن هي وبحق بعدها عني ده كله هندم اللي كان سبب مهما كان مين واكمل انا نازل اكمل تدوير
ادهم يلا معاك
————————————
في قصر الشريف
عزه عملت ايه معاها
هشام وهو بينفخ دخان السجاير والله يا زوزا انا مش عارف اعمل ايه
عزه بمعني ?
هشام ببقي بفكر ااذيها بس مبعرفش كل ما اجي اقرب منها قلبي مش بيطاوعني
عزه بشك هشااام
هشام قلب هشام
عزه انت بتحب عشق
هشام لا ورحمه ابويا مش بحبها بس بتصعب عليا انا معايا شريط حياتها يتيمه اب وام وملهاش حد غير مراد ومازن اخوها الصغير وحسام ابن خالتها ساعات بسرح وبقول ذمبها ايه فكل ده انا انتقامي من مراد بقول ملهاش زمب ابوظ برائتها وجمالها وعفتها بحسها زي ملاك ولو عملت كده هطفيها بجد

 

عزه بغيره بس حظها انها من طرف مراد عدوك الوحيد
هشام وهو بيرمي السجاره وبيدوس عليها للاسف بقي فعلا حظها انها من طرف مراد وانا اي حد تبع مراد بكرهو
كانت عشق تسمعه هو وعزه
عشق لنفسها بدموع انت من جواك كويس يا هشام انا الوحيده اللي عرفت افهمك من جوه صح بس اللي حوااليك خلوك كده وبقيت شخص وحش وقاسي وللاسف مش هقدر. اسامحك مهما تعمل يا هشام انت كسرتني وبعدتني عن حبيبي الوحيد
دخلت اتوضت وقعدت تصلي بدموع
تحت في الفيلا
عزه هي طفحت دي ولالا
هشام لا مكالتش
عزه طب اكلها لحسن تموت ولا حاجه يحسبوها علينا بني ادمه
هشام هاتي طيب وطلع ومعاه الاكل
هشام دخل الاوضه لقاها بتصلي وبتقرا ااقران بصوت حلو جدا
قعد من غير مايتكلم فضل يسمعها وهي مكنتش شيفاه كان وراها.
عشق خلصت وقامت شالت االسجاده واامصحف
هشام بابتسامه تقبل الله
عشق بضيق منا ومنكم
هشام اتفضلي

 

عشق خيرر
هشام ده اكل اقعدي كلي مكلتيش من امبارح
عشق بدموع مش مهم مش جعانه يمكن اموت واريح
هشام طب انا مش عايز اتعصب. عليكي ومش لازم اهددك بحبيب القلب علشان تاكلي
عشق بعصبيه ممكن متجيش سيرته خااالص مش انتقمت منه عاايز ايه تاااني
هشام بضحك لا لسه وحياتك وبيحرك ايده علشان يحطها علي وشها راحت مسكت ايده بسرعه واكملت اياااك يا هشام ااايااك تفكر تقرب مني تاني انت فاهم
هشام خدي بالك اانا سايبك تدلعي
عشق اطلع برا يا هشام
هشام طب غاير بس كلي مش ناقص تموتي يحسبوها عليا
عشق بدموع مش هاكل قولت
هشام بعصبيه طب ايه رايك هتاكلي وبلعافيه وطلع مسدسه واكمل بعصبيه يلاااا
عشق بدموع انت مصمم تشوه شكلك قدامي ليه ياشيخ سبني في حالي قولت مش هاكل
هشام قام وحط الاكل في بوقها بلعافيه واكمل يلا اديني قاعد كملي
بعد شويه هشام خد الاكل ونزل

 

عزه وهي بتتصفح موبايلها اكملت كل ده علشان تاكل يخش ماطفحت خاالص هي ناقصه وش
هشام بتعب دي حاجه تقرف بت دماغها ناشفه اووي
عزه بضحك شوف مين بيتكلم منتا كده
هشام بضحك تصدقي كنت فاقد امل اني الاقي حد دماغه ناشفه زيي كنت مفكر ان مفيش كده دي طلعت حاجه مقرفه حقيقي كتر خيرك مستحملاني يا زوز والله
عزه هو احنا لينا غير بعض يا اتش وصح متعرفش حاجه عن خالتي
هشام كنت لسه عندها من يومين لسه مفاقتش يا عزه ادعيلها بس انا واثق ان الحاجه اللي عايزه تقولها تخص الاملاك لانه كان في مشاكل علي المواضيع دي مع عمامي وهي قالتلي مره عندها حل
عزه بحزن بدعيلها والله ربنا يقومهالنا بالف خير يارب واكيد فعلا كده عمامك دول ربنا يكفينا الشر ويارب يكون مع خالتي حل يخلصنا منهم بجد
هشام يارب
————————————–
في بيت السيوفي
ايمان بدموع يعني ايه بنتي ضاعت ومش هنلاقيها
مراد بتعب نام علي رجل ايمان واكمل بدموع انا تايه اوي يا امي تايه اوي محتاجها اترمي في حضنها عايز اشوفها واحشتني اويي يا امي اويي
ندي بعياط طب وبعدين هيحصل ايه

 

ادهم بحزن هيحصل ايه اكتر من اللي عملناه يا ندي ده كأنها فص ملح وداب مش لمحين ليها اي اثر
ياسمين بدموع اكيد مش بيخرجوها من اامكان اللي هي فيه
مراد بوجع انا اول مره احس بلضعف ده انا فعلا اتكسرت يا امي اللي عمل كده نجح انه يحطمني حقيقي
مازن بدموع كلنا يا مراد مش انت بس
حسام كلنا خايفين عليها اوي ولازم ندعيلها ربنا يحميها وترجعلنا
اسراء بدموع صح كلنا لازم ندعيلها وهترجع باذن الله
مراد عن اذنكم يا جماعه تعبان اوي.
——————————–
مراد في اوضته
دخل قعد علي الارض وفتح صورهم وفضل يكلمها
مراد بدموع ده وعدك ليا يا عشق ده اللي مش هتسبيني انا هموت من غيرك يا نورعيني فينك ياعشق انتي ااحاجه الوحيده اللي كانت مفرحاني ومدياني امل واحشتيني اوي يا حبيبتي واحشتيني ونفسي اشوفك والمحك
———————————-
في فيلا الشريف
بيتفرج عزه وهشام علي الشاشه
عزه اتش
هشام ايه يا زوزا

 

عزه بخبث انا سمعت كلام كده معرفش صح ولالا
هشام اتعدل واكمل كلام ايه ده
عزه بخبث يعني انت عارف هي بتحب مراد قد ايه وهو كمان كده وحددوا فرحهم بدري اوي فا الناس بتقول ان هما يعني
هشام برفعه حاجب هما ايه ??
عزه بخبث حصل بينهم حاجه يعني علشان كده كانوا بيستعجلوا انا عارفه انك مش بتحبها وان هي مش فرقالك بس دي دلوقتي مراتك وشايله اسمك وده بصراحه اتكدلي لما هي منعتك تقربلها علشان متتكشفش
هشام اتصعب وكاد الشر يتطاير من عينيه. واكمل ده لو حقيقي هقتلها
عزه بخبث اطلع يا هشام اطلع وخلص ليلتك ولو كده صح وريها الويل
هشام قام بسرعه واتجه نحو غرفتها فوجدها مغلقه
هشام بعصبيه افتحي يا عشق
عشق بخوف عايز ايه
هشام بقولك افتحيييي
عشق فتحت بخوف دخل ومسكها من شعرها بعصبيه واكمل بقي عملالي فيها الشريفه العفيفه وانتي اصلا مش انسه وغلطانه. مع ابن السيوفي
عشق زقته بعصبيه وعياط واكلمت اخرص يا حيوان يا زباله انا اشرف من اهلك نفر نفر ومراد ده حبيبي وكان هيبقي جوزي وبرغم كده عمره مافكر يلمسني لمسه تضايقني مش كل الناس زيك يا حيوان ومش بيهمهم غير رغبتهم الحيوانيه زيك
هشام بعصبيه ضربها بلقلم وزقها علي ااسرير واكمل انا بقي هوريكي الرغبات الحيوانيه بتبقي ازاي
عشق بقوه عكس الخوف االي جواها مش هتقربلي يا هشام لو هموت هفضل اقاومك لاخر نفس فيا
هشام وهو بيقرب عليها يبقي تموتي يا حبيبي

 

عشق بعياط عندك حق وزقته وقامت خدت السكينه من علي طبق الفاكهه واكملت اموت نفسي اهونلي من قربك يا حيوان
هشام بخوف اهدي انتي كده هتموتي كافره يا عشق
عشق بدموع ربنا احن من الدنيا دي كلها هيرحمني بسبب اللي بشوفه في الدنيا بس مش هسمحلك تقربلي يا هشام
هشام بيقرب منها بخبث واكمل اهدي يا عشق بصي كل حاجه وليها حل والموت مش حل
عشق بصراخ قولتلك متقربش مني وراحت فتحت شرايين ايديها
هشام بخوف وصراخ عشششق انتي اتجننتييييي ايه اللي عمليته في نفسك ده

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حطمت قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى