رواية حطمت قلبي الفصل الحادي عشر 11 بقلم لولا
رواية حطمت قلبي البارت الحادي عشر
رواية حطمت قلبي الجزء الحادي عشر
رواية حطمت قلبي الحلقة الحادية عشر
عشق بخوف وصدمه هشام
هشام بتحذير وهو حاطط ايده علي بوقها اتكلم بصوت. واطي ومخيف ايوه هشام واسمعي يابت انتي مراد السيوفي تبعدي عنه بمزاجك مبعدتش بقي انا هيكون ليا تصرف تاني معاكي. وساب ايده من علي بوقها
عشق بدموع وهتستفيد ايه
هشام بضحكه شر هستفيد ده انا هستفيد كتير اول استفاده ان مراد قلبه هيتكسر ودي اكتر حاجه ممكن تفرحني اتنين مش هيركز في اي حاجه والشغل كله هيبقي ليا تلاته انا بفرح لما اذيه
عشق بدموع حرام عليك ماتسيبه في حاله ده انا بهديه عليك وبقولوا كويس وميعملش اي حاجه وحشه هي عداوه شغل مش اكتر
هشام بضحكه ساخره لا اكتر يا قمر وبصلها من فوق لتحت واكمل لو مبعدتيش بلذوق انا هعمل حاجه تبعدك وهتوجعه اكتر
عشق بخوف واافرض انا بحبه ومش هقدر اعيش من غيره ومش هبعد
هشام بشر تبعدي عنه ويعيش ولا تخليكي معاه وشاور علي السما بضحك ويسااافر فوق
عشق بخوف ودموع ابوس ايدك ملكش دعوه بيه
هشام قدامك شهر تفكري فيه تبعدي عن مراد ازاي وتكسريه مبعدتيش انا ليا تصرف تاني باي يا موزه ومشي
وعشق طلعت ودخلت اوضتها ونامت علي سريرها وفضلت تعيط وكانت بتكتم صوت عياطها بلمخده علشان محدش يسمعه
عشق بدموع قامت اتوضت وحطت السجاده ولبست اسدالها وبدات تصلي واكمل بدموع ياااارب ياارب انا بحبه وهو عوضني عن كل حاجه وحشه شوفتها ووثق فيا بعد معناه انه يحب اصلا مش هقدر امشي واكسره وخايفه افضل معاه يأذيه دلني انت يارب دلني. وفضلت تصلي وهي بتعيط
————————————-
في المطعم عند ندي وادهم
ادهم ماتاكلي يا حبيبتي ساكته ليه
ندي فاقت من شرودها لا عادي يا حبيبي هاكل اهو
ادهم تعرفي يا ندي انا بحبك من امتي من زمان اوي تقريبا من ساعه مادخلتي الكليه وكل السنين دي خايف اقولك يكون مش بتحبيني
ندي ببتسامه وانا حبيتك في نفس الفتره بس كنت نفس خوفك وادينا اتكلمنا واكملت بوجع بس في وقت مش وقته بقي
ادهم مسك ايدها باسها واكمل بصي بلاش نتكلم كتير في الموضوع ده امتحاناتك قربت ركزي و اركني اي حاجه تانيه علي جمب
ندي حاضر يا ادهم واكملت هو ممكن اطلب منك طلب
ادهم بحب اؤمري
ندي ممكن توديني ااسينما
ادهم بفرح بس كده ياست البنات من عيني كلي ونروح
————————————–
عند ياسمين
ياسمين بخوف مالك يا ماما بس
امها مفيش يا حبيبتي تعبانه اووي
ياسمين بخوف طب من ايه طيب
امها وهي بتنهج بسرعه معرفش يا بنتي معرفش واغمي عليها
ياسمين بخووف ماما ماااامااا
ومسكت موبايلها اتصلت بحسام
حسام ايه يا ياسو ايه اخبارك
ياسمين بعياااط حسام الحقني ماما اغمي عليها وتعبانه اوووي
حسام بخضه ايييه انا جايلك حالا
وراح يلبس بسرعه وعشق طلعتله
عشق في ايه يا حسام رايح فين دلوقتي
حسام بخوف مامت ياسمين تعبت وهي كلمتني
عشق بخوف نعممم استني هاجي معاك
حسام وهو مستعجل خليكي يا عشق
عشق بخوف لا طبعااا هعد اعمل ايه وكمان مازن نام استني ودخلت لبست دريس والحجاب ونزلت علطول معاه
بعد شويه في بيت ياسمين
حسام بخوف اهدي اهدي. هتبقي كويسه يا حبيبتي
عشق بصتله بحب وسكتت وهي حاضنه ياسمين بطبطب عليها علشان اعترف بحبه ليها وهو مش مركز حتي ياسمين سمعته بس هي في حاله صعبه اوي بسبب خوفها علي مامتها وشال حسام ماامت ياسمين ونزلوا واتجهوا علي المستشفي
عشق علي مستشفي االسيوفي يا حسام علشان ادخل مع طنط يلا
حسام حاضر حاضر
في المستشفي
عشق بخووف نسمه حضريلي الاوضه حالا
نسمه حاضر يا دكتوره
وفعلا دخلت عشق مع الدكاتره تكشف علي مامت ياسمين
————————————
في بيت السيوفي
مراد قاعد سهران مركز في اللاب بيخلص شغل وافتكر انه في ورق مهم نسيه في العياده بتاعت المستشفي
مراد الو يا. نسمه
نسمه نعم يا دكتور
مراد معلش في ورق مهم في العياده هتلاقيه. لما تدخلي علطول خليه معاكي هخده بكره
نسمه مالوش لزوم الدكتوره هنا هديهولها
مراد بعدم فهم دكتوره مين
نسمه خطيبت حضرتك جات هنا علشان مامت صاحبتها تعبت هديهولها
مراد طب سلام يا نسمه
مراد بعصبيه لنفسه مش تعرف اهلي انها نازله ولا اكن ليها حد المفروض يعرف خط سيرها وقام لبس ونزل للمستشفي
في المستشفي
حسام علشان خاطري اهدي هيطلع حاجه بسيطه باذن الله
ياسمين بدموع يااارب ياارب
حسام مسح دموعها بايده واكمل ااعيون ااحلوه دي متعيطش ابداا وشكرا
ياسمين يابتسامه علي ايه
حسام علشان انا اول واحد كلمتيني لما وقعتي في مشكله
ياسمين علشان انا مثقش في حد غير فيك يا حسام وقت لما اقع في مشكله
حسام بحب هو باصص في عنيها ياسمين انا بح
قاطعه وصول مراد
مراد هي مامتك انتي الف سلامه عليه يا ياسمين متعرفوش حاجه
ياسمين. بحزن لا لسه عشق مطلعتش الله يسلمك
وفي نفس اللحظه عشق طلعت واتصدمت من وجود مراد
واكملت ماما زي الفل يا ياسو هي بس غيبوبه سكر وقله فيتامين علقتلها محلول وعملنا اللازم وادلها ادويه السكر في معادها بلاش اهمال
ياسمين بفرح حاضر حاضر الحمدلله
ودخلت ياسمين لمامتها هي وحسام
مراد بحده شاطره يا دكتوره عرفتي تعملي واجبك تجاه شغلك بكافاه طب وواجبك تجاه خطيبك اللي هيبقي جوزك.ده متعرفيش عنه حاجه ???
عشق يعني اييه
مراد مسك ايديها جامد واتكلم بحده يعني لما تقوليلي هعد شويه وانام واتفاجئ ان الساعه 12 بليل حضرتك نزلتي ومن غير ماتعرفيني يبقي حقي اعمل فيكي ايه ولا اكن في حد المفروض يعرف خط سيرك
عشق بدموع حبيبي انا اسفه حقك عليا بس خفت ومعرفتش اتصرف متزعلش مني واكملت في سرها يمكن يكون اخر شهر. اكون معاك فيه يا مراد
مراد بحزن طيب يا عشق براحتك انا مش هفضل كل شويه اقولك ايه الصح واي لا
عشق والله ماتزعل مني مش هكررها
مراد تمام يلا اروحك
عشق تمام ومراد جاب الورق اللي كان عايزه وعشق ومراد اطمنوا علي مامت ياسمين وروحوا وطول الطريق عشق ساكته وسرحانه بتفكر هتعمل ايه رهتقدر تعيش من غيره فعلا او هتقدر تكسره ? ولا تكبر دماغها من كلام هشام وانه مستحيل يحاول يقتله
في بيت ياسمين بعد ماروحت
حسام حمدلله علي سلامتك يا ست ااكل
امها الله يسلمك يابني تعبناك
حسام بضحك ده انتي تتعبيني كل يوم براحتك
ياسمين بحب مش عارفه اشكرك ازاي يا حسام
حسام لا انا اللي اشكرك علشان سمعتي ااكلام وكلمتيني ومنزلتيش لوحدك
ياسمين بحب ربنا يخليك ليا واكلمت بتوتر قصدي لينا كلنا يعني
حسام بضحك ويخليكي لينا يا ياسو
ومشي
امها بضحكه خييير هااا
ياسمين والنبي يا حجه نامي علشان متتعبيش
امها بضحك علي ماما ده انا فهمت ان حسام سبب رفضك للعرسان كان فين بقي
ياسمين بحزن كان مسافر برا اشتغل هناك فتره ودكتور اطفال
امها بسم الله مشاء االله ربنا يحميه لشبابه ويكتبه ليكي يا بنت بطني ياااارب
ياسمين بحب امييين يااارب
——————————
عند ادهم وندي
ادهم اتبسطي
ندي بحب جداا
ادهم بحب ماشي يا ست البنات يلا اطلعي نامي متسهريش
ندي بحب. حاضر ومشيت ومراد دور العربيه ورجع بيته
————————————-
تاني يوم عشق صحيت وجهزت لبست فستان نبيتي وحجاب نفس اللون وحطت ميكاب خفيف
عشق عريس زي ااقمر
مازن تسلميلي يا قلبي هانت نفرح بيكي
عشق بحزن بس اخفته يمكن مش دلوقتي الله واعلم
مازن بغمزه عليا انا بردو ده انتي هتموتي وتتجوزي مراد
عشق بضحكه حزينه عندك حق بس مش كل حاجه بنمتاها ممكن تحصل
مازن لفلها ايه الكلام ده يا عشق مالك
عشق مفيش يا حبيبي يلا علشان تروح لعروستك
——————————–
في بيت ندي
امها بت انا هنزل اروح عند خالتك ماشي
ندي. بنوم ماشي يا ماما
بعدها بدقايق الباب خبط
ندي اووف يا ماما كام مره اقولك خدي كل طلباتك مره واحده وراحت قامت بنوم تفتح الباب وكانت لابسه بدي حملات وشورت لحد ركبتها وفتحت الباب وهي بتتاوب واتصدمت من الواقف
ادهم بعصبيه نعم يا روح امك
ندي بصدمه جريت علي جوه
وادهم دخل وراها وقفل باب الشقه
ادهم بعصبيه مسك ايديها والله حلو يا ست هانم ايه القرف اللي لابساه ده وبتفتحي بيه الباب انتي اتجننتيييي
ندي انا بخوف وطي صوتك انا وحيده ماما فمحدش معانا في البيت ملبسش ليه يعني
ادهم بعصبيه هي كلمه واحده الباب ده ميتفتحش بلمنظر ده تااااني فااااهمه
ندي بحزن فاهمه
ادهم ممكن تروحي تغيري دلوقتي علشان عندنا خطوبه اه وملحوظه متلبسيش حاجه تحرق دمي علشان انا علي اخري بجد
ندي حاضر وخطوبه مين
ادهم خطوبه مازن واسراء اختي
ندي بتهزرر هما يعرفوا بعض
ادهم اه وحكي ليها قصتهم
ندي بحب كويس اتجمعوا ربنا يخليهم لبعض يارب انا هروح البس خليك هنا هاااا
ادهم بضحك اكيد مش هدخل وراكي يعني وغمز انا في غني عن كده كلها كام شهر
ندي باحراج ادهم احترم نفسك بجد
ادهم بضحك طب يلا انجزي
بعد شويه طلعت لابسه فستان كم بس قصير شويه
ادهم بنفاذ صبر هو انا مش قولت متحرقيش دميي ???
ندي ايه ماله يا ادهم. ما كم اهو
ادهم برفعه حاجب ومن تحت ايه مش تبعك ?
ندي بتنهيده عايز ايه يعني
ادهم اوعي كده ودخل اوضتها ونقي فستان احمد بكم مطرز وطويل
ادهم حلو اوي ده
ندي بس
ادهم بمقاطعه كلمه تاني همشي وهقولك متتحركيش من البيت
ندي اوف هات هتنيل ودخلت لبسته فعلا وطلعت وكان حقيقي جميل عليها
ادهم بضحك الله ما كان من الاول لازم تعصبيني
ندي رخممم
ادهم بضحك اوووي
—————————-
بعد شويه مراد خد عشق وحسام ومازن وياسمين ووصلوا الجنيه
عشق واحشتيني يا ماما
ايمان وانتي اكتر يا قلب ماما
مراد اطلعي اقنعيها بقي تنزل
عشق حاضر
وهي طالعه جات ندي
ندي شوشو
عشق لفت ندي ايه يا حبيبتي عامله ايه
ندي بخير يا قلبي
عشق اذيك يا ادهم
ادهم الحمدلله يا قمر يلا انا داخل جوا بقي
ندي ادهم انا هطلع معاها
ادهم باس راسها ماشي يا حبيبي
————————————–
في اوضه اسراء الباب خبط
اسراء فتحت وهي عنيها مورمه من العياط
عشق ايه ده مالك
اسراء يعني متعرفيش خطيبك عمل ايه
عشق وخطيبي بس ولا اخوكي بردو
اسراء بدموع اخويا ايوه فعلا المفروض انه اخويا يارتني مسمعت كلامك وحكينا
عشق اخوكي خايف عليكي يا اسراء
اسراء بعصبيه انتي ازاي كده مااازن ده اخوكي. انتي هاين عليكي عاادي
عشق لو هاين مكنتش صالحتكم
ندي طب حصل خير يا جماعه يلا يا اسراء البسي
اسراء البس ايه ونروح فين
عشق خطوبه صاحب مراد كلنا رايحين
اسراء ميخصنيش مش رايحه في حته
عشق علشان خاطري تعاالي وانا هقنعه واحنا مع بعض برا يلا وحياه مازن عندك قومي البسي
اسراء بحزن طيب
وجابولها فستان حلو اووي دهبي بكم طبعا وضيق من فوق وواسع تحت وحجاب دهبي ومكاب سيمبل ذادها جمال
—————————-
في الجنينه الانوار كلها مطفيه
اسراء انتوا طافين كل الانوار ليه كده ومين دول وفاجاه النور. اشتغل والاغاني ومازن قدامها ووطيي باس ايديها. وفتح العلبه وقال تتجوزيني يا اسراء
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حطمت قلبي)