روايات

رواية حطمت قلبي الفصل الثامن عشر 18 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي الفصل الثامن عشر 18 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي البارت الثامن عشر

رواية حطمت قلبي الجزء الثامن عشر

رواية حطمت قلبي
رواية حطمت قلبي

رواية حطمت قلبي الحلقة الثامنة عشر

مراد بصدمه ودموعه نزلت ووقف مصدوم ومش قادر يصدق انه شايفها وحاسس انه بيحلم واكمل بعصبيه مرررااااتك مييين انت ااجننتتتت! !!!!!!!
هشام بابتسامه خبيثه ايوه مراتي وكده انت متعرفش الحكايه كلها كمان بس صعبت عليا فهحكيلك انا وعشق بنحب بعض من زمان وهنا عشق اغمضت عنيها بألم واكمل هشام وانا اللي بعتها تتشغل معاك وتخليك تحبها علشان انتقم منك وبعدين خليتها تهرب قبل فرحكم بيوم وتجيلي وكتبنا كتابنا وعملنا شهر عسل وغمزله والدنيا زي الفل
مراد بعصبيه شديده مسكه ضربه واكمل انت كداب ياالا عشق متعملش فيا كده يااحيوان اكيد انت اللي خافطها ومخليها تقول كده يا هشام انا واثق انها مش كده بس واقسم بالله ماهرحمك وهخليك تعرف ازاي تخطف حبيبتي وسابه علي الارض وراح ناحيتها وحضنها
عشق انهارت بلدموع في اللحظه. دي واكملت في سرها لو تعرف قد ايه يا مراد انا مرتاحه دلوقتي جوا حضنك لو تعرف قد ايه حسيت ان حضنك جايزه ليا بعد الاسبوع المقرف ده لو تعرف كنت بتمني المحك وكنت واحشني ازاي. انا دلوقتي بس حاسه ان الدنيا كلها متقدرش تيجي جمبي في اللحظه دي ومش عايزه اخرج من حضنك خالص يا مراد نفسي اقولك قد ايه حسيت اني ملكت الدنيا بقربك مني وخوفي كله راح بحبك اوي يا نورعيني بس انا اسفه يا مراد اسفه
مراد بدموع متعرفيش يا عشق كنت هموت عليكي ازااي بجد الحمدلله لقيتك انا عارف انه كداب قوليلي يا حبيبتي قوليلي حصلك ايه وباس راسها واكمل يااه يا عشق اخيرا لقيتك بوعدك هخدك من هنا انهارده يانورعيني

 

هشام قام بسرعه من الارض وراح شدها منه ووقفها وراه واكمل بعصبيه اييااك تفكر تلمس مراتي تاااني انت فااهم
مراد بعصبيه مراااااتك مين دي خطيبتي وشد عشق واكمل بعصبيه انتي ساكته ليه من ساعه ما جيت قوليلي ان ااكلب ده كدااااب انا هصدقك انتي
عشق بدموع وعيون كلها كسره بصت في عينه واكملت لا صح انا وهشام وحطت عينها في الارض واكملت متجوزين علي سنه الله ورسوله
مراد بصدمه بتهزررررري صح “!!!!!! واكمل بضحك لا اكيد بتهزري ومسكها من كتفها هزها واكمل انتي مش كده متخلنيش افكر فيكي تفكير مش صح انا لحد دلوقتي بقول لا ومستحيل عشق متكسرنيش كده متخافيش منه اتكلمي وانا هحميكي ده كلب ولا يسوي قوليلي انه كداب وانا هحميكي منه
عشق بدموع بصت لهشام اللي واقف ورا مراد فبصلها بحده فاكملت دي االحقيقه يا مراد
مراد بعصبيه مسكها من دراعها واكمل حقيقه اييييه انتي اتجننتي لاخر مره يا عشق هقولك قولي ااحقيقه وهسمعك وهحميكي بس وحيااااه حبي ليكي مهما تتحايلي علياا بعد اللحظه دي مش هسمعك مستحيل يا عشق هسمعك تاني دي اخر فرصه ليكي انطقيييي
عشق بدموع قولتلك دي الحقيقه وحست انها عايزه ترجع راحت الحمام رجعت وطلعت بتعب شديد مشي ناحيتها هشام
هشام بخبث ايه يا حبيبي مالك
عشق بتعب بتزقه بخفه واكملت مفيش معدتي واجعاني شويه
هشام بخبث يمكن حامل يا حبيبي

 

وقعت الكلمه علي مراد كلصاعقه واكمل بعصبيه وهو ماشي ناحيته ومسكه من تيشرته بعصبيه حااامل من مين يا حيواااااان انت اتجننتتتتتت
هشام بضحك ايه هو انا مش مالي عينك ولا ايه
عشق بعصبيه لا يا هشام انا مستحيل اكون حاااامل
هشام بصلها بحده وبعدين وجه نظره لمراد ورجع بصلها وكانه بيهددها واكمل ليه يا حبيبي منتي معندكيش مشاكل
عشق بوجع وكسره تراجعت واكملت علشاان عندي ظروف فمستحيل اكون حامل
هشام بخبث يبقي علشان خففتي بقي امبارح يا حبيبي جالك برد في المعده ولا حاجه
مراد بعصبيه مسكها من دراعها واكمل انتي بتقولي اييه وايه كلامه ده هو الحيوان ده لمسك يا عشق
عشق بتعيط في صمت
هشام بضحك هو انت مش مصدق انها مراتي شرعا وقانونا طب اهي يا سيدي القسيمه وبعدين مش انا كلامي صح يا عشقي
مراد مسكها واتصدم لان هنا خلاص كل حاجه وضحت بنسباله ومبقاش عارف يخترع حاجه تخليها تدافع بيها عن نفسها واكمل بعصبيه وهو ماسكها من دراعها يعني فعلا لمسك صححح ساكته لييييييه بيعتي نفسك لهشااام يا عشششق لعدووو خطييييبك الوحيييييييد
عشق بوجع دي حاجه بيني وبين جوزي وبتحصل طبيعي بين اي اتنين متجوزين وحضرتك ملكش دخل فيها
هشام ردي يا عشق مش انا صح ??
عشق وهي بتبص في عنين مراد صح يا حبيبي قولتلك قبل كده تاكد اني مقدرش اشوف فيك اي حاجه وحشه حتي لو كان التمن انا وحياتي كلها وقولتلك عايزاك تعرف اني ممكن اعمل اي حاجه واضحي ب اي حاجه مقابل اشوفك بخيير طول العمر متنساش ده ( كان كلامها موجه لمراد بتفكره وبتديه رساله بكلامها اللي قالته في المستشفي بس هشام فهم انها يعني ردت علي سؤاله)
هشام سمعت يا مراد

 

مراد بصدمه فهم انها بتفكره بكلامها اللي قالته في المستشفي بس اللي شافه وسمعه مش قليل واكمل مراد بعصبيه انتي فعلا انسانه زباله واقل من ان اسم مراد السيوفي يبقي علي اسمك وضربها بلقلم بقوه وقعت علي الارض.حتي انها نزفت من فمها واكمل بعصبيه لما تسبق لها رؤيتها انا هندمك انتي وهو وعند وعدي يا هشام هطلقها انهارده وانتي اديتك فرص كتير تدافعي عن نفسك وقولتلك هحميكي منه بس كل شئ بان ومستحيل اسمعك تاني بعد اللحظه دي وانتي خلصتي انتقامك معاه هنا جيه دور مراد السيوفي بقي واكمل بدموع اللي واجعني مش انك عملتي فيا كده اللي واجعني اني مش قادر لحد دلوقتي اصدق ان كل ده حصل وتايه بس تعرفي ليه علشاااان غبيييي غبيييي وحبيتك بل عشقتك وانتي دوستي عليا وعلي حبي يا عشق بس هوريكي هعمل فيكي ايه يا عشق وسابها علي الارض ومشي
عشق بصراخ وعياااط اااااه يااااارب اااه منك لله يا هشام يارتني موت ولا شوفت اليوم ده اللي اكسر حبيبي بايدي سامحني يا مراد سامحني انا والله بموت زيي زيك بس انت وجعك دلوقتي مني مش هيشفيه اي حاجه يا مراد انا خسرتك للابد وكله منك وقامت مسكت هشام من تيشرته انت السبب طلقني طلقني يا زباله كسرته وانتقامك خلص مراد مش اتكسر بس مراد ادمر طلقني بقي عايزه اعيش لوحدي
هشام. بقلق عشق انتي شفايفك بيجيب دم جامد
عشق حطت ايديها علي شفايفها واكملت بدموع عمره ماضربني ولا ضرب واحده ست ولما اول مره في حياته يرفع ايده علي ست تكون انا و بلقسوه دي عارف ليييييه بسببك بسببك يا هشام
هشام بقلق طب ممكن احطلك حاجه توقف النزيف ده

 

عشق بعصبيه ودموع انت في ايه ولا ايه انا مش بطيقك بكرهك متقلقش عليا دور الطيبه مش لايق عليك يا هشام ولو علي النزيف اللي ضايقك فانا اانزيف اللي بجد هنا وشاورت علي قلبها نزفت لما اتيتمت ونزفت لما معرفتش الاقي سندي في الدنيا ونزفت لما بعدتني عن حبيبي ونزفت لما كسرته وخليته يدمع بسببي بس دلوقتي بقي مش نزيف عادي انا قلبي مات وبسببك وزقته بعصبيه واكملت بسببك يا هشام
هشام ميعرفش ليه صعبت عليه وحس انه خلاص عايز يمشيها بس بيتراجع
عزه نزلت واكملت والنبي بلاش جو الصعبنيات ده مش بياكل عيش غوري فوق
عشق بعصبيه وانتي مال اهلك
هشام بحده متنسيش انتي بتكملي مين دي بنت خاالتي
عشق بعصبيه طووز تولع انت وهي في ساعه واحده وارتاح منكم مع بعض بس خد بالك مراد السيوفي مش هيرحمك ومش هيموتك لا هيخليك تتمني الموت وانا معاك بس انا عقابي هيوجع اكتر منك لانه من حبيبي وكل ده بسببك
—————————————-
في بيت السيوفي
مراد دخل بعصبيه شديده وطلع علي اوضته هو وعشق وكلهم استغربوا وطلعوا معاه
ايمان بتعب في ايه يابني. داخل كده ليه

 

بس مراد مردش وراح خلع كل صور عشق بعصبيه اللي علي الحيط ورماها علي الارض ودلق بنزين ورمي كبريت وولع فيها
ادهم بعصبيه انت اتجننت ايه اللي بتعمله ده
ندي بخوف ادهم طفي النار لو مسكت في حاجه هتولع الدنيا
مازن بعصبيه انت بتولع في صور عشق مالك يا مراد فوق
مراد قعد علي الارض جمب الصور وهي بتولع. عيونه بدمع وبس
حسام بعصبيه شاله من عند النار واكمل في ايييه يا مراد حصلك ايه ومازن وادهم كانوا بيطفوا النار ونجحوا في ده
ايمان بدموع مالك يا حبيبي فيك ايه حصلك ايه لكل ده يا مراد دي عشق يا حبيبي هانت عليك تولع في صورها بلمنظر ده
مراد بعصبيه شديده مش عااااايز اسمع اسمها في البيت ده تااااني انتوا فاهمين
ايمان بصدمه ليه ياابني
ادهم بصدمه مراد انت كويس
مازن بصدمه حصل ايه مخليك مش طايق اختي كده
ياسمين في ايه يا مراد
مراد بعصبيه ودموع في اني اتكسرت واتلعب بمشاعري في ان اختك يا مازن جات الشركه وقربتني منها بامر مش هشام الشريف ولما الفرح قرب هربت وراحتله واتجوزته واحتمال تكون حامل كمان
ايمان بشقهه يالهووووي

 

ندي بصدمه مستحيل مستحيل عشق تعمل كده
مازن بعصبيه طبعا مستحيل اختي بتحبك يا مراد ايه الكلام ده
حسام بعصبيه انت ازاي تقول عليها كده دي اتبرعلتك بكميه. دم كبيره ومهماش نفسها وخافت عليك
ادهم بعصبيه انت حقيقي اتجننت بتصدق هشاام يا مراد
مراد بدموع وعيون مليانه وجع مصدقتوش وده اللي واجعني. بس لما سالت الهانم قالتلي انه حصل وانهم متجوزين علي سنه الله ورسوله وان اللي حصل ده بين اي اتنين متجوزين مينفعش ادخل وانها عادي لما رجعت قدامي كان ممكن يكون حمل يعني سمحتله يلمسها وخدعتني وكسرتني يا ادهم عمري ما اتوجعت قد منا موجوع دلوقتي وقولتلها تدافع عن نفسها كتير بس لحد ماشوفت قسيمه الجواز بعيني
مازن بعصبيه وعهد الله هشرب من دمها
اسراء بدموع اهدوا اكيد في حاجه غلط
ايمان بدموع يابني عشق متعملش كده لا اكيد في حاجه محدش فاهمها
مراد بعصبيه مااااما خلاص اقسم بالله انا مش قادر اتكلم واذا كان علي عشق انا مش هسمع منها كلمه تاني بس هجبهالك مش هخليها علي ذمته ساعه كمان وانتي ابقي خليها تاكدلك كلامي انما انا مش هسمعها تاني

 

ايمان بتعب مش قادره يا مراد تعبانه ومش قادره اصدق قلبي واجعني اااااه اااااه انا عايزه بنتي يا مراد وكان هيغمي عليها مراد لحقها وحطها علي السرير وكشف عليها واكمل بحزن ماما مريضه قلب والزعل خلاها تتعب
اسراء بعياط يا حبيبتي يا ماما ربنا يشفيكي لينا ياارب
مازن بعصبيه اشوفها بس الي كانت السبب وهربيها
حسام دي اخره ثقتنا فيكي يا عشق تكسرينا كده
مراد بحده محدش هيمد ايده عليها 3 شهور عدتها تخلص وهتجوزها وانا هتصرف معاها
مازن بصدمه انت لسه عايز تتجوزها يا مراد
مراد بوجع اه هتجوزها بس محدش يفتح بوقه قدامها مفهوووم
الجميع مفهوم
واتصل مراد برجالته ومشي علي بيت هشام
—————————————
في بيت الشريف
عزه استفادت ايه لما خلتني احطلها في الاكل دوا يخليها ترجع
هشام بضحك استفدت كتير ده فكرها حامل مني وكده نفذت اللي كنت عايزه من غير ماقربلها
عزه بضحك كل مره بتفاجئني بحاجه جديده يا اتش يخربيت دماغك
هشام بضحك لا اعجبك علي فكره
عزه طيب اسيبك علشان ورايا مشاوير

 

هشام ماشي يا زوزا
في الاوضه عند عشق
عشق كانت قاعده بتصلي ورافعه ايديها واكملت بدموع يارب اللهم لا اعتراض بس انا تعبت يارب نفسي تعوضني نفسي مراد ياخدني من هنا ويسامحني نفسي اتجوزه واشيل حته منه جوايا نفسي اعيش حياه هاديه ومستقره يارب ساعدني يارب
وبعد شويه قامت عشق وفكت طرحه الاسدال من علي شعرها وقعدت علي السرير بتعيط
تحت في الفيلا اصوات ضرب النار ذادت وعشق سمعت وخافت
ودخل مراد برجالته وادهم ومازن وحسام.وسيطروا علي كل رجاله هشام
هشام بعصبيه انت جاي هنا تعمل ايه انت بتتهجم عليا يا ابن السيوفي
مراد رفع مسدسه واكمل بعصبيه مسمعش صوتك خالص وضربه بلنار في رجله فصرخ هشام بوجع واكمل مراد بعصبيه لسه انت مشوفتش مني حاجه خدوا حطوا في المخزن لحد مااجي وخلي بالكم منه اصله حبيبي
هشام بعصبيه بكرهكك يا مراد بكرهكك
وفعلا الرجاله خدته ومراد طلع يخبط عند عشق
عشق بخوف وفظع اطلع برا يا هشا لم تكمل حتي تفاجئت انه مراد حبيبها جريت عشق حضنته واكملت بعياط الحمدلله يارب دعائي استجاب
مراد بجمود البسي ويلا يا عشق
عشق حاضر حاضر بسرعه هلبس اهو ولبست عشق فستان حنتها الي جات بيه علشان مش عايزه حاجه من الهدوم اللي جابها هشام وطلعت من ااحمام ولفت الطرحه باهمال. واكملت يلا يا مراد

 

مراد بعصبيه لفييي طرحتك حلو علشان ممدش ايدي عليكي. كفايه اووي كده
عشق بخوف من طريقته حاضر حاضر ولفتها وحكمت اغلاقها واكملت يلا
مراد شدها من ايديها بعصبيه ونزل بيها
عشق بفرح ماازن حسام جريت حضنتهم بدموع واكملت واحشتوني واحشتوني اوي
مازن بعدها عنه واكمل بحده بعدين الكلام ده يا عشق
حسام بعصبيه انتي ازاي تعملي كده و رايح يضربها مسك ايده مراد
مراد لا ياحسام قولنا ايه في البيت محدش هيقربلها ده حقي واانا هاخده كويس اوي واكمل وهو بيشدها يلااا علشان تروحي مشوار بعدين هوديكي لامي عايزاكي تعبانه
عشق بدموع ماما مالها
مراد بحده متمثليش انك خايفه عليها علشان والنبي صدقتك
عشق بوجع لنفسها انت صدقت كل الكدب وجيت عند الحقيقه مصدقتنيش يارتيني قولتلك من زمان يارتني كنت حكيتلك. او علي الاقل لما قولتلي اتكلم كنت اتكلم مني لله انا السبب خسرتك يا مراد بس والله غصب عني سرحت في الطريق وعيطت
بعد شويه وصلوا المخزن
مراد انزلي
عشق احنا. فين
مراد بحده قولت انزلي

 

عشق نزلت. ومراد. شدها من ايديها ودخل المخزن واتصدمت لما شافت هشام مربوط في العمود بلجنيز ومضروب
مراد ساب ايديها وقعد حط رجل علي رجل واكمل بسخريه تصدق شكلك حلو
هشام بعصبيه مااشي انا هوريك
مراد بضحك يا راجل قول كلام غير ده انت خلصت فاجيه دوري بقي وربنا يا هشام هخليك تتمني الموت ومش هطوله واكمل هاااني مضيتوا علي الورق
هاني اه ياباشا
مراد بضحك كويس متعبناش واكمل بحده امضي يا عشق
عشق علي ايه
مراد بعصبيه امضي واخلصي
عشق مسكت الورق وعرفت انه ورق طلاق فمضت بسرعه ومراد خد منها الورق واكمل الورق ده يا هاني تاخده للمحامي وتخليه يوديه المحكامه ونبقي خلصنا.وبص لهشام واكمل سمعني صوتك الحلو وطلقها
هشام بعصبيه مضيت علي الورق عايز ايه تاني
مراد انتي طاااالق اسمعها
هشام بعصبيه انتي طالق يا عشق
مراد بحده وهو قاعد حاطط رجل علي رجل اكمل بلتلاته
هشام بعصبيه مش تحت امرك انا

 

مراد ضربه بلنار في رجله التانيه فعشق صرخت واكمل مراد بلتلاته اخلص
هشام بوجع انتي طالق بلتلاته يا عشق
عشق بصتله باصه كلها فرح واكملت قولتلك يا هشام وانت مصدقتش
مراد بحده مش هنرغي كتييير مش طلقك يلا غوري برا وانا جايلك وانت ياهاني ابعت الورق للمحكمه وهات للحيوان ده دكتور وتخليه هنا تديله اكل ومياه بأوامري بس
هاني حاضر يا بيه
———————————–
في العربيه
مراد بحده امي تعبانه وعايزاكي وعندها القلب لو زعلت بسببك حسابك معايا هيكون اكبر انتي فااااهمه
عشق بحزن فاهمه
بعد شويه وصلوا البيت وكان الكل متجمع
عشق بعياط ندي ياسمين وجريت عليهم وفضلوا يعيطوا مده طويله في حضن بعض
ندي بعياط انا كنت هموت من خوفي عليكي يا عشق حصل ايه يا قلبي
ياسمين بعياط قلبنا كان موجوع وروحنا راحت وراكي بس ايه اللي مراد قاله ده انتي اتجوزني هشام يا عشق
عشق رايحه تتكلم. قاطعها مراد بعصبيه واكمل اللي حصل مش هيتقال تاني كان عندك فرصه تحكيلي اللي حصل وانتي صممتي علي السكوت فمش هسمعك ولا عايز اسمعك ولو علي صحابك كلميهم في اللي انتي عايزاه في غيااابي انتي فااااهمه

 

عشق بعياط حاضر يا مراد واكلمت وانتوا مش هتكلموني علي مازن وحسام بس هما مشيوا من الفيلا ومردوش عليها ومراد دخل اوضته
ادهم انا عارف انك مش كده ومراد عارف بس الي قولتيه وعملتيه صعب علي اي راجل يتحمله ليا قاعده معاكي يا عشق وسابها وراح ورا مراد
عشق بعياط هحكيلكم بس لما احس اني عايزه اتكلم انا والله تعبانه اوي
ندي بعياط طيب يا حبيبتي تعاالي ماما عايزاكي فوق
وطلعت عشق ومجرد ماشافتها ايمان مسحت دموعها واكملت بفرح بنتي بنتي حبيبتي وعشق جريت في حضنها وفضلت تعيط وايمان كانت بطبطب عليها واكملت مالك يا نورعيني انا عارفه انك محبتيش حد قد مراد بس ايه جبرك يا عشق ايه جبرك تتجوزيه
اسراء بدموع متزعليش من اخواتك يا عشق غصب عنهم يا حبيبتي انتي بس فهمينا حصل ايه
عشق بدموع مش قادره اتكلم والله ونامت علي صدر ايمان واكملت انا عايزه انام في حضنك شويه يا ماما انا تعبانه بجد تعباااانه اووي
ايمان بدموع باست راسها واكملت نامي يا نورعيني وفكتلها طرحتها وفردت شعرها ونيمتها في حضنها براحه
ايمان انا واثقه ان في حاجه تانيه عشق اه اتجوزته بس في سبب والسبب ده اكيد اخوكي
بعد شويه روحت ندي وياسمين وكذلك حسام ومازن واسرراء قالتله ان عشق نامت
خبط مراد علي الباب
ايمان ادخل

 

مرادمساء الخير يا ماما ايه اخبارك دلوقتي
ايمان بقيت بخير لما بنتي رجعتلي
مراد انتي منيماها بشعرها ليه عشق محجبه
ايمان بضحك وانت غيران عليها من ايه منا ست زيها
مراد وهو بياخد عشق من حضن امه وقعد جمبها ومسك الطرحه وابتدي يلفها ليها واكمل ادهم عايش معانا يا ماما هو اه زي اخوها بس بردو مينفعش
ايمان بخبث وان جيت للحق ولا انت ينفع
مراد بضحك طيب ياستي ادييني غمضت عيني اهو وبعد دقايق خلص. لف الحجاب وميل علي راسها بحزن. وباسها واداها لامه تاني
ايمان تعالي يامراد
مراد بدموع نعم
ايمان تعالي في حضني التاني يا حبيبي
مترددش مراد وراح حضن مامته بس الناحيه الاخري وبكي بحرقه واكمل بحبها اوي بس كل ما افتكر انها عملت فيا كده وراجل غيري لمسها بموت يا ماما بموت من جوه الف مره
ايمان بحزن بس يابني هي مغلطتش دي كانت مرراته والله واعلم السبب اللي خلاها تعمل كده ايه

 

مراد بحده مهما يكن ازاي تسمح لاكبر عدو ليا يتجوزها عشق لازم تدفع تمن غلطها وعلشان اعمل كده لازم ابطل احبها
ايمان بضحك يبقي مش هتعمل كده يا مراد اهدي يابني اهدي واستغفر ربك وابدا من اول وجديد
مراد مش هعرف يا امي طول مافي قديم لسه مفتوح قدامي
———————————–
تاني يوم الصبح
صحيت عشق لقيت نفسها في اوضه ايمان ومراد نايم في حضنها التاني
عشق بحب واحشتني اوي يا مراد وقامت اتسحبت وباست راسه وطلعت
مراد وهو بيفوق اكمل ايه يا ماما
ايمان بنوم ايه يا حبيبي
مراد وهو بيصحي وبيدعك في عينه انتي بوستي راسي دلوقتي
ايمان وهي بتفتح لا وبصت جمبها ملقيتش عشق واكملت بضحك دي عشق يا مراد في حاجه فعلا محدش فاهمها غيرها
مراد وانا مبقتش عايز اسمعها يا ماما خلاص
ايمان بحزن براحتك يابني

 

مراد حس ان زعل مامته فاكمل بمرح ايه يا ايمي بقي انتي هتزعلي مني علي اخر الزمن طب ده ابنك كام شهر ويبقي عريس المفروض تفرحي
وسمع صوت كوبايه اتكسرت بص لمصدر الصوت كانت عشق
عشق بوجع ودموع انت هتتجوز! !!!!!!!

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حطمت قلبي)

‫2 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى