رواية حطمت قلبي الجزء الثاني الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم لولا
رواية حطمت قلبي الجزء الثاني الجزء الثامن والثلاثون
رواية حطمت قلبي الجزء الثاني البارت الثامن والثلاثون
رواية حطمت قلبي الجزء الثاني الحلقة الثامنة والثلاثون
بعد مرور شهرين دون جديد بلذكر اسر واسيل متفقين جدا وبيهتم بحملها اوي وهي مبسوطه جدا مكه وسليم وليان وعمرو رجعوا طبعا ومبسوطين بحياتهم الجديده ادم ودنا حبهم بيزيد لبعض اكتر واكتر ايلين ومصطفي بدائو تاني سنه ليهم في الجامعه وحبهم لبعض بيزيد واخيرا مريم وزين اللي صحته ببتحسن نوعا ماا ولسه فاضل شهر ويعمل العمليه
عند مريم وزين
مريم زين حبيبي قوم بقي كفياك نوم
زين بنوم حاضر ياروحي هقوم والله ثواني
مريم بضحك هتقوم ولا ادلق في وشك مايه تاني
زين وهو مغمض اكمل ابقي اعمليها كده انا عايزك تجربي
مريم بضحك لا مش هعملها المره دي مفيش حد استخبي فيه وقربت باسته واكملت قوم بقي واحشتني بقالي كتير صاحيه لوحدي
زين قام وفي ثانيه شدها وكانت هي تحته واكمل بضحك من امتي الحنيه دي مش مرتاحلك
مريم بضحك تصدق انا غلطنالك
زين بضحك دي احسن حاجه عملتيها من يوم ماتجوزنا اقسم بالله
مريم بضحك مش هتبطل تبقي مش متربي
زين انا كنت نايم في حالي انتي اللي جيتيلي ولا محصلش وانا كلعاده بحب اردلك الجميل
مريم بضحك طب اوعي انت جميلك بيقلب بحاجات تانيه واحنا مش فاضين
زين بضحك لالا والله اردهولك بس متقلقيش
مريم بضحك اوعي اوعي بتستغل اننا لوحدنا كتير انت
زين بحب وهو مقرب وشه من وشها اكمل ولو معاهم محدش يقدر يدخل ياحرمي المصون ورايح يبوسها الفون رن
مريم بضحك انا ربنا نصرني اهو ادخلوا من مكانهم اوعي اشوف مين
زين قام من السرير ومسك فون مريم واكمل دي ماما بس علي اللي عملته دي تبقي حماتي مش امي
مريم بضحك مالها امي طب والله لهقولها
زين بضحك هو في زي حماتي انا بتكلم ان ده شغل حموات وراح نام جمبها واداها الفون
مريم ردت واكملت ايه يا ماما ندي عامله ايه يا حبيبتي
ندي انا بخير يا قلبي انتوا عاملين ايه
مريم بحب الحمدلله بخير ياقلبي واحشتوني
ندي بدموع وانتوا اكتر انا قلبي واجعني علي غيابكم اوي بجد
مريم بدموع طب هتخليني اعيط ليه يا حبيبتي بس هانت فاضل شهر
ندي بدموع ربنا يجبكم بالف خير يارب علي الاسبيكر
مريم علته واكملت عليته
ندي بدموع عامل ايه يا زين ايه اخبارك يا قلب امك
زين بحب بخير يا ست الكل متقلقيش علينا وهانت خلاص واكمل بضحك هو ده وقت ترني فيه يا ست الكل ملكيش حق
ندي بضحك رنيت في وقت مش مناسب ولا ايه
زين بضحك اه جدااا
مريم زغدته بايدها واكملت اتلم
ندي بضحك داين تدان ياما عملت فينا كده وانت صغير تعيش لكل مره بقي
زين بضحك احنا نقفل الفون اسهل
مريم بخجل زييين اتلم بجد
ندي بضحك بكره يجي ابنه او بنته يقطع عليه عادي من غير تليفونات انتوا بس شدوا حيلكم وارجعولنا بخبر حلو
زين لسه بدري يا ست الكل علي الكلام ده احنا مبقالناش غير شهرين
ندي بدري من عمرك يا حبيبي عادي ما اسم النبي حارسها اسيل اهي حامل في التالت بسم الله مشاء الله وبطنها كبرت
مريم بدموع فرح ياروحي ربنا يقومها بخير يارب
زين بحب تقوم بالف سلامه يارب وربنا لما يريد هيحصل باذن االله
عشق هاتي يا ندي اكلمهم
ندي خدي
عشق بدموع واحشتواني يا كلاب البيت من غيركم وحش اوويي
مريم بدموع واحشتوني والله بس هانت اهو
زين بحزن والله واحشتوني يا خالتي كلكم بجد باذن الله الشهر يجري ونيجي
عشق بحب يارب يا حبايبي خلي بالكم من نفسكم
زين حاضر يا ست الكل
عشق يحضرلك الخير يا غالي ونشوف عيالكم يارب يلا باي يا حبايبي
مريم باي يا قلبي وقفلت
زين باس خدها واكمل مالك قلبتي وشك ليه
مريم بتنهيده حزن هو انا ليه مش حامل
زين بصدمه انتي هتستعبطي مالك يا مريم احنا مبقالناش غير شهرين ياحبيبتي في ايه ده لو هوصي عليه هياخد وقت اكتر من كده
مريم بدموع خايفه يكون عندي مشكله ما اسيل اهي حامل
زين بتنهيده مسح علي وشه واكمل ومكه وليان محملوش ليه يابنتي دي اراده ربنا ولما يريد هيحصل
مريم بدموع حقك عليا بس انت متعرفش قد ايه انا نفسي اخلف منك بجد
زين حضنها واكمل بحزن باذن الله هيحصل والله وانا بتمناها زيك وحقك انتي عليا علشان بعدتك عن اهلك كل ده
مريم وهي في حضنه اكملت انت اهلي يا زين وانا مش زعلانه هما اه واحشوني بس اني اطمن عليك وتخف اهم طبعا
زين بدموع بصي لو رجعتي لوحدك عايزك تقولي
مريم بماقطعه ودموع هششش انت بتقول ايه انت عايز تموتني
زين باس جبينها ومسح دموعها واكمل الف بعد الشر عليكي يا نورعيني
مريم بحزن ممكن متجبش السيره دي تاني
زين بحزن حاضر يا حبيبتي
مريم يلا انا هقوم اعملك الفطار
زين بحب ماشي يا عمري
————————————
في فيلا السيوفي في اوضه اسيل واسر
اسر طب هو انا هفضل اتحايل طول اليوم علشان تقومي ولا ايه
اسيل بنوم تعبااانه وحياتك تعباانه سبني انام
اسر بتنهيده عارف بس مش هينفع كده تتعبي اكتر قومي كلي وخدي دواكي ونامي
اسيل قامت بتعب واكملت صباح الخير يا حبيبي
اسر باس جبينها وبطنها المنفوخه بسيط واكمل صباح الفل يا حبيبي كده يا اسيل تتعبيني اشحال مش الدكتوره موصياكي تهتمي بنفسك وقولتي اعمل اي حاجه في سبيل يجي بخير
اسيل بتعب ودموع والله عارفه ومش قصدي بس تعبانه ودايما ترجيع وضروسي بتوجعني ودايما نعسانه بجد مكنتش فاكره كده
اسر حضنها واكمل اومال الام ام ليه بتستحمل اللي مفيش حد يستحملوا وبيبقي علي قلبها زي العسل
اسيل حطت ايديها علي بطنها واكملت بحب انت صح مش مهم المهم تيجي كويسه
اسر بضحك ده شكلي انا اللي هغير
اسيل بضحك ده انت الاساس ياروحي
اسر وهو بيقرب منها اكمل بحب انا الاساس ازاي مش فاهم
اسيل بقرف اسر ابعد ريحتك خنقاني وقامت فضلت ترجع
اسر بصدمه ريحتي ريحتي ايه ده اانا حاطط برفان اغلي من البدله نفسها
عشق خبطت ففتحلها اسر
اسر ادخلي يا ماما
عشق فين مراتك
اسر بتنهيده بترجع وقال مش طايقه ريحتي قال بزمتك وحش البرفان
عشق بضحك يا حبيبي من الحمل جايلها بقرف في حمل بيجي بقرف وبتبقي مش طيقاك ده طبيعي
اسر بضحك ده ايه هو ده انشاء الله ومفيش حمل بيجي من غير قرف
عشق بضحك لا في بس انت فقري زي ابوك انا الاربع مرات حمل بقرف
اسر بضحك بس مش اكتر من ابويا وراح سند اسيل اللي طالعه تعبانه
اسيل بحزن حقك عليا بس من الحمل
اسر باس جبينها واكمل عادي يا حبيبتي ولا يهمك فهمت
وقعدت وكلت واخدت الدوا
عشق يلا انا عبيت الحقنه اهو
اسيل بصدمه حقنه حقنه ايه
اسر ضرب كف في كف واكمل بضحك يا امي حرام عليكي
عشق بضحك في ايه يا واد هو انا قولت حاجه غلط
اسر بضحك اسيل مش بتحبها كنت همهدلها الجو لسه مش خبط لزق كده
اسيل بدموع لالا اسيل مين اسيل انااا انسي الكلام ده انا من ونا صغيره مش بحب اخدها
عشق مش هينفع يا حبيبتي الدكتوره كتبت عليها
اسر مسح دموعها واكمل ممكن تهدي انا حتي سالت بابا مكنتش عايزك تخديها بس قالي مهمه فمش هينفع فتعالي علي نفسك شويه علشان خاطر سيلا
اسيل بدموع وقفت علي السرير واكملت والله ولا سيلا ولا ابو سيلا نفسه من امتي وانا باخدها يا اسر انت عارف اني مش بحبها من اولها مش بيهمك غير راحه بنتك وانا لا
عشق بضحك لا كتر خيرك يابني بصراحه ليك الجنه
اسر بتنهيده يا حبيبتي هو بمزاجي لو بمزاجي والله ماكنت جبتها بس مضطرين وبعدين ايه بيهمك راحه بنتك وانا لا دي انتي اتجننتي دي مبقيتش هرمونات حمل دي بقيت هرمونات هبل
عشق بضحك فظيعه انتي يا اسيل انزلي يابت وخلصي علشان الحق افطر خالك
اسيل بدموع لا مش هاخدها يعني مش هاخدها
اسر بعصبيه اسييييل خلصي انا ورايا شغل مش فاضي لدلعك ده خدي بالك عمال احايل فيكي
اسيل بعياط شوفت شوفت اتغيرت وبقيت تزعقلي ازاي علي حاجه انا مش عايزاها يعني بتجبرني مع انك زمان كنت تقول سبوها براحتها
عشق اهدي عليها يا اسر معلش يا حبيبي
اسر بتنهيده يا ماما انا مش بحايل بنت اختي بجد كده كتير اللهم طولك ياروح انزلي من فوق السرير يا اسيل
اسيل بدموع هنزل بس مش هاخدها
اسر بخبث خلاص تمام مش هتاخديها وغمز لعشق من غير ماتشوفه اسيل واكمل خلاص هي مش هتاخدها مش هجبرها علي حاجه قولي لبابا يكتب اي حاجه بديله
اسيل مسحت دموعها واكملت كده انت تبقي قلبي
اسر هاتي ايدك بقي روحي غيري االبيجامه علشان ننزل
اسيل مدتله ايديها فحضنها جامد
اسيل بضحك ايه مش ههرب منك
اسر غمز لعشق اللي راحت تديها الحقنه وهو حاضنها
اسيل بعياط وهي بتحاول تفلت يا غشاش والله انت غشاش يا اسر بلاش بجد هتتعبني وبتوجع اووي والله وحضنت فيه جامد وهي بتعيط
اسر باس راسها واكمل بس بس خلاص قربنا
عشق خلاص يا حبيبتي بتخلص وفعلا ادتهالها ورمت السرنجه في الباسكت
اسيل بعياط اوعي متكلمنيش تاني انت كدبت عليا
اسر يا حبيبتي خايف عليكي والله
اسيل بعياط انت خايف علي اللي في بطني مش عليا
اسر اخص عليكي وهو اللي في بطنك لو اضر مش هتضري معاه ماشي ياست اسيل تشكري ورايح يمشي مسكت ايده
اسيل بدموع اسر استني
اسر نعم
اسيل حضنته واكملت حقك عليا بس بجد غصب عني انا حاسه اني مخنوقه ومضايقه من غير سبب واضح وبطلع كل ده عليك حقك عليا
اسر بضحك دي هرموناتك يا حبيبتي عادي وطلعي كل اللي انتي عايزاه زي منتي عايزه يلا انا هنزل القسم وانتي اعدي معاهم تحت
اسيل ماشي يا حبيبي متتاخرش
اسر حاضر يا قلبي
———————————–
علي البحر قاعدين دنا وادم
ادم بحب القمر بتاعي سرحان في ايه
دنا بصتله واكملت بحب هو في غيرك
ادم بضحك وسرحانه فيا في ايه بقي
دنا بحب في حياتي اللي من يوم منتا دخلتها وهي احلي كنت بعيش روتين ممل بس لما انت دخلت حياتي يا ادم خليت كل دقيقه بتعدي فيها ليها طعم
ادم باس ايديها واكمل بحب هتصدقيني لو قولتلك كنت محتاجك اكتر منتي كنتي محتاجاني انا كنت عامل زي التايه و بتمني اموت من كتر الحاجاات الوحشه اللي عملتها ولما اهلي سامحوني ها حسيت بامل شويه بس لما حبيتك انتي يادنا محستش بامل لا ده انا اتولدت من جديد شوفت الدنيا بشكل تاني خالص بقيت اتمني عمري يطول علشان اعيش معاكي وفتح فونه واكمل حاطط صورتك علشان حتي لما اجي امسك موبايلي اشوفك مبقتش عايز اضيع دقيقه انتي معايا فيها الوقت معاكي بقي ليه طعم وقيمه والساعات بتعدي ثواني وباس ايديها واكمل انتي عوضي يا دنا عن كل حاجه مريت بيها وبتمني تجري الايام وتبقي مراتي واشوفك بلابيض
دنا بدموع يخربيتك جبت الكلام ده منين انا بحبك اوي اوي يا ادم انت الحاجه الحلوه اللي حصلتلي في حياتي من غيرك حياتي مكنش ليها طعم وانا كمان ياعمري نفسي يجي اليوم ده
ادم مسح دموعها واكمل جبته من قلبي انا مرتبتش بس زي ما اسر قال فعلا بيطلع من جوانا وهيجي يا نورعيني هيجي اليوم ده
دنا بحب رفعت ايديها واكملت اللهم امين يارب
———————————
في جامعه الصيدله
مصطفي هو احنا لسه 3 سنين علشان نتجوز والله كتير
ايلين بضحك اعملك ايه يا طاالب هتتجوز وانت لسه بتروح الكليه لازم نستني
مصطفي بضحك كتير اوي بجد
ايلين بضحك هو انت كنت طايل ياشيخ اتلهي
مصطفي بحب باس ايديها واكمل حقيقي ده انا يابختي باميره قلبي
ايلين بحب قلب اميره قلبك من جوه يا صاصتي
مصطفي بضحك صاصتك ?!! بقي مصطفي السيوفي يتقاله صاصتي والله عيب
ايلين بضحك انا براحتي ولا ايه
مصطفي بحب براحتك طبعا يا روح قلبي هو انا عندي كان ايلي يعني
ايلين بحب ربنا يخليك ليا يا نورعيني حقيقي ربنا بيحبني علشان جعلك من نصيبي يا غالي
مصطفي بحب. ويخليكي ليا يا حبيبتي ده انا اللي نصيبي حلو والله يا ايلين يبختي بيكي بحبك اوي
ايلين بحب وانا اكترر بجد
مصطفي بصي جبتلك الشكولاته اللي بتحبيها اهو علشان تعرفي مش حارمك من حاجه
ايلين بفرح يا روحي ربنا يخليك ليا مش بحبك من فراغ والله
مصطفي ربنا يديم فرحتك يا روح قبي
———————————–
في مكتب عمرو الباب خبط
عمرو ادخل
ليان حبيبي ها خلصت
عمرو اه يا حبيبتي خلاص اهو يعتبر خلصت
ليان طيب يلا بقي بسرعه والنبي
عمرو اختاري عايزه نتغدا فين لحد ما اخلص
ليان بحماس في مطعم قمر اوي انا عارفه مكانه هوصفلك عليه
عمرو بضحك ربنا يستر وميطلعش زي كل مره شوفتيه من النت ومجربتيش ويطلع وحش
ليان بضحك هو فعلا شوفته في النت بردو
عمرو بصدمه بردو ااطلعي برا يابت
ليان بضحك متقلقش المره دي اسر واسيل كلوا منه وقالوا حلو والله
عمرو وهو بيقوم اكمل ربنا يستر المره دي ياست ليان
ليان يعني انت هتستخسر فيا اخص عليك
عمرو بضحك مقدرش طبعا ياروحي بس مش كل مره هتخرجي تقولي بطني واجعاني ومش عاجبني الاكل
ليان بضحك لا ثق فيا المره دي
عمرو بضحك هنشوف يا اخره صبري
———————————
بعد شويه في فيلا السيوفي
مكه يا سليييم بطل رخااامه بقي
عشق بحده ماتتلمي يابت في واحده تقول لجوزها بطل رخااامه
سليم بضحك ايوه ربي بنتك يا عمتي
مكه بضيق يا ماما مش راضي يخليني اشتري الفستان اللي عاجبني
عشق مجنون يعني ولا اكيد مش هينفع يتلبس ماهو مش مجنون علشان يرفض
ادم مكه اتلمي واسمعي الكلام
سليم لا متناهدش مع اهلي علي كل حاجه ليه
مكه بضيق اوووف بقي وبصت لهشام واكملت يا اتششش
هشاام بضحك بلا اتش بلا زد ماليش دعوه
سليم طلما بتقوليله وريه لاتش اللي عايزه تشتريه وريه
مكه ورتهوله واكملت اهو بزمتك في حاجه
هشام بصدمه انا مش عارف اقول ايه بصراحه
مراد وريني كده
مكه اهو
مراد بحده زي منتا يا سليم ملكش دعوه يا هشام
هشام بضحك ده رايي بردو
مكه بغضب بجد في ايه والله جميييل
اسيل شافته واكملت هو حلو بس ضيق جدا وبين معالم جسمها كلها فا لابلاش يا مكه
سليم قعد واكمل يابنتي سبيها تهري مع نفسها كده
مكه بعصبيه ليه مجنونه انا عايزاه يعني عايزاه
سيلم قام وقف ورايح ناحيتها
مكه بخوف خلاص والله
ادم بقلق سليم علشان خاطري
مراد بحده هششش ملناش دعوه هو ومراته احرار
سليم مسك دراعها جامد واكمل بعصبيه هو انا قايلك ايه 100 مره علي صوتك ده
مكه بخوف معليهوش
سليم بعصبيه وانتي بقي سمعتي الكلام صح
اسر دخل واكمل ايه ايه يا سليم في ايه
مراد بحده ملكش دعوه يا اسر هو ومراته احرار اختك قليله الادب وبتعلي صوتها
سليم بعصبيه ماتردي
مكه بخوف خلاص والله ما هعلي صوتي تاني
سليم بعصبيه قسما بالله يا مكه انا مسكتني عليكي الناس اللي قاعده دي انما قسما عظما لو صوتك علي تاني ولا عاندتي في حاجه لهتشوفي سليم غير اللي تعرفيه خالص
اسر طيب اهدي طيب خلاص
سليم سابها وراح قعد جمب عشق
عشق خلاص يا حبيبي متضايقش نفسك هي متقدرش اساسا تمشي رايها
سليم منا عارف انا مزعقتش علشان الفستان لا ده امره منتهي انا زعقت علشان علو صوتها
اسر يعني ينفع كده
مكه بحزن والله مقصدش
عشق ده اللي قيلاهولك يا مكه يابنتي اهدي وهدي سرك قولتلك بيروحوا بكلمه وبيجوا بكلمه عصبيه وقله ادب مش هتنفع
مكه بحزن حاضر يا ماما
اسر.باس جبينها واكمل يلا صالحي جوزك
مكه راحت لسليم واكملت حقك عليا متزعلش
سليم بضيق مش زعلان خلاص ورجع راسه لورا
مكه قعدت جمبه وخدت راسه حطتها علي صدرها يعني بقي في حضنها واكملت وحياتي عندك خلاص
سليم بضحك ومن امتي طقم الحنيه ده
مكه. بحزن بطل بواخه بقي ومتزعلش
سليم بتنهيده ينفع علو صوتك ده
مكه بحزن لا مينفعش حقك عليا يا حبيبي ومش عايزه الفستان
سليم طيب يا مكه واختاري الفساتين اللي تعجبك بس تكون محترمه وانا موافق بيها واجبهالك بدل ده
مكه بفرح والله بجد
سليم بضحك اه بجد يا مجنونه عندي كام كوكي يعني بس شرطي الوحيد اوافق بيهم
مكه بفرح موافقه جدااا
عشق بضحك مش بقولك بيروحو بكلمه وبيجوا بكلمه
مراد بضحك بمزاجنا علي فكرره
عشق بضحك قصدك بطريقتنا احناا نقدر نخليكم متعصبين في ثانيه وهاديين في ثانيه
ادم بضحك ان كيدهن عظيم فعلا
دنا زغدته واكملت اتلم واقعد ساكت
ادم بضحك حاضر اديني سكت اهو
اسر باس بطن اسيل واكمل ها حبيبت بابا اخبارها ايه
اسيل بحب زي الفل واكملت بضيق بس الحقنه لسه تعباني
مراد معلش يا حبيبتي بس هي بتبقي كام مره وخلاص
اسيل بصدمه ايه كام مره
اسر بضحك ياانهار ازرق حبكت تفهمها يعني ياباابا
مراد بضحك هي متعرفش
عشق بضحك لا دي فضحتنا علشان تاخدها
اسيل بعياط اسر لا والله صعبه اوي مش هستحمل خالص
اسر حضنها واكمل الصبر من عندك يارب في ال 6 شهور الجايين علشان اخري جاب اخره من بنت مازن
مازن بضحك ماله مازن يا حيوان
اسر بضحك يعني بزمتك يا خالي دي عيشه انا تعبت والله
اسيل بعياط مني تعبت مني ولسه مكملناش حتي سنه جواز
كلهم قعدوا يضحكوا عليها
اسر ياختاااااي لا هتعب منك ليه انا تعبت من خوفك الزايد ده يا اسيل يا حبيبتي مفيهاش حاجه
اسيل بدموع منتا مش بتحس حقك عليك ايه
اصلا
اسر بضحك والله ياريت لو ينفع اخدها بدالك وابطل اسمع الصياح ده كل شويه هعمل كده بعدين ليه محسساني انك تكاثرتي ذاتيا واني مجبتهاش معاكي يعني
اسيل ضربته في صدره واكملت اتلم بس انا بتعب فيها اكتر
اسر وانا بشتغل وبتعب علشانكم احنا مخلوقين نكمل بعض مش نشوف مين مهم وبيتعب اكتر لان الاتنين مهمين ولو مكنش الاتنين مهمين مكنش ربنا خلقهم زوج وزوجه
عشق بحب ربنا يكملك بعقلك يا حبيبي
اسر حبيبتي يا ست الكل
اسيل كلام جميل بس بردو مش هاخد الحقنه تاني
اسر ماما منوم بقي مع الحقنه كل يوم انا تعبت من المناهده
عشق بضحك من عنيا
ادم بضحك يا جدع ده الجواز فعلا حوراته كتير كتر خيرك مالها السن رايح يقول السنجله بصتله دنا وهي رافعه حاجبها
فاكمل بضحك مالك في ايه ايه البصه دي اقصد السنه رايح اقول مالها سنه الحياه مش مظبوطه اليومين دول ليه بس طبعا ماليش دعوه بحد انا معايا حته سكره هاديه فمعاكي هتبقي حلوه
دنا برفعه حاجب والله
ادم بضحك اومال انتي فاكره ايه عيب عليكي
ادهم بضحك الواد ده طالعلك يا مراد
مراد بضحك ياباشا مش مراد بس كلنا كده محدش قد نكد الحريم
عشق نكد ايه يا حبيبي
مراد بضحك منك لله يا ادهم انا اقصد هما يا حبيبتي انما انتي عقلتي خلاص
عشق برفعه حاجب عقلت علي اساس كنت مجنونه
هشام بضحك البس يا معلم
مراد بضحك لا طبعا ياروحي كنتي عاقله وزديتي عقل فوق عقلك
عشق بضحك اه كده تمام
اسر بضحك اقولك انا يا دنا خطيبك يقصد ايه بجد
فهد بضحك ماتخليك محضر خير بقي ده اخوك
ادم بضحك اخص الاخوات في اجازه
دنا اه قولي يا اسر
اسر بضحك خلاص صعب عليا مهما كان اخويا بردو
ادم بضحك ايوه اعمل خير واتلم كده علشان ربنا يشيل عنك المرار اللي انت فيه ده
مراد بضحك ده لسه مشافش حاجه عشق وهي حامل في ايلين قالتلي وهي بتعيط مراد انت بطلت تحبني وزهقت مني علشان ده البيبي الخامس خلاص وكانت غيرانه من مكه ومريم علشان قاعدين في حضني
اسر بضحك يااانهااار اسود لا لا وبص لاسيل واكمل بضحك لا انا مرارتي علي قدها
اسيل من دلوقتي ومش مستحملني وبتقولي لا مطلعش هرموناتي عليك طب اطلعها علي مين فعلا الاهتمام مش بيطلب طب ده خالي استحمل اربع مرات حمل مش اول كام شهر كده
ادم بضحك هموووت مكنتش تتكلم احسن يا اسر قلبي عندك يا حبيبي
اسر بضحك انتي بتتكلمي بجد والله انا متربتش طلعي كل اللي انتي عايزاه فداكي مرارتي يا حبيبتي عادي
مراد بضحك ربنا يعينك لسه بدري
والباب خبط فتحت مكه
كان ايلين ومصطفي
عشق اتاخرتي ليه كده
مصطفي كنا بنتعشا يا حماتي
اسر. بضحك اه وقولتوا لمين بقي يا صاصا
ادم بضحك انت اللي اسيل هتعملوا فيك هتطلعوا علي العيال اقعد واسكت
اسر بضحك اسكت انت ده متبقاش غيره اضايق فيه كلهم اتجوزوا
مراد بضحك قالي انا انهم هيتعشوا برا يا اسر سيبهم في حالهم
مصطفي بضحك والله حرام عليا لسه 3 سنين استحملك
سليم باس خد مكه واكمل بضحك ربنا معاك بقي ياصاصا
اسر بضحك اه بتغظني يعني ياسليم مااشي ماشي
سليم بضحك ياباشا مرااتي براحتي خلاص
مكه بضحك كياااد بس عسل بموت فيك
اسر بصدمه بتموتي فيه وانا واقف مسك ايدك ولا لسه يا بنت مراد
سليم بضحك ايديها ايه انت جاي متاخر اووي يا ابو نسب ده انت باذن الله هتبقي خال
مكه بحب يارب ياروحي
اسر بضحك ياض اتربي ياض. واحترم الناس اللي قاعده وبص لمصطفي واكمل بص بقي يا صاصا انا كنت بتسلي عليه هو وزين وعمرو بس حاليا مش هقدر اتكلم مفيش غيرك فبزمتك مصعبتش عليك
مصطفي بضحك بزمتك انا اللي مبصعبش عليك سبني في حالي
ايلين بضحك بس يا اسر بجد بطل رخامه وملكش دعوه بينا
اسيل بضحك ماقولتلك هو مخلوق يضايق فيكم اصلا
اسر بضحك اه بستمتع بصراحه تعالي اتسلي معايا يا ادم
ادم بضحك لا ياباشا انا نسيب كيوت مش هتكلم وبعدين صاصا بلذات ده حبيبي واخويا ومتربين سوا
مصطفي بضحك والله انت قلبي
ادم بضحك حبيبي ربنا معاك بقي
اسر بضحك ادم ده واطي بس متقلقش انا هقوم بلدورين
مصطفي بضحك ياباشا انت كافأه تقوم بكل الادوار مش دورين
اسر بضحك اه بتثبتني يعني خلاص صعبت عليا مش هرخم المره دي كده كده قدامي 3 سنين براحتي
اسيل بضحك ربنا ينجيكم بلسلامه
عشق يلا الاكل جاهز تعالوا نتعشا سوا
مصطفي طب همشي انا بقي
مراد اتعشا معانا وامشي يا حبيبي تعالي
مصطفي لا مش قادر هموت وانام اتعشيت مع ايلي يلا باي وباس راسها واكمل كلميني قبل ماتنامي
ايلين بحب اكيد مش هعرف انام غير لما اسمع صوتك اصلا
اسر وهو قاعد علي السفره اكمل بضحك يا بت بطلي محن انتي وهو والله لولا مش قادر اقوم كنت ربيتكم مش عاملين اعتبار لحد ولا انت بتبوسلي راسها
اسيل بضحك سيبهم في حاالهم وكل
مصطفي بضحك خليها عليك يا كبير المره دي
اسر بضحك المره دي بس كده كده معايا وقت اضايقكم
ادم بضحك انا تعبتلكم استحملتوا كده ازاي يا سليم
سليم بضحك ده مصطفي لسه قدامه كام سنه وزهق عايز اقولك انا وزين وعمرو من يوم ماتولدنا في المرار ده حتي اسيل كان بيغير عليها مننا
ادم بضحك فظيع بجد كتر خيركم
اسر اتلم بقي انا اخوك الكبير
ادم بضحك حاضر ياباشا
————————————-
عند مريم وزين في المانيا قاعدين علي الكنبه قدام الشاشه
مريم زين هتاكل دلوقتي اعملك العشا يا حبيبي
زين لالا بعد ماخد شاور علشان مش قادر جسمي مكسر اوي
مريم بخوف مالك يا حبيبي حاسس بايه
زين متقلقيش يا قلبي تعب عادي ورجع راسه لورا
مريم بحزن تعبك تاعبني اوي يا زين
زين وهو مغمض عنيه اكمل متقلقيش يا حبيبتي انا كويس
مريم بدموع باذن الله ياروحي خلاص كلها شهر وتعمل العمليه وتبقي زي الفل
زين بتنهيده خايف منها حاسس مش هطلع
مريم بدموع بعد الشر عليك مش قولنا بلاش الكلام ده
زين باس ايديها واكمل وهو بيمسح دموعها انا مخنوق وبفضفض معاكي متخلنيش اندم انا حقيقي حاسس بكده ومش خايف من الموت خايف عليكي انتي يا مريم هتحسي بايه وهيجرالك ايه بعدي
مريم حضنته واكملت بانهيار لالالا متقولش كده والله ماتقول كده طبيعي تخاف الشيطان بيهيألك ده انما انت هتبقي زي الفل والله يا حبيبي
زين باس جبينها بدموع واكمل حقك عليا مش قصدي اعيطك بلطريقه دي بس مش عارف احكي مع مين انا تعبان اوي يا مريم
مريم بعياط يا نورعين مريم انا مراتك وسندك واحكيلي كل اللي جواك من غير ماتخاف او ترتب كلامك وانا هشاركك حزنك قبل فرحك بس ثق في ربنا هتبقي كويس باذن الله وهتخف
زين بدموع يارب يا حبيبتي
مريم بدموع انا بحبك اوي يا زين
زين بدموع مسح دموعها واكمل وزين محبش وعشق غيرك ومش بحب اشوف دموعك ممكن كفايه عياط
مريم حاضر يا حبيبي هقوم انا احضرلك الشاور
زين باس ايديها واكمل ماشي يا عمري هتعبك
مريم بس مفيش بينا الكلام ده احنا قولنا ايه احنا واحد
زين بحب اكيد
مريم دخلت حضرتله الشاور وراحت تطلعله هدوم من الدولاب
مريم اجيب ايه وبصت في الدولاب واكلمت حلو ده وشدت اخر بنطلون وقميص في الرف فوقعت حاجه
مريم بستغراب ايه ده ووطت جابته اتصدمت ودموعها نزلت
مريم بصدمه ودموع ايه ده ايه جابه هناااا !!!!!
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حطمت قلبي الجزء الثاني)
للعودة لقراءة الجزء الأول من الرواية اضغط على : (رواية حطمت قلبي)