روايات

رواية حطمت قلبي الجزء الثاني الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي الجزء الثاني الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي الجزء الثاني الجزء الحادي والثلاثون

رواية حطمت قلبي الجزء الثاني البارت الحادي والثلاثون

رواية حطمت قلبي
رواية حطمت قلبي

رواية حطمت قلبي الجزء الثاني الحلقة الحادية والثلاثون

وفااجاه حد من اللي في العربيه شدوها وحطوا مخدر علي وشها ففقدت الوعي
بعد شويه وصلوها لشاطئ هادي علي البحر وخدوها نزلوها
ادم بس بس متمسكهاش يا حيوان اوعي انا هشيلها
امرك يا ادم بيه عن اذنك احنا بقي
ادم شال دنا بين ايديه واكمل روح
والرجاله مشيوا وادم دخل بيها عند الشاطئ اللي كان بينزينه بورد وانورار بطريقه حلوه وكان في تربيزه فيها غدا وحواليها ورد وشموع كان جو قمر اوي
خد دنا ونزلها براحه وابتدي يفوقها بمايه
دنا بتخدير اممم اممم انا فين وابتدت تفتح عنيها بتثاقل وفي ثانيه افتكرت اللي حصلها ولما فتحت شافت ادم حضنته وفضلت تعيط
دنا بعياط ادم ادم الحقني كانوا عايزين يخطفوني وخدوني معاهم انت انت جبتني ازاي

 

ادم بس بس اهدي حقك عليا ومسح دموعها واكمل اهدي وبصي حواليكي
دنا ابتدت تبص حواليها ونسمات الهوا اللي جايه من البحر مع اصوات موجه وشكل التربيزه والانوار والنور كل حاجه كانت حلوه جدا اكملت بفرح انت اللي عملت كل ده
ادم بفرح لفرحتها اه يا دنا انا. اقعدي ناكل بعدين عايز اتكلم معاكي
دنا بفرح موافقه جدا بس دي طريقه تجبني بيها يا ادم حرام عليك بعدين بابا هيقلق ده بعتني اجيب دوا لماما
ادم بضحك ياستي اقعدي كلي وهفهمك كل حاجه
وقعدوا وابتدوا ياكلوا بفرح وحب واضح
بعد شويه
ادم ها كلتي
دنا اه الحمدلله
ادم قام ومسك اديديها واكمل بتنهيده وهو باصص في عنيها انا مش عارف المفروض بيتقال ايه بس هقولك اللي حسه زي ما اسر قالي
دنا بحب وانا سمعاك يا ادم
ادم بحب وهو باصص في عنيها اكمل انا حياتي كانت صعبه اوي يا دنا وعمري ماحبيت ولا فكرت احب كان كل اللي عاميني هو فكره انتقامي لطارق وبس كنت بعيش علشان كده تعبت وذاكرت علشان هايدي كانت عايزه تشوفني ناجح بس كنت مع كل ده بفكر بردو في الانتقام شوفت طول فتره دراستي ومع اللي هايدي. كانت بتقولي عليهم بنات ياما اشكال والوان متهزتش ومغيرتش رايي لحد يوم ما شوفتك يا دنا لقيت قلبي وعقلي وكياني بيقولي هي دي ساعتها قولتيلي انت جميل جدا مش كلامك اللي شدني بس حسيت انك ساحرتيني ووجودك غير حياتي وخلي ليها معني بقيت اتللكك واضايقك علشان اثبت لنفسي انك زي اي واحده قابلتها بس لا لما بشوفك قلبي بيفرح تلقائي بغير عليكي حتي من الكلام فكره انك تزعلي مني بتخنقني اوي ببقي نفسي اشوفك كل يوم وكل ثانيه فرحت لما جيتي قولتيلي هعد معاك علشان شوفتيني مخنوق وابتسم واكمل بغض النظر عن الشاي ها بقيت مش عارف اشوف في احلامي غير وشك وبقول لنفسي اشمعنا دي بس لان انتي الوحييده ورفع ايديها حطها عند قلبه واكمل الوحيده اللي ده دق باسمها يا دنيتي بحبك اوي
دنا بدموع ب اي بتحبني ????

 

ادم بضحك اه يابت مالك بحبك اومال لما تعرفي اني ووطي وفتح علبه فيها خاتم واكمل وهو بيغمز عايز اتجوزك هتعملي ايه
دنا بفررح لا بتهزررر
ادم بضحك يابت المجنونه ههزر ليه موافقه ولالا اروح اجيب عروسه تانيه
دنا ضربته في كتفه واكملت بضحك علشان اموتك انت وهي موااافقه طبعا يا تاعب قلبي
ادم بحب باس ايديها ولبسها الخاتم وقام وقف باس جبينها واكمل الف سلامه علي قلبك من التعب
دنا ضربته في صدره واكملت.بضحك وخجل بطل تحرجني
ادم بضحك ااه اه كده تضربي نفسك
دنا ازاي يعني
ادم بضحك منتي ضربتي قلبي وانتي قلبي
دنا بخجل اممم قولتلي طيب يلا علشان فهد الشافعي ميعلقكش
ادم يوووه مش العيله كلها عارفه انك معايا
دنا ازاي بقي
ادم تعالي بس وراحوا قعدوا علي السور ونزلوا رجليهم ناحيه البحر واكمل هقولك ياستي
فلااااااش باااااااك
فهد ادخل يا ادم
ادم دخل وقعد واكمل كويس انك هنا يا طنط شيرين علشان تعرفوا مره واحده
شيرين خير يا حبيبي
ادم بحب بدون مقدمات انا بحب دنا وبحبها اوي وهي متعرفش والظاهر جالها عريس اسر قالها قدامي وانا خايف تضيع مني وبصراحه هنا مش هعرف اكلمها في اي حاجه
فهد بضحك قدامي كده بحب دنا طب اتكسف
ادم بحب يا عمي لو اتكسفت وطولت البت هتضيع مني. كفايه اللي فات
شيرين بضحك ياروحي عليكم بنتنا كبرت يا فهد وبقيت بتتحب
ادم بضحك مقدر مشاعرك القمر بس هاا موافقين تساعدوني

 

فهد لمس صدق ادم وحبه لبنته واكمل اكيد انا يهمني سعاده بنتي وكفايه انت ابن الغالي يعني
ادم بحب حبيبي تسلم المهم انا هاخدها نتكلم علي البحر وانت عليك تطلعها من البيت بأي حاجه واوعدك مش هنتاخر
فهد بتحذير ادم البت مش هوصيك عليها
ادم عيب حضرتك تقولي الكلام ده انا صح اتربيت برا بيتي بس عارف الاصول كويس ومعايا اخوات بنات
فهد مقصدش حاجه يا حبيبي انا اكيد واثق فيك
شيرين خلاص هبعتها تجبلي دوا الضغط
ادم بفرح تمام وبعد اذنكم هلبسها الخاتم ده
فهد بفرح لبنته اكمل تمام مفيش مشاكل واانا واثق ان دنا هتتطلع بتبدلك نفس المشاعر
ادم بحب يارب وانتي يا حماتي عرفي اللي في البيت اننا علي البحر واني هتقدملها
شيرين بضحك عيوني يا حبيب حماتك
بااااااااك
دنا وهي نايمه علي كتفه اكملت بجد ربنا يخليك ليا واسر مش هنساله معروفه ابدا
ادم بغيره اه بمناسبه اسر عريس من اللي جايبه ليكي يا هانم
دنا بضحك ده مقلب علشان الجبله يحس واهو حس
ادم بضحك بجد
دنا بصتله في عينه وهي وشها قريب منه واكملت اممم بجد يا حبيبي
ادم بتوتر احمم احمم لا انا وعدت الراجل واكمل بضحك وبنته مش ناويه علي خير قومي ياما خلينا نروح
دنا بضحك يلا
ادم بحب وهما ماشين باس ايديها واكمل ربنا يديم ضحكتك يادنيتي
———————————-

 

في المكتب
اسيل وقعت علي ضهرها واكملت بتعب يا حيوان يا زبااله ايااااك تفكر تقربلي انا جوزي رائد والله ماهيرحمك
نادر بضحك رائد مره واحده عارفه انا الشغل ده وانا ابويا لواء يلا ماهي بتزيط كله بيتفشخر وخلاص
اسيل بدموع والله ماهيرحمك وراحت تقوم زقها وقعها تاني وخلع جاكته واكمل بضحك وانا عايزه يموتني
تحت الشركه
اسر بعصبيه ياحيوان منك ليه انا هدخل يعني هدخل
الامن عندنا امر بعدم دخول حد
اسر بعصبيه طلع مسدسه واكمل اقسم بالله افرغه في دماغك انت مش عارف انت بتتكلم مع مين انا الرائد اسر السيوفي انت هتقولي اعمل ايه وايه لاااااا
الامن بخوف احنا احنا اسفين يا فندم اتفضل
اسر دخل وفضل يجري لمكتب المدير بخوف
في المكتب نادر بيفك زراير قميصه واسيل قدامه واقعه علي الارض وتعبانه وبتدمع وبتحاول تقوم وفعلا ابتدت واحده واحده تسترجع قوتها ونادر اتاكد ان علشان مرشش مخدر كفايه فقلع قميصه ورماه ورايح يمسكها في نفس لحظه دخول اسر المكتب لما ضرب الباب برجله
اسيل بدموع وهي علي الارض بتحاول تقوم اكملت بتعب اسر اسر
اسر راح قومها بسرعه وفهم ان مخدره اكمل بعصبيه خشي ااغسلييي وشك ومشوفكيش في المكتب استنيني في العربيه انتي فاااااهمه وحساااابك معايا بعدين
اسيل بتعب وهي بتتسند اكملت بخوف حاضر حاضر
نادر بقلق مين حضرتك
اسر بحده اعرفك بحضرتي انا الرائد اسر السيوفي وجوز الهانم اللي حضرتك كنت عاوز تعتدي عليها وبيقرب منه ببطئ مرعب
نادر بخوف لالالا انت فاهم غلط يا سياده الرائد ده انا
وقاطعه اسر وهو بيضربه بمهاره في بطنه وفي وشه وبهدله خالص واكمل بعصبيه انا هوريك يا زبااااااله يا حقييير ازاي قدرت تفكر اصلاااااا تأذي مراتي وهو بيضربه

 

نادر بتعب وخوف ابوس ايديك يا باشا خلاص والله ماهكررها تاني اقسملك بالله ومعرفش انها تبعك
اسر بعصبيه اكبر انت متقدرررررش تكرررها اصلا انا مش سهل ده انا هخليك تكره اليوم اللي فكرت فيه تقرب من مراتي بس وضربه تاني بلبوكس وقعه علي الارض وبينزف واتصل اسر برجاله من رجالته قالهم ياخدوا يودوا المخزن مع صلاح ويتربي واكمل لنادر هعمل معاك واجب الضيافه بس وهتمشي
نادر مسك رجله واكمل لالالا خلاص انا مليش دعوه بيها تاني والله العظيم
اسر بضحك زق ايده اللي مسكت رجله واكمل منتا كده كده مش هترفع عنيك فيها تاااني بس تروح السجن بتهمه محاوله الاعتداء علي زوجه رائد ويبقي فيها سين وجيم ولا تتربي شويه وخلاص اه انا شايف التانيه بردو وطلع وقفل عليه باب المكتب وساب المفتاح برا وهو نازل كانت رجالته طالعين فاكمل جمب صلاح بس ده يتربي
احد الرجال اوامرك يا اسر بيه
ونزل اسر وركب العربيه جمب اسيل اللي اول ماشافته داخل العربيه اترعبت واترعبت اكتر من سكوته طول الطريق ومنطقش ب ولا كمله بس باين عليه متعصب اوي وخايفه تتكلم يتعصب عليها ففضلت السكوت وهي بتعيط من غير صوت وبتدعي ربنا يهديه ويفهمها هي مكانتش تقصد كل ده
————————————
في الجامعه خصوصا الصيدله
ايلين قاعده مع مصطفي
ايلين اخيرا السنه دي خلصت ده الواحد كان هيطق منها
مصطفي بضحك يااه ده لسه بدري يا لولي اول سنه وزهقتي
ايلين صحيح زهقت بس مبسوطه اني دخلت الكليه دي بلذات علشان اشوفك واعرفك
مصطفي بحب ده انا يبختي
ايلين بحب والله ده انا اللي يبختي. عرفت اختار ومش اي اختيار انت خلتني وسط اهلي راسي مرفوعه بحبك وتمسكك بيا لحد مادبلتك بقيت في ايدي
مصطفي ولسه كده وعدي ماكتملش هيكتمل لما تلبسي الابيض
ايلين بابتسامه ربنا يخليك ليا يا مصطفي بجد
مصطفي ويخليكي ليا ياروح مصطفي ادينا خلصنا امتحانات ابقي استأذني ابوكي بقي علشان نخرج
ايلين بضحك ده احنا هنروح كل حته كفايه الكبته اللي عملتها فيا الامتحانات
مصطفي بضحك تتكبتي وانتي بتشوفيني قدامك في الامتحان طب ملكيش حق
ايلين بضحك بتخليني اتوتر وانسي اللي حفظته
مصطفي بضحك خلاص مش هبصلك تاني ياايلي وبصلها بحب واكمل مبسوط اننا وصلنا لهنا بجد وبقيتي تشوفيني من غير مانخاف
ايلين بفرح والله وانا اكتر بجد الحمدلله يا حبيبي
————————————-

 

في الجامعه وتحديدا كليه الطب
زين واقف مستني مريم وشويه وطلعت هي ومكه
زين راح عندها واكمل بلهفه هاا طمنيني عملتي ايه
مريم بحب ياروحي انت لسه واقف مروحتش ليه يا حبيبي
زين مش مهم يا مريم طمنيني بس
مريم بفرح حليت حلو طبعا يعني ابقي مذاكره قدامك طول الليل ومحلش حلو
زين حضنها بفرح واكمل دايما مخلياني فخور بيكي يا حبيبتي جدعه قربنا اهو تخلصي وتتخرجي بقي وترتاحي
مريم اه بجد تعبت يا زين والله الحمدلله عدت
مكه مريوم انا رايحه مكتب سليم وجيالكم لو مش هيروح اروح معاكم
مريم ماشي هستناكي
عبدالله زميل ليهم ومعجب بمريم لما شافها حاضنه زين استغرب وراح عندها واكمل مريم
مريم رايحه تطلع من حضن زين تشوف مين زين شدها ليه تاني واكمل بحده افندم
عبدالله بتوتر سوري بس انا عارف ان مريم محترمه طبعاا وعلشان كده فانت اكيد اخوها ممكن اطلب من حضرتك طلب زين متعصب ورايح يتكلم وقفه عبدالله واكمل لالا استني اسمع مني انا بحب مريم جدا وعايز اتقدملها ممكن تحددلي معاد مع والدك واظن مفيش وقت انسب من كده خلاص هنتخرج
زين بعصبيه بتحب مين جدا يا روح امك ??
مريم بخوف زين اهدي هو ميعرفش
زين بعصبيه هششش اسكتي انتي ومسكه واكمل انت بقي ياروح امك سمعني بتحب مين ??
عبدالله. بخوف هو انا غلطت لما طلبت ايديها من حضرتك
زين بعصبيه ااااه طبعا علشان انت جاااي تتطلب ايد مرااااتي وضربه بلبوكس وقعه
عبدالله بصدمه ووجع ااااه مراتك ?? والله ماكنت اعرف ولا في دبله في ايديها علشان كده انا اسف اكيد مقصدش حقك عليا
مريم بخوف حبيبي هو ميعرفش فعلا اني اتجوزت ولا حد يعرف
زين بعصبيه اكمل اتفضل غور من وشي والله لو لمحتك بس بتجيب سيرتها لهتشوف مني وش مش هيعجبك
عبدالله بخوف وهو بيمشي بسرعه اكمل ماشي ماشي مليش دعوه بيها
ومريم نزلت ضحك ومش عارفه تقف
زين بحده بتضحكي علي ايه انتي كمااان مفيش اي حاجه تضحك خااالص
مريم بضحك علي غيرتك انت مشوفتش شكلك بجد وهو جاي يطلب ايدي منك قال
زين بحده مرررريم متعصبنيش
مريم لالاا وعلي ايه خلاص ياروحي حقك عليا
———————————–

 

في المكتب بتاع سليم
مكه يعني مش راضي بردو
سليم وهو باصص في الورق اللي قدامه اكمل اه وقصري انا مهما ترغي مش هغير رايي ولا هتطلعي رحلات لشرم لوحدك
مكه بغضب يا سليم ماهو
سليم بمقاطعه برا علشان ورايا شغل وكفاياكي رغي وروحي مع اختك انا مشغول شويه
مكه يا سليم ده هو يووووم
سليم بعصبيه وانا قولت لا هفضل اعيد وازيد
مكه دبدت علي الارض وخرجت وقفلت الباب بعصبيه
سليم بعصبيه طب يا مكه لما اروحلك
مكه بضيق يلا يا مريم
زين مالك يابت
مكه مفيش شاده انا وسليم
وركبوا العربيه
زين حصل ايه
مكه بضيق مش راضي يطلعني رحله الكليه بتاعت شرم بتعد يوم وهنرجع
زين ماحقه من امتي بتسافري لوحدك يعني
مكه بس يا زين جو البيت خنقني بجد
زين بضحك معلش بكره تتجوزي وقوليله يسفرك بس انتي مقولتليش يعني يا مريم علي رحله شرم دي
مريم انت مش هترضي ههري كتير ليه حافظه خلاص
زين بضحك جدعه احفظي يا مكه انتي كمان
مكه ايوه ياباشا دي هتسافر المانيا 3 شهور حقها تقول لشرم لا
مريم نزلت منها دموع مسحتها واكملت فعلا الناس ليها المظاهر ياريتني ياستي ماروح المانيا ولا غيره
مكه حست ان اختها حزينه فاكملت مالك يا مريم
مريم بابتسامه مفيش يا كوكي علشان دي مهمه صعبه بس
مكه ربنا هيعديه منها باذن الله
مريم بدموع يارب يارب علشان مليش غيره يارب
زين مسك ايديها وباسها بحزن وبعد شويه وقف
مريم ايه وقفت ليه
زين ثواني وجاي

 

وبعد شويه دخل العربيه
زين هاتي ايدك
مريم بستغراب اشمعنا
زين هاتي ايدك بس
مريم اهو
زين لا الشمال ومسك ايديها الشمال ولبسها دبله شكلها حلو اوي واكمل معملناش خطوبه بس ملحوقه علشان نخلص من ام المواضيع المستفزه دي بقي
مريم بفرح باست خده واكملت يا حبيبي يازين قمررر اويي واكملت بغضب فين بتاعتك انت يا باشا بقي ولا عايز تعاكس
زين بضحك اهي اعاكس مين بس هو اللي معاه انتي يبص لحد
مريم بصتله بحب ولبسته الدبله في ايديه ااشمال وروحوا في اتجاهم للبيت
————————————-
في فيلا السيوفي
وصل اسر واسيل ودخلوا
اسيل كانت منهاره عياط مازن رايح يتكلم اسر وقفه بحده واكمل محددش يدخل دي مرااتي وانا حررر وشدها وطلع بيها اوضتهم
مراد بقلق والله خايف عليها بس بنتك اللي جابته لنفسها
مازن بحزن عارف هي غلطت وتستاهل
في اوضه اسر واسيل
اسر دخل وزقها لجوا
اسر بعصبيه شديده فهميييييني بقييي انا عايز افهمممم كلمه اهليييي. مش بتتسمع ليييه
اسيل بعياط وخوف والله العظيم كنت رايحه وراجعه علطول كنت هجيب الملف بتاعي والله ماكنت اعرف ان محدش هناك وانه هيعمل كل ده وحياتك عندي
اسر مسكها من دراعها واكمل بعصبيه هو ده مبرررررر انتي لو قولتي عايزه زفت ملفي يجيلك لحد عندك تكسري كلامي وتخرجي من وراياااا يا اسيل بس انا استااااهل انا اللي دلعتك كله في البييت بيعملي حسااااب بس انتي علشان بحبك بتستغلي النقطه دي لاااا لا عاش ولا كااان يا اسييل اللي يكسر كلمتييي ويجبها الارض
تحت ادم جيه هو ودنا
عشق بخوف ادم ادم اطلع لمرات اخوك اسر هيموتها
ادم بخوف لييه حصل ايه
دنا بحده انت لسه هتسال
عند اسر واسيل

 

اسيل بعياط والله ما كان قصدي اكسر كلمتك والله ماكنت اعرف ان كل ده هيحصل انا قولت لو قولتلك مش هترضي هروح واجي بسررعه
اسر بعصبيه وتكدبييي عليا اكلمك من هنا اقولك فينك تقوليلي في الاوضه وانتي عند الكلب اللي انا محذرك منه
اسيل بعياط والله يا اسر ماكنت اعرف ان هو نيته كده وكان عايز
لم تكمل حتي رفع اسر ايده لكن مسكه ادم
ادم بحده اهدي كده انا صحيح متربتش معاك بس عارف ان بابا اكيد عمره مارباك تضرب حريم
اسر بعصبيه اوعي يااا ادم انت متعرفش حاجه
ادم بحده غلطت اكسر راسها بس بلعقل مش تمد ايدك مش هقولك انا يا حضره الظابط
اسر نزل ايده واكمل بهدوء مخيف تمام تمام انت صح وبص لدنا واكمل كل يوم فطرها غداها عشاها يجيلها هنا طلعيه انتي او اي حد
دنا بحزن حاضر يا اسر
اسيل بعياط وتطلعلي اكلي هنا ليه
اسر بعصبيه هششش مسمعش صوتك علشان فعلا مقومش امد ايدي عليكي سبحان مامسكت نفسي عن اني اكسرك بلعافيه فاعقابا ليكي لهكلمك ولا هتنزلي من الاوضه اصلا اللي عايزك يطلعلك انما حتي نزول تحت مفيش جربي بقي تكلمي الحيطان مكنش عجبك القاعده مع العيله جربي بقي الاوضه لوحدك
اسيل بدموع مش هنزل ماشي بس انت تكلمني عادي انا مش هعرف مكلمكش
اسر وهو بيفتح الباب وينزل اكمل وانا قولت اللي عندي اسيل رايحه تطلع وراه اكمل بحده مكاااانك قولت ايه مفيش طلوع
اسيل دخلت وفضلت تعيط
دنا بحزن هو حصل ايه يااسيل
اسيل وهي بتعيط حكتلها كل حاجه
ادم بتنهيده غلطانه وافرض الحيوان ده كان عمل فيكي حاجه بصراحه حقه انا لو مراتي كسرت كلامي ونزلت من ورايا وخصوصا محذرها هعمل كده واكتر
اسيل بعياط والله عارفه اني غلطانه بس ارجوك يا ادم خليه ميزعلش مني وانا والله مش هنزل عادي
ادم بتنهيده حزن باس راسها واكمل انا هروح الشغل واجي اكلمه وانتي اهدي باذن الله هيكلمك انتي عارفه اسر بيموت فيكي بس بردو انتي اللي حكتيلي عن زعله لما بيقلب فخلي ايوب قدوتك بقي
دنا بضحك انت فايق تهزر

 

اسيل وهي بتمسح دموعها اكملت لا هو بيتكلم جد وعلشان كده بكون حريصه علي اني ازعله
دنا بحزن حبيبتي انتي غلطي بس بطريقتك هتخليه يكلمك تاني هو بيحبك وقلبه لسه بيحبك انما عقله هيموت من العصبيه منك حاليا فاخليه يهدي
اسيل هزت راسها ب اه بحزن
دنا يلا هنزل واي حاجه تعوزيها كلميني
اسيل بحزن تمام
تحت في الفيلا
عشق رايح فين يا ادم انت كمان
ادم باس راسها واكمل افتح الصيدليه يا ست الكل كفياني قاعده لازم اشد حيلي علشان اتجوز بقي وغمز لدنا اللي ابتسمت بخجل
مراد يا حبيبي انت لو علي امور الجواز محلوله متروحش عادي وخليك وسطنا
ادم لا يابابا انا عارف ان حضرتك مش هتتاخر عني بس ده شغلي وانا بحبه وعايز اعتمد علي نفسي
عشق بحب ربنا معاك يا حبيبي
ادم بحب يارب يا ست الكل يلا باي
بعد شويه قدام الصيدليه شبابين بيضايقوا بنت
ادم ايه يا حلو منك ليه ميصحش كده
واحد منهم وانت مالك انت ابعد وملكش دعوه وهناخدها
البنت بدموع ارجوك ساعدني
ادم وقفها وراه واكمل وريني. هتاخدها ازاي
والشبابين ابتدوا يضربوا وهو ضربهم والناس اتلمت بس وهو ماشين واحد منهم عوره بلمطوه في دراعه
ادم بوجع اااه يا ابن الكلب يا حيواااان
البنت بدموع انا اسفه حقك عليا لازم اوديك للمستشفي
ادم بوجع لالا مش مستاهله
البنت بدموع لالا ميصحش انت حصلك كده بسبي وفعلا ودته المستشفي

 

الدكتور خيط الجرح واكمل الحمدلله جات علي قد كده يا ادم بيه
ادم بتعب شكرا يا دكتور
البنت انت اسمك ايه
ادم اسمي ادم
البنت عارفه طبعا اسم عيلتك ايه اصل الدكتور بيحترمك اوي
ادم بضحك اممم لان ابويا صاحب المستشفي اسمي ادم مراد السيوفي وانتي
البنت ابتسمت بخبث وانتصار واكملت شروق

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حطمت قلبي الجزء الثاني)

للعودة لقراءة الجزء الأول من الرواية  اضغط على : (رواية حطمت قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى