روايات

رواية حرب العشق الفصل التاسع 9 بقلم هالة أحمد

رواية حرب العشق الفصل التاسع 9 بقلم هالة أحمد

رواية حرب العشق البارت التاسع

رواية حرب العشق الجزء التاسع

رواية حرب العشق
رواية حرب العشق

رواية حرب العشق الحلقة التاسعة

عشق بصتلو بدموع وخيبه امل وقالت: يلا يا ادهم باشا نفذ اوامر البيه
حمزه بصلها بحزن بس حاول ميبينش وقال: يلا يا ادهم خدهااا
ادهم تنهد وقال: تمام يا فندم
واخد عشق ومشا وحمزه دخل مكتبو.»
ادهم اخد عشق لمكتبو وقال: اقعدي هنا وانا هقفل عليكي المكتب تمام لان انا بحقق دلوقتي مع حمزه في القضيه بتاعتك دي
عشق بستغراب: انت عملت معايا كده ليه يا ادهم حمزه لو عرف مش هيسكت وهيأذيك اكيد
ادهم: مينفعش انزلك الحجز وانتي بلحاله دي خالص خليكي وانا هبعتلك اكل ومياه وهبقا اجيلك شوية كده علشان اطمن عليكي
عشق ببتسامه: شكرا يا ادهم بجد
ادهم ابتسملها وسابها ومشاا»
وهيا قعدت وفضلت تعيط من كتر التعب والوجع اللي حاسه بيه بس اكيد مش اكبر من وجع قلبها وتعبها من حمزه»
قالت بتعب: انا ازاي مجبتش معايا المسكن اديني تعبانه اهو والله انا استاهل كل اللي بيجرالي ده
وفضلت تعيط واخيرا نامت من التعب»
عند حمزه في المكتب كان سرحان ومكنش في تركيز اصلا

 

حمزه فنفسو: انا ازاي عملت معاها كده دي تعبانه اوي وكمان دي كانت بين الحياه والمو*ت ليه عملت كده معاها ليييييه
ورجع اتكلم جوا نفسو تاني وقال: لا هيا تستاهل علشان فكرت انها ممكن تضحك ع حمزه الفيومي لازم تتأدب لازززم
في مكان تاني خااالص»
حسين بجري: الحقناااا يا سليم بييييه الحقناااا
سليم بعصبيه: في ايه يا راجل انت بتزعق كدا ليه
حسين بخوف: اتنين من رجالتنا اتقبض عليهم ودلوقتي هما تحت ايد حمزه يعني اتكشفناا رسمي ومش هيرحمنااا
سليم: ايوه انت منفعل كده ليه اقتلو*هم زي اللي قبلهم وخلاص اتقفلت القضيه
حسين بتوتر: عشق
سليم بزعيق: مالها عشق
حسين بتوتر اكبرر: اتكشفت هيا كمان وحاليا هيا في مركز الشرطه
سليم غمض عينو بعصبيه وقال: ليييييييه اتصرفو وطلعوهاااا اتصرفووووووو
حسين: ازاي بس يا سليم بيه ده انا عرفت كمان ان نزلها الحجز يعني مش هنقدر نجبها خالص
سليم بزعيق: هنقدرررررر جهز الرجاله وتعالو ع تحت وانا هقولك هنعمل اييييه
حسين: حاضر يا بيه

 

عند حمزه وادهم»
حمزه قال فجأه: ادهم عشق مخدتش المسكن بتاعهااا ده اكيد هتمو*ت من التعب دلوقتي
ادهم ابتسم من جواه وقال: طب خلاص انا هروح اي صيدليه اجيبو واجي
حمزه قام بسرعه وقال: لا ده معايااا انا جبتو بس ازاي نسيت ادهولها
ادهم بتوتر: خلاص هاتو وانا هوديه ليها
حمزه مشا وسابو وقاال: لا انا عاوز اطمن عليها
ادهم جري وراه وقال فنفسو: استرها يارب عليا ونبي انا غلبان ومش هقدر ع الراجل ده.. ده راجل مفتري
بس اتفجأ ان حمزه راح ع مكتب ادهم وقال برفع حاجب: افتح المكتب يا حضره الزفت
ادهم بضحك: تحت امرك يا فندم
وفتحلو المكتب بس اتفجأو ان عشق نايمه نوم عميق ووشها باين عليه التعب وع خدها دموع حمزه بصلها بحزن وقال: عشق اصحي
عشق صحيت بسرعه وقالت: حمزه
حمزه كان رايح يتكلم بس قاطعتو عشق وقالت: ادهم ملوش ذنب والله هوا لما شافني تعبانه صعبت عليه ودخلني هناا بس هو مكنش قصدو يكسر اوامرك بجد
حمزه ببتسامه: هشششششش اسكتي شويه خدي علاجك علشان لو حاسه بوجع ولا حاجه ده هيخففو
عشق اخدت منو الدوا بسرعه وقالت: شكرا
حمزه سابها وطلع من المكتب
وادهم بصلها وقاال: محتاجه حاجه

 

عشق ببتسامه: لا شكراا يا ادهم صفاء محظوظه بيك جدا علفكره
ادهم بصدمه: هيا قالتلك
عشق: اكيد ده طيبه اوي واللي فقلبها ع لسانها
ادهم بضحك: فعلا دي احلي حاجه في حياتي بس يارب اخوها يوافق عليا بس
عشق بستغراب: وهو مش موافق ليه
ادهم بتوتر: مش عارف يمكن شايف حاجه انا مش شايفها
عشق لاحظت توترو وارتباكو وقالت: تمام ربنا يجمعكو ع خير ان شاء الله
ادهم قال فجأه: ينهااار اسود ده حمزه هيحبسني والله انا هنا لسه بعمل اي ده هيمو*تني
وسابها وطلع يجري وعشق ضحكت عليه»
بس فجأه في مكتب حمزه تلفونو اتصل رد
صفاء بصريخ وزعيق: الحقنااااا يا حمزه الحقناااااااا
حمزه قام بسرعه من ع مكتبو بفزع وقال: صفاء مالك في اييييه
صفاء بعياط: ناس اتهجمو ع الفيلا وقتلو الحراس وانا حبست نفسي انا وجميله وماما في الاوضه وبيحاولو يكسرو الباب الحقنااا بسرعه يا حمزه
حمزه بغضب جحيمي: اددددددهم
ادهم جيه بسرعه وقال: في اي يا حمزه

 

حمزه بجري: اجمعلي العساكر اللي هنا واتصل ب اسرر يجيلي ع الفيلا بسررررعه
ادهم بخوف: في اي يا حمزه استنا انا جاي معاك
حمزه وقف وقال بزعيق: مينفعش خليك هنا علشان عشق
وبسرعه اخد عربيتو ووراه عربيتين
ادهم طلع تلفونو بسرعه واتصل ب اسر
اسر: اي يا ادهم يا حبيبي اخبارك
ادهم بسرعه: الحق حمزه يا ادهم روح ع الفيلا بسرعه
اسر بخوف: طيب طيب اقفل دلوقتي
وفجأه عربيات كتيره جدا كانت واقفه قدام مركز الشرطه وفضلو يضر*بو نا*ر وادهم قدر يبعد بسرعه وطلع مسدسو بس مقدرش عليهم واخد طلقه في دراعو وفجأه نزل سليم من العربيه ودخل مركز الشرطه..
ادهم بوجع وبدون وعي: سليم
سليم فضل يدور ع عشق لغايه م لقاهااا
عشق بفزع وخوف: سليم اي دا واي ضر*ب النار اللي برا ده
سليم: يلا بسرعه مفيش وقت

 

عشق باعتراض: لا مش عاوزه اجي معاك مش عاوزه امشي
سليم خبطها ع دماغها بلمسد*س وشالها وطلع بيهاا
عند حمزه في العربيه تلفونو اتصل وطلع ادهم
ادهم بتعب: حمزه هربو عشق.. عشق هربت واغمي عليه من النز*يف والو*جع
حمزه بصدمه: ايييييييه ادهم بتقول ايييييه
ادهم…….
حمزه قفل وقال: اهااااااااااا مش هرحمكم يا ولاد…….. مش هسيبكم
وفجأه تلفونو رن تاني»
حمزه بعصبيه: انا جايلك يا صفاء استحملو شويه
سمع جميله وهيا بتصرخ وبتعيط: قتل. و صفاااء يا ابييييه ضربوها برصاص صفااء ما*اتت يا حمزززززززه
في اللحظه دي وقف حمزه بلعربيه ووقفت كل حاجه حواليه ومبقاش حاسس ب اي حاجه ووو….

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حرب العشق)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى