روايات

رواية حب من طرف واحد الفصل الأول 1 بقلم شروق أحمد

رواية حب من طرف واحد الفصل الأول 1 بقلم شروق أحمد

رواية حب من طرف واحد الجزء الأول

رواية حب من طرف واحد البارت الأول

حب من طرف واحد
حب من طرف واحد

رواية حب من طرف واحد الحلقة الأولى

وبعدين معاكي يايسرا هتفضلي تحبي في ياسين لحد امتي يبنتي مش بيحبك وخاطب غيرك لبس دبله غيرك انتي اتج*ننتي
يسرا.. بحبو يصفا مش قادره ابعد عنه هو كل حاجه ليا من ساعت متولد وفتحت عيني لقيتو قصادي وبعدين هي اللي خطف*تو مني
صفا.. مش لعبة هو عشان يتخ*طف منك د راجل يحببتي وبعدين حاولي تحبي غيره
يسرا.. مش هقدر
صفا.. جربي يايسرا جربي
وقفلنا كلام عن السيره كل يوم نفس السيره مش زنبي ان بحبو هو حب طفولتي مش هقدر ياسين دا جيراني اكبر مني يجي بعشر سنين انا عندي 20 من يوم متولدت وياسين هو اللي مهتم بحياتي كلو بيقول تعلق بس لا انا بحبو من ونا عيله ياسين م مجرد جار دا حب الطفوله
فتحت واتس لقت رساله من ياسين(امال فينك يبنتي استنتك كتير مجتيش لي زي عادتك)
رديت بختصار.( عادي مفضتش النهارده يوم تاني ابقا اجي)
ياسين.. تمام
وقفلنا بعدها كلام
نفسي اصر*خ وقلو ان بحبو بس هيفيد اي الكلام خلاص خطب وفرحو عل عيد رمضان
تاني يوم
قبلتو ونا نازله السلم.. صباح الخير
ياسين.. صباح النور عامله ايه
يسرا.. تمام بعد اذنك
بحاول اتهر*ب منو او بالفعل بحاول مختطل*ش بيه عشان خلاص مينفعش
يسرا كانت بتتمشا وفجاه لقت عربيه كانت هتخب*طها.. انت اعما متفوق مدام مش بتعرف تسوق ركبها لييي
.. انا اسف مكنتش اقصد
يسرا.. هفيد باي باسفك لو كان حصلي حاجه دلوقت
بعصبيه.. بقول مكنش اقصد اي ابو*س عل الايد*ين عشان تر*ضي
يسرا.. بصو البجا*حه انت المفروض تعتذر
.. انا اسف.
وبعدها ركب العربيه وهر”ب تحت انظراها
يسرا.. متخل*ف
ومشيت بعصبيه
عند الشخص اللي خبطها
دكتور نادر شاب في اول الثلاثين دكتور قلب جديه مش يعرف يهزر ودا للي مخليه دكتور قلب كبير
وبعدين معاك ياصفوت مش قلت تقرير الانسه هاجر يكون قدامي عل مكتبي
صفوت.. انا اسف يادكتور
نادر.. اتفضل من قدامي
وخرج صفوت
نادر كان عمال يفكر بحزن في المريضه الل خطفت قلبو زينب عندها 19سنه مر*يضه قلب وكانت عند نادر عشان تكشف عندو وهو لما شفها اعجب بيها وهي اعجبت بيه وكان بينهم نظرات بس
نادر.. اتفضلي قليلي حسا بايه
زينب فضلت تحكي عل اللي حسا بيه وهو سمعها بتركيز وكمان طلب منها اشاعات وتحليل وهي عملتهم
وجات عندو تاني
نادر بزعل.. انتي مر”يضه قلب يازينب كنت شاكك وخليتك تعملي الاشعه عشان نطمن بس شكي طلع في محلو هكتبلك عل شويه علاج تمشي عليهم وبعدين تجيلي
زينب بحزن.. يعني م هخف
نادر.. مين قال كدا ديما في ناس كتير عندها القلب وعايشه بيه عادي
زينب.. شكرا يادكتور
ومشيت بحزن
فاق من شروده عل خبط عل الباب
نادر.. اتفضل
الممرضه.. دكتور نادر في حد عايز حضرتك
نادر.. مين
وفجاه ظهر شخص.. ان ان ان وحشتك مش كده
نادر.. يابن الاه ياادم وحشتني يابن الااه
ادم.. ونت اكتر يابو صحاب
نادر.. عامل اي انت وسلمي
ادم.. تمام الحمدلله
نادر.. مم اي الزياره الغريبه دي
ادم.. سلمي تعبانه شوي
نادر.. لي مالها
ادم.. مش عارف فجاه وقعت مني وعملنا اشاعات وتحليل عشان نطمن
عند يسرا
يسرا كانت بتتمشا لقت ياسين في وشها
يسرا.. ياسين انت عايز حاجه
ياسين ماسكها من دراعها جامد.. انتي بتهربي لي مني ها
يسرا.. مش شغل بتهرب بس مينفعش اقف معاك افهم نت دلوقت خاطب ونا مينفعش اقف معاك عشان خطيبتك مشاعرها اي طيب
ياسين.. نا مليش دعوه بخطيبتي
يسرا باستغراب.. نعم
ياسين.. يسرا انا بحبك مش عارف امتي وازي بس اللي عرفتو ان بحبك
يسرا فضلت تتضحك.. بجد انت بتتكلم بجد
ياسين بستغراب.. اي اللي بيضحك اه بجد
يسرا… انسا انا استحاله احبك فاهم انسا
ياسين.. لي ها
يسرا جه في بالها نادر.. عشان انا بحب حد تاني
ياسين.. مين ها انطقي
يسرا.. قريب هعرفك عليه بعد ٱذنك
شد”ها لحضنو.. قليها قدام عنيا يايسرا متبعديش عينك من عينك متهربيش
يسرا فضلت تبص في عيونه قد اي عيونه حلوه
ياسين قرب منها.. قليلي
يسرا.. مش بحبك
وسبتو ومشيت
فضلت تمشي لحد ماتصدمت لقت ياسين حضن*ه وحده غير خطيبتو وهو حضن*ها بتمل*ك ودموعها نزلت وو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب من طرف واحد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى