روايات

رواية حب في انتظار الميلاد الفصل الثامن 8 بقلم سارة أحمد

رواية حب في انتظار الميلاد الفصل الثامن 8 بقلم سارة أحمد

رواية حب في انتظار الميلاد الجزء الثامن

رواية حب في انتظار الميلاد البارت الثامن

رواية حب في انتظار الميلاد الحلقة الثامنة

مليكه تصرخ وتجري وتحاول الفرار منه… وهو يضحك وتلمع عيناه بنشوه غريب لم يشعر بيها
وانفاسه ساخنه لكن كان قلبه ينبض بقوه وكأنه يوبخه ويأمره الا يفعل بيها هذا و لكن شيطانه كان اقوي من اي صوت…..بداخله

انتي هتروحي ميني فين؟
هجيبك يعني هجيبك انا بحب العب اوي…..
مليكه تبكي وقلبها يدق يدق بقوه وكأنه يود الخروج من ضلوعها والصراخ باسم اياد ان ينقذها

وصوت شهقاتها تحاول ان تكتمه فوضعت يدها علي فمها والدمع يسيل علي خديها ويدها ترتجف وجسدها تجمد مكانه وهي مختبئه

وراء السرير مكان صغيره جيدا لا يكفي حتي لي اخفاء صندوق فانكمشت في نفسها حتي لا يراها

هو يبحث بشغف ويضحك بصوت عالي ومرعب
هلقيكي استخبي كويس عارفه او ما هليقكي هاااااااا
وضحك ههههههه ولا خليها مفاجأه
هو يقول هذا والرعب يتمالكها اكثر

لحد ما حست بانفاسه قريبه منها وصوت قدمه ترن وكأنه ورائها وفجأه…….

تجد يد تمسكها من شعرها فصرختتت ايادددددد

في القصر عيله عمران
يصرخ ادريس علي الحرس ان يجمعوا والغضب عنوانه الكل يلتم علي صوت صريخه الجميع بقلق

الجميع بقلق خير هو فيه ايه…..
يبصلهم ادريس وعيناه تطلق شرار الغضب النوس ابنك يا طنط مضروب في ملهي ليلي ومليكه اتخطفت من ابنك….

وسابها وجري علي مكتبه وحصله رجاله اخرج السلاح ودقايق ووصل اسطول من السيارات المصفحه وكأن هناك حرب سوف تشتعل….
نادر يجري عليه وهو غاضب قالق
ويمسك في خناق ادريس بنتي فين؟
انا عايز بنتي ….
قبل ان ينطق يدخل تاج ايه الدوشه دي كلها وليه الرجاله والسلاح دول…..؟
يلتفت ليه نادر وهو غاضب ويصرخ هي دي الامانه الاامنتك عليها بقي كده يا تاج يا صاحب عمري انا عايز بنتي…..
جني تدخل وهي تبكي منهاره

وبصوت مخنوق انا عايزه مليكه حبيبتي دي حامل في شهراها الرابع وفضلت تصرخ وتلطم
يمسك ايدها ادريس وبثقه انا مش راجع الا بيها ده وعد….
شعرت مليكه بالامان من نظره عيناه وشعرت باحساس غريب تتحرك اتجاهو وفي نفس الحظه كان ايان يراقبها باعجاب شديد
ومنزعج من نظرتها لي ادريس

نادر انا جاي معاك…..
ادريس يبصله بغضب لا يا عمي اقسم بلله انا مش راجع الا بيها
وبصله بثق …. يهز نادر راسه بلموفقه وعيناه تثق في رجولته وقوته ربنا معاك يبني….

وانطلقوا جميعا……
والبلد اول ما شافت كده الكل استخبي في بيته مرتعب مما سيحصل بين العيلتان عمران وانوار……
نزل ادريس لي الملهي حتي يعرف من الذي فعل هذا
وشاهد الكاميرات واتنرفز وهبد ايه في الباب كسره……
ونده علي الجرسون
شاديييييي
يأتي مرعوب متخبط في نفسه وبتوتر نعمممم يا ادريس باشا

يمسكه ادريس من قميصه هو اياد راح فين؟

يبتلع شادي ريقه اياد باشا اول ما فاق جري علي قصر منيرانوار

يرميه ادريس غبي طول عمره غبي يبصله تاني ماشي من امتي……

شادي مممن دقايق
ادريس حلو لسه ما وصليش وانطلقوا بسرعه البرق
وشادي اول ما خرجه اتصل بي منير وقاله علي الا حصل…..؟

يهبد منير التليفون ويصرخ غبببببي طول عمرك غبي يا اكرم يا اخوي تعمل الكوارث وانا الا ادفع تمنها مش وقته….
يستدعي الرجال والحرس ويطوق القصر بعد ما ضربهم علي طاعه اخوه الاهوج……

حسابك معاي بعدين يا شاهين
وفجأه

يرن هاتفه يمسكه والغضب يتمالكه الغضب مش وقتك خلص يا ملاك

يرد والقرف مرسوم عليه الووو
مش وقتك انا مش ناقصك

ملاك بنرفزه ايه الغباء ده ادريس هيولع في البلد وانت عارفه مجنون ومتهور
منير مش انا ده اخوي الزفت

ملاك مش مشكلتي لو البوليس ادخل هيكشف كل حاجه ويدمر كل الا احنا مخططنين ليه

منير عارف بس ايه الحل؟

ملاك هي الزفته فين رجعها وكده يخلص الاشكال

منير مش عارف الزفت راح فين؟

وسك السكه اول ما دخل الحارس مرعوب من النار والقنابل الا بيرميها ادريس ومعاه اياد الا لحقه علي البوابه وايان
يخرج منير ويقف ووراه رجاله
وفي الطرف الاخر ادريس اياد ايان وورهم اسطول من الرجال
اياد فين مراتي…..
منير مش عارفه تحمي حريمك هههه شوف هي بتصيع فين

يجن اياد ومسك المسدس ولسه الحرب هتقوم
تصرخ مليكه استنووووو
وتقف في الوسط

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب في انتظار الميلاد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى