رواية حب عبر السوشيال ميديا الفصل السادس والأربعون 46 بقلم نورا محمد
رواية حب عبر السوشيال ميديا الجزء السادس والأربعون
رواية حب عبر السوشيال ميديا البارت السادس والأربعون
رواية حب عبر السوشيال ميديا الحلقة السادسة والأربعون
نزل كل من يوسف هو ممسك بمكه ومحمد وهو يضم اريج لأنها متعبه وخلفهم امهم
محمد بهدوء: الحج عبد العزيز مش يلا نقرأ الفاتحه لخطوبتي انا وهنا
الحج عبد العزيز: وماله يا ولدي بس مراتك موافقه
محمد مسك ايد اريج لما حس بتعبها ودموعها إلى بتنزل بصمت فهذه ليست اول مرة زوجها وحبيبها يخدعها وينظر لفتاه غيرها ويتمناها وهي تعشقه تخلص له
“الحبيب لا يعلم كم الاذي التي تحس بها حبيبته لمجرد النظر لغيرها فهي بمثابة نار تاكلها💔 ”
محمد بهمس: انا اسف يا اريج وأكمل بصوت عالى طبعا دا شرع ربنا مين يقدر يعارضه وانا قادر الحمد لله وانا واريج كدا كدا هنطلق
الحج عبد العزيز : على بركة الله يلا نقرأ الفاتحه
مش صح يابوي تقري فاتحة مرات ولدك على حد غريب قالها البدر وهو يحتضن هنا
الحج عبد العزيز: بتقول اي يا ولدي
البدر بحب : هنا من حقي اناااااا ربتهاااا وكبررررت على يددددي مكنتش شاااايفها لانه جااااااري دايماااااا ولما تتخطف قداااااام عيني لاااازم اتصرف
الحج عبد العزيز: ومكه يا ولدي
البدر: معاها يوسف بتحبه وهو بيحبها انا مبحبهاش انت بكلامك ليا أن البت لواد عمها نسيتني هنا إلى ملكت قلبي وعقلي ولو هختار يبقي هختار هنا انا بحبها
محمد بابتسامه : يلا يا شيخنا اكتب كتاب يوسف ومكه وهنا والبدر
وعلت الزغاريط الدوار والاغاني والبهجه
يتم عقد قران مكه ويوسف بسعاده أمام الجميع كما تمني هذا من قبل دفع الكثير من أجل هذه اللحظه لا يتردد فى فعل المزيد ودفع الكثير لأجل طفلته الشقيه
منذ أن أتت إلى منزله وهي صغيره مع خالته وتبكي بشده وهو من اسكتها وجلب لها العديد من الالعاب كان يهتم به كثير وعهد نفسه أنها لن تكون لغيره مهما حدث ها قد حدث بعد دقائق سوف تكون زوجته أمام الجميع
استني يا شيخنا متكملش جوازه قالها الحج عبدالعزيز
بخبث والصمت حل المكان بدلا من الزغاريط والاغاني
يوسف بخوف حول أن يخفيه : فى ايه يا حج
الحج عبد العزيز بستغلال: الورقه ياولدي تتمضي قبل كتب الكتاب
خرج يوسف من جيبه ورقه واعطاها له: انا كلمتي سيف اتفضل كمل يا شيخنا
” بارك لكم وبارك عليكم وجمع بينكم في خير”
يوسف ضم مكه بحضنه باشتياق ولف بيها أمام الجميع
وبعد دقائق انتهي عقد الزواج التاني البدر وهنا
الذي ضمها بقوه ومع خجلها الزائد
البدر بضحك: ليه الكسوف انت مرتي
ابتسمت بهدوء
عند مكه ويوسف
يوسف وهو يقبلها بجنون: اخيرا بقيتي مراتي
مكه بضعف:ح حد يشوفنا يا يوسف
يوسف هو على وضعه: كان زمان لكن دلوقتي الكل عارف انك مراتي
مكه بعدت بصعوبه: إلى يشوفك يقول اول مرة تبوسني
يوسف بعشق وجراءه: انا كل مره اشوفك وادوق الشهد من شفايفك بحس نفسي اول مرة اعيش اول مرة اتنفس اول مرة اشوف ست بجمال دا
مكه بحب : طب اقول ايه
يوسف وهو يقترب: انا إلى هقول
مامت محمد : يوسف اطلع بره ما تتجمعش بمكه غير يوم الفرح
يوسف بصدمه: ايه يا ماما دا اقعد يومين من غير قمري
مامت محمد بحده: اه
ومكه تضحك بشده
يوسف: وانتي بتضحكي ماااشي تصبحوا على خير
مامت محمد: استني انا عايزاك واكملت لمكه نامي انا هتكلم مع يوسف هزت راسها بالموافقه
خرج كل من يوسف ومامته
مامت محمد: اي الورق إلى مضت عليها مكه
يوسف بتهرب: ورق ملهاش لازمه
مامت محمد: بلاش لف الحج عبدالعزيز طماع وكان رفض الجواز ازي يوافق الا لو كان فى مقابل
يوسف بزهق: متشغليش بالك يا ماما
مامت محمد بغضب: انطق اي هو المقابل
يوسف بصوت عالى: تنااااازل بحق مكه كلللللله ااااااعمل ااااايه مش مهم الفلووووووس ااااااهم حاجه تكون ملكي ومعايااااااا صح يا مامااااا
مامت محمد بحزن
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب عبر السوشيال ميديا)