رواية حب عبر السوشيال ميديا الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم نورا محمد
رواية حب عبر السوشيال ميديا البارت الرابع والثلاثون
رواية حب عبر السوشيال ميديا الجزء الرابع والثلاثون
رواية حب عبر السوشيال ميديا الحلقة الرابعة والثلاثون
Flash back
محمد بعنف : ماسكه الشنطه وراحه فين
اريج بقوه مع بعض الالم: هرجع بلدي أو اختفي المهم ابعد عنك مش عايزه اشوف وشك
محمد مسك أيدها : مش انتي سمحتني ليه البعد والعذاب دا
اريج بحزن: سامحتك لكن مش هرجع لذل تاني
محمد بضعف : حقك عليا يا ست البنات غلطه ومش تتكرر وهفضل ندمان وهعوضك اديني بس فرصه هتشوفي بنفسك
اريج بدموع: انا بخاف منك دلوقتي كنت زمان اماني
محمد بندم: صدقني هتغير وهحافظ عليكي وهعوضك عن كل الالم والخوف
اريج بإصرار: مستحيل اعيش مع واحد كداب خاين الواحد بيحكي لمراته كل حاجه لكن انت لاء
محمد : توبت من النهارده هقدملك تقرير تفصيلي بكل تحركاتي اريج انا بحبكككك انا بموت من غيرك اسالي ماما انا كنت عايش ازاي حرام عليكي كفاية كفاية فرصة واحده
اريج هزت راسها بلاء
محمد ساب أيدها : يعني مفيش فايده
اريج وضعت يدها على كتفه: انت الف واحده تتمناك حب واتجوز وعيش حياتك وإنساني
محمد لف وبص فى عيونها : وابني برضو أنساه
33اريج بخوف وضعت ايديها الاتنين على بطنه: دا ابني انا لوحدي انت عمرك ما تحملت مسئوليتي انا و معرفتش تحافظ عليا اكيد مش هتعرف تحافظ عليه هو كمان علشان كدا دا ابني لوحدي
محمد بسخريه : ابنك لوحدك دا ازي بقي دا ابننا وهعرف احافظ عليه كويس كفايه خسرت أمه
اريج بخوف : يعني ايه
محمد بعنف مسك ايديها: يعني مش هتتحركي من هنا غير لما تولدي واخد ابني وبعد كدا تمشي تسافري مش مهم
اريج بصدمه ودموع: متقدرش تاخده هيبقي معايا حق حضانته واحمد هتجوزه هيحميني ويحمي ابني منك
محمد بغيره: لو اتجوزتيه جوازكم باطل وابني هاخده وهحرمك منه وسحبها على الاوضه وقفل الباب
محمد بصوت عالى : ماماااااا اريج ممنوع تطلع من الأوضه واو تتحرك لحد ما تولد ابني وبعد كدا انا بقي إلى مش عوازها
مامت محمد بقلق: اي الحصل
محمد بتحزيز: كلامي يتسمع ياماما متتحركش من الاوضه
Came back
محمد : ماما مالك
مامت محمد بتعب : اريج هتفضل كدا
محمد بتهرب: ما ما هي كويسه ياماما
مامت محمد بدموع: كويسه دي مش بتكلمني أو مش بتتكلم خالص نايمه علطول تيجي انت تاكله وتنام تاني انا خايفه
محمد بهدوء : كل شي هيتصلح انا هدخلها
محمد دخل الاوضه كانت نايمه بارهاق وحبات العرق على جبينها قعد يتأملها وكلام مامته بيدور فى عقله فعلا تصرفات اريج بقيت غريبه مطيعه وهاديه وتقريبا مش بتتكلم وهو لاحظ كدا بس نفي كل الأفكار دي لمجرد انها موجوده وحامل بابنه وهو اناني بحبها بيفكر بسعادته هو بس مش مهم هي عايزه ايه فاق من أفكاره
لما صحت بخضه بتتطمن طرحه الاسدال على شعرها ولا لاء
محمد بابتسامه: متخافيش الاسدال مظبوط ومفيش شعريه باينه عامله ايه دلوقتي
كانت مثل الأصنام
محمد حط أيده على بطنها : حبيب بابا عامل ايه يلا يا بطل وحشتني عايز اشوفك تفتكري هيبقي شبهك ولا شبهي
لا تنطق تنظر أمامها فقد
محمد بيأس: البسي هنروح لدكتور وخرج وسابها
__________
فى الشركه
كان منهمك فى الشغل يحاول ينسي تصرفات طفلته المدلله لا تعلم كيف يحبها بل يعشقها لا تثق به وهو يفعل من أجلها الكثير والكثير كيف تتحدث معه هكذا
فاق من شرود على دخول السكرتيرة
تالين : القهوة يا فندم اي أوامر تانيه
يوسف : لا اتفضلي
تالين وهي ماشيه داخت وكانت هتقع لولا يوسف
يوسف وهو على وضعه: انت كويسه مش قولت تاخدي اجازه
تالين بتعب : كفايه إلى حضرتك بتعمله
الله الله بقي هو دا السبب لقيت حد غيري
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب عبر السوشيال ميديا)