روايات

رواية حب عبر السوشيال ميديا الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم نورا محمد

رواية حب عبر السوشيال ميديا الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم نورا محمد

رواية حب عبر السوشيال ميديا الجزء الثامن والثلاثون

رواية حب عبر السوشيال ميديا البارت الثامن والثلاثون

رواية حب عبر السوشيال ميديا
رواية حب عبر السوشيال ميديا

رواية حب عبر السوشيال ميديا الحلقة الثامنة والثلاثون

‏ام البدر : ما تخلصي يابت هتفضلي اليوم كله تكنسي
‏مكه بتعب شديد : انا خلصت ترويق البيت يا مرات عمي
‏الحج عبد العزيز: أكده هتكوني ست بيت اصل ولدي بدر يحب الست الشاطره
‏مكه بعدم فهم: وانا مالى
‏الحج عبد العزيز: مالك ازاي فى عاداتنا البت لواد عمها يعني انتي هتتجوزي بدر ولدي
‏مكه بصراخ: انا مش هتجوز حد
‏ام بدر: وه وه وهو ولدي عفش اياك
‏مكه بانهيار : اعيش خدامه ليكوا بس بلاش اجوز
‏بدر الف واحده تتمناه بس انا لاء
‏ام بدر: ليه عاد معيوبه اياك
‏بقي لحد هنا ومقدرتش وضربتها بالقلم

 

‏مكه بصوت عالى: انتي تحترمي نفسك واعرفي بتكلمي مين
‏الحج عبد العزيز: اتجنيتي عاد بضربي مرات عمك دا انتي ناقصه ربايه ورفع أيده لضربها واغمضت أعينها
‏يوسف بيكز على اسنانه: ايدك ياحج لتتكسر
‏مكه سمعت صوته جريت لحضنه
‏الحج عبد العزيز: سيب يدي لتندم انت فى دواري
‏ساب ايده
‏يوسف بغموض: دوارك برضو وعلى عموم مش مهم انا جايه اتفاهم معاك وانا هاخد مكه واطلع اوضتها مش عايز حد يزعجنا
‏الحج عبد العزيز: رايح فين وانتي يا قليلة ربايه
‏يوسف بحد : متخلنيش اقتلك وانا فى بيتك مكه مفيش فى ادابه وأخلاقها
‏ام بدر بسخرية:ما هو واضح يا خويا
‏محمد ببرود وهو محاوط اريج وأمه جانبه قال:سيبك منه يا يوسف واطلع وانا هتكلم مع الحج عبد العزيز
الحج عبد العزيز: انا معيا رجاله كتير وانت جربت

 

محمد بضحك: انت متعرفش ان كومتهم وعندي فى المخزن واقدر اعمل فيك بلاغ وانت داخل مجلس شعب
الحج عبد العزيز بخنقه: عايز ايه
محمد ببرود: اريج مراتي حامل وماما كمان تعبانه ياريت لو مراتك توصلهم كل واحد اوضته وتشوف طلباتهم
الحج عبد العزيز: ام بدر خليهم يطلعوا يرتاحوا
____________________________
يوسف اخدها فى حضنه لحد الاوضه وقفل الباب وحاصرها على باب وبقي يبوسها فى كل انش فى وشها
ويمسح دموعها بشفايفه
يوسف بهمس:تعبت قلبي حرام عليك وحشتيني وحشتيني كدا اهون عليكي دا انا بحبك دا انا يومي مش بيكمل غير بيكي وكل كلمه كان بعدها بوسه فى منتهي الحنيه
مكه كانت ماسكه فيه اوووي خايف ليهرب ويسبها
يوسف بيحاول يبعد : مالك مسكاني كأني حرامي
مكه هزت راسها: خايف لتكون بحلم
يوسف قرب منها وباسها من شفايفها بعمق : لاء يا روحي دي حقيقه انتي كويسه

 

لاحظ يوسف رباط الى على أيدها
يوسف: اي دا بدأ يفك أيدها وشاف جرح كبير وملتهب بسبب الرباط مسك أيدها وقربه من شفايفه وبقي يوزع الجرح قبلات لعلا الالم يزول ودموعه تسقط
مكه حط أيدها على شعره: على فكره بقي هو مش عميق اووي كدا وبصراحه الالم راح لما شفتك
يوسف اخدها فى حضنه واتمدت على السرير
يوسف وهو مازال ممسك يديها ويوزع القبلات عليها : نامي انا جمبك اكيد اليوم كان طويل ومتعب
فى ثواني كانت ذهبت فى ثبات عميق
______________________
دخل محمد
اريج كانت بتتكلم فى التليفون وهي مبسوطه ولما شافت محمد
اريج بسعاده : طيب سلام ونكمل كلامنا بعدين
محمد بتوتر وغيره: كنتي بتكلمي مين
اريج : فى حاجه
محمد بحده: بقولك بتكلمي مين

 

اريج بسخرية: متقلقيش انا عارفه حدودي مش زي ناس
محمد بندم: هفضل لحد امتي اتعذب
اريج وهي تتجه لنوم : انا عايزه انام
محمد مسكها بقوه من أيدها ببص فى عينيها : وانا عايز اتكلم انتي متعرفيش انا حصلي ايه من بعدك ولا اتصبت بيه كنت بحميكي
اريج بقوه: انت صدقتها
محمد وهو مشدد على أيدها : علشان بنت خالتك وانتي السبب ايوه لما تحكيلها على أسرارك ياست هانم وحبي ليكي وغيرتي وانا راجل حامي اتصرفت بغباء وبعد كدا رجعتلك اه
اريج بقوه رغم دموعها: والمفروض افتح دراعاتي واخدك بالحضن بعد الاهانه والضرب ومتنساش انك اغتص*بتني لا يا محمد
محمد سابها بعنف: مفيش واحد بيغ*تصب مراته دا حقه وانا اخدت حقي
اريج قربت منه وبقت تضربه على صدره بكل قوه
اريج بدموع: لااااا مش حقك لما تخوني مش حقكككك

 

اناااااا بكرهك وهخونك زي ما خونت ااااه
محمد مستحملش كلامه كيف تهين رجولته بالطريقه دي محسش بنفسه غير وهو بيصفحها بكل قوه لدرجة أنها وقعت على الأرض وشفايفه بتنزف دم
اريج بصراخ: اااااه بطني

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب عبر السوشيال ميديا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى