رواية حب سوشيال الفصل الثاني 2 بقلم أسماء محمد
رواية حب سوشيال الجزء الثاني
رواية حب سوشيال البارت الثاني
رواية حب سوشيال الحلقة الثانية
الدكتور خرج
الدكتور: الف مبروك المدام حامل
ابوها رجع بعض خطوات لورا: ح…. حامل
الدكتور بستغراب: هي الاستاذه مش متجوزه ولا حاجه
الام بحزن وبتبلغ الغصه اللي وقفه في زورها: لا يخويا م… متجوزه ابوها مصدوم لسه مش مستوعب من الفرحه يخويا شكرا ي دكتور دا ا. ا.. احلي فرحه في حياتنا
الدكتور بشك: ااه تمام اسبكم انا
ابوها قام والشر*ر بيتطاير من عنيه: بنت 🐕انا هموت*ها واغس*ل عار*ي وطت راسي في الطي*ن بنت الو*****ال*****
الام وهي بتشده بخوف: اصبر ي حج والنبي بلاش فاضيح هناا ي اسماعيل
اسماعيل بيزقها بغضب: مهو كله من تربيتك ليها تربيه بنت****** ودلعك اخرتها ضيعت شرف*نا بنت 🐕اوعي زقها ودخل لتدرين
رحاب بخوف وهي شايفه هيئه ابوها: با… ولسه مكملتش كلامها ولقت اللي مسكها من شعرها وبيلطشلها بالاقلام
اسماعيل بغضب: ي خاطي*ـهه يبنت 🐕ضيعتي شرف*ي هي اي غير خلف*ـه البنا*ت كده بيجلبو الع*ار لاهليهم يوس***** مفكرتيش وانتي بتعملي كده فيها ولا في امك وقعد علي الارض بضعف دنا محرمتكيش من حاجه كل اللي نفسك فيه كنت بجبهولك لي يبنتي تعملي كده فينا لييه تحطي اسمنا في الوح*ل مشيتي مع الواد اللي من النت واخرتها اي هرب بعد مخاد كل حاجه سلب مننا شرفن*ا وبعد كده قام واتكلم بغل ومسكها من شعرها جامد انا من النهارده بنتي ماتت وعزاها انهارده
امها بتلطم على وشها: يلهووووي يلهووووي يلهووووي انت بتقول ايه ي اسماعيل دي البتت اللي حليتنا عاوز تحرمنا منها وحياتي عندك ي اسماعيل متعملش كده في بنتي
اسماعيل بيزقها: ابعدي عني يولييه وقام شادد تدرين من درعها احنا هنمشي من هنا وعلي الفجريه هتكوني مع اجدادك تونسيهم قدامي شدها تحت توسلها انه يسبها
رحاب بعياط وخوف: يباااا اسمعني ا….
اسماعيل قطعها: اخرسي متقوليش ابويا تاني انا بنتي ماتت فاهممممه
رحاب بشحتفه: اسمعني انا مكنتش اعرف اني هيهرب بعد العمله دي انا بعترف اني غلطانه بس…..
اسماعيل وهو بيلطشها كف: انا قولتت اخرسي ي خاطي*ـهه
وصلو البيت
اسماعيل بيزقها وبيقفل باب الاوضه بالمفتاح وبيحط المفتاح في جيبه تحت ندائها وصرخها انه يسمعها
اسماعيل بغل وغضب: اخرسي خالص مش عاوز اسمع صوتك يبنت 🐕ي خاطي*ه وبيدور وشه لامها انا هروح اتفق مع صاحب الارافه عشان نستعجل ونغورها بدري دي تستحق القتل بس انا هرحمها شويه وهدفنها حايييه وخرج
رحاب بصريخخ من جوه وهي بتخبط علي الباب: افتحولي حراام عليك اسمعني طييب انا مكنتش اعرف انه هيبعني ويهرب يماااا خرجيني من هناا انا مش عاوزه امو*ت يمااااا وقعدت علي الارض بضعف وهي منكمشه علي نفسها وقالت بضعف انا مش عاوزه اموت
في الخارج
اسماعيل بقلب مكسور: خدي ي ام رحاب المغتاح خليها تهرب وتمشي مش عايز اشوف وشها مش هاين عليا اموتها خدي اديها المفتاح وايدها الفلوس دي خليها تمشي من البلد
امها بحزن: طب واهل الحاره
اسماعيل: هقولهم جالها سفريه شغل براا اي حاجه ي ام تدرين خدي خليها تمشي
امها وهي بتبوس دماغه: كنت عارفه انها مش هتهون عليك
امها دخلت عليها
رحاب وهي بتقول: امااا اسكعيني ان…..
امها بجمود: اوعي اسمع صوتك احسن همشي واسيبك لحد م ابوكي يجي ويدفنك امسكي القرشين دول خوديهم واخفي في اي داهيه ومشوفش وشك نهائي فاهمه
رحاب بشحتفه وتوسل: حتى انتي مش عاوزه تسمعيني يماااا
امها بحزن: انتي اللي عملتي كده في نفسك يوم مبعتي نفسك لواحد كل*ب زي ده امشي ي رحاب
رحاب بصت لامها بحزن ووطت راسها وخرجت من للبيت وهربت
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب سوشيال)