رواية حب دمر كياني الفصل الثالث 3 بقلم إسراء هاشم
رواية حب دمر كياني الجزء الثالث
رواية حب دمر كياني البارت الثالث
رواية حب دمر كياني الحلقة الثالثة
ادهم:: ببرود زمانه جاي يا باشا ولكن هنا بيقاطع صوت رنين هاتف ادهم وده كان صوت مسدج مبعوتله بيمسك ادهم هاتفه وبيفتح محتوي الرسالة وكان فيديو بيضغط عليه ادهم وهو بيحمل
جبران عيونه علي ادهم وبيبتسم بخبث
ادهم بيحمل الفيديو وبيشغل الفيديو وهنا وشه كله بيتحول لغضب جح”يمي وكان شكله مخيف ووشه احمر بغضب جحي”مي والدموع تلمع فعيونه ولكن ادهم لا يظهر ضعفه ابدا وبيقعد ادهم قصاد الماذؤن وبيقول انا اللي هتجوز هشام مش هيجي الكل بيبص بصدمه وجبران بيبتسم بخبث
عزت:: بيبص لي جبران وبيبتسم وعزت بيهزلو راسه وبيلاحظ ده ادهم وبيقول عزت بغضب يعني اي انت اللي هتتجوز مش فاهم
ادهم:: بصوت جهوري ليخف الجميع وهو بيقول بغضب عزززززززززززززززززت صوتك لو علي مو”تك علي ايدي
عزت:: بيبصله وبيسكت وبيوجه نظرة لي جبران بيبصله بيقعد عزت قصاد ادهم وبيبداء الماذؤن يكتب الكتاب بخوف
هاشم وعمار متابعين كل ده بصمت ومشفاهمين اي اللي بيحصل وليه هشام مجاش ازاي ادهم هو اللي هيتجوز بداله واي المسدج اللي جتله حولته دي
عشق:: دموعها نازلة بصمت وخوف وخوفها زاد اكتر اول ما عرفت ان اللي هتتجوزة ادهم هي سمعت عن قسوته وقوة شخصيته وانو بيق”تل بدون رحمه وبتتمني المو”ت ليه كل ده بيحصلها فهي صغيرة علي تحمل كل ده فهي عمرها 18 سنه لما قدرها بهذا السوء وقعت بين وحو*ش وليس بهم اي رحمه او انسانية حتي والداها اتخلي عنها ورماها ليهم بكل سهولة مقابل فلوس فاقت عشق من افكارها علي صوت الماذؤن وهو بيقول بارك الله لكما وبارك عليكم وجمع بينكم في خير وهنا ادهم نطر ايد عزت وقام وقف بغضب وقال بصوت عالي الليلة خلصت المعازيم مشيت بهدؤء كان جبران هيقوم ولكن هنا بيوقفه صوت ادهم وهو بيقول علي فين يا باشا
جبران:: بيقف مكانه ببرود وهو حاطط ايدة فجيوبه وبيقول ومن امتا وانا بقول انا رايح فين يا ادهم
عشق:: واقفه جسمها بيترعش بخوف وصمت
عزت واقف هو وهاشم وعمار بصمت هما كمان وجبران واقف هو ووراه رجالته
هاشم:: في اي يا ادهم واي اللي بيحصل هنا وهشام مجاش ليه عاوز افهم اللي بيحصل هنا
ادهم:: وهو بيقلع جاكيت بدلته وبيرميه وعيونه حمراء مثل الد”م وبيقول بغ”ل اسال الباشا وهو يقولك هشام فين
جبران:: برفعه حاجب وانا مالي اخوك فين يا ادهم
ادهم:: بيقف قصاد جبران بكل جبروت لاول مرة بحياته وبيطلع الفيديو وهو بيشغله قصادهم وبيعلي صوت وهو شايف هشام اخوة قاعد وهو متربط علي كرسي ومضر”وب وجسمه كله بينز”ف الد”م وعيونه متغميه بقماشه سوداء وبيتكلم بتقطع وهو بيقول ادهم الحقني
عمار وهاشم:: بيبرقو للفيديو بصدمه
ادهم:: هنا بيرمي الموبيل بكل غضب عالارض وبيقع الموبيل متك”سر لميه حته وبيبص ادهم لجبران بكل غ*ل وهو بيقول هشام خط احمر واللي يقربلو انسفه من علي وش الدنيا حتي لو كنت انت يا جبران وهنا بيخرج ادهم مسد”سه من وراة ضهرة بسرعه وبيرفعه فوش جبران
وهنا رجاله جبران بيرفعه اسلا”حتهم فوش ادهم عمار هنا بيقف جمب ادهم وبيطلع سلا”حه ورجاله ادهم هما كمان بيرفعو اسلا”حتهم علي رجاله جبران وجبران وادهم واقفين فالنص ما بينهم وبيقول ادهم بغضب اخويا لا يا باشا
جبران:: بيبص لي ادهم بغضب وبيقول بصوت عالي انت كدا بتغلط يا ادهم والغلطه معايا بالاخيرة يا ادهم وهنا بيرفع جبران سلا”حه هو الاخر فوش ادهم
عشق بقت ما بينهم ومش عارفه تعمل اي رفعت طرحه الفستان من علي وشها وبتشوفهم وهما رافعين الاسلا”حه علي بعض وبتبصلهم بصدمه ورعب حقيقي وجت تتحرك ولكن فجاه بتصرخ بعلم صوتها وهي تسمع صوت الط”لقه التي خرج ووقفت مكانها بصدمه وهي تصرخ وبت
هشام:: كان متربط علي الكرسي فاوضه من الظلام بيدخل عليه شخص وهو بيقول مع السلامه يا ابن الحديدي وبيرفع مسد”سه وهو بيضر”ب عليه الط”لقات ووو
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب دمر كياني)