روايات

رواية حب خارج نطاق قسوته الفصل السادس 6 بقلم بسملة بدوي

رواية حب خارج نطاق قسوته الفصل السادس 6 بقلم بسملة بدوي

رواية حب خارج نطاق قسوته الجزء السادس

رواية حب خارج نطاق قسوته البارت السادس

رواية حب خارج نطاق قسوته
رواية حب خارج نطاق قسوته

رواية حب خارج نطاق قسوته الحلقة السادسة

كيرال بصدمه… م مراته ازاي
يونس بعصبيه….. كيراال ادخلي جوا اخلصيي
كيرال بجنون ودموع….. بتقوووولي مراااتك مراااااتك ازاي دا دا حقيقي يا يونس
يونس غمض عيونه بنفاذ صبر….. قووولتلك ادخلييي الوقتي واما اخلص هجي افهمك
كيرال وهي بتضربه بقبضتها الصغيره على جسده العضلي…. تفهمنيي اي وزفت اي
_صوتك عاالي ليه ياابنت جميله وبعدين هو عمل حاجه حرام وكمان انتي ليكي عين تتكلمي يااابت انتيي ليه محسساني انه بيحبك افهمي ياحبيبتي هو متجوزك علشان خاطري وعشان الفضيحه و
يونس بحده….. امييي ايه الي طلعك

 

 

قدريه بخبث…. جايه اوصل مرات ابني لِ شقتها
يونس بغضب وصوت عالي….. ومين الي قال كدا.. انا مش موافق نارين مش هتقعد هنا
قدريه بخبث….. بس في الفتره دي محتاجه رعايه واهتمام جامد
كيرال بسخريه….. ليه هتسنن
نارين بمكر…… لا يحبيبتي حامل
يونس بصدمه…. اييييه… كيرال من صدمتها مقدرتش تتكلم وجريت على جوا
قدريه ابتسمت بشماته…. ووجهت نظرها لِ نارين…. يالا ياحبيبتي انا جهزت ليكي الشقه الي فوق ووجهت كلامها لِ يونس…. يونس مراتك محتااجك جنبك النهارده وسابته ومشت
يونس دخل وهو فِ حاله صدمه.. وقلبه وجعه اوي على شكل كيرال الِ بتبكي بحرقه
يونس قرب منها و لسا هيتكلم زقته وجريت على اوضتها
كيرال فِ نفسها….. انا بعيط ليه الوقتي.. معقوله حبيته.. لا لا مش حبيته لا انا انا بس حبيت اهتمامه وحنانه عليا بس ايوا انا انا مش حبيته .. انا بس عشان ماحستش بحنان حد عليا من بعد ماما ويونس كان بيعاملي بحنيه وكدا بس انا مش حبيته ايوا .. ايوا انا بس حبيت حنانه.. بس بس دا طلع متجوز وهي حلوه وشكلها بنت حسب ونسب هيسيبها ويبُصلي انا… وقعدت تعيط كتير لحد ما عيونها ورمت واحمرت جامد…. يااارب..
كيرال…كيرااال افتحي الباب
كيرال مسحت دموعها…. ي يونس يونس لو سمحت سيبني لوحدي
يونس بخوف عليها…. طب افتحي طيب ما تخوفنيش عليكي ياكيري
كيرال بغضب طفولي…. ماعُتش تقووولي ياكيري دي اسمي كيرال.. مش هفتح مش هافتاااااح ابعنيي بقاااا
عم السكوت دقايق وفجأه الباب اتفتح

 

 

كيرال بخضه….. يلهوي انت انت دخلت ازاااي… كسر*ت الباب
كان واقف مش سامع هي بتقول اي واقف مزهول من الِ قدامه كانت جميله جدا ولابسه تيشرت بيتي لحد فوق ركبتها بشويه وسايبه شعرها وخدودها وشفايفها حُمر وعيونها لونهم اتغير من عسلي لاخضر زيتوتي
يونس قرب منها بتوهان ونسى هو كان داخلها ليه اصلا
كيرال بسكوف وهي بترجع بضهرها…. انت انت بتقرب كدا ليه وبعدين انت انت ازاي تدخل عليا كدا بالاسلوب الهم*جي دا ومن غير ما تخبط
“يونس مابيردش وبيقرب منها بس”
كيرال بعصبيه مع احمرار وجهها جعل منها لطيفه جدا ….. رد عليا يا اخي الله… وبعدين اُقف بطل تقرب مني والله لو قربت خطوه زياده لكون مصرخه ولامه امه لا اله الا الله عليك.
يونس فاق على جملتها وقال بغضب مُزيف…. الكلام دا ليه.. رُدييييي عليااااا الكلام دا ليااااا وبعدين هتقوليهم اي انا جوزك ولا نسيتييييي
خافت من صوته العالي وفجأه انفجر*ت في العياط
يونس اتفاجأ بردها ومره واحده اخدها في حضنه وفضل يمسد على ضهرها وشعرها بحنيه….. اهدي طيب انا انا كنت بهزر مش حقيقي
كيرال بدموع …… ان انت ليك عين تتكلم هاا.. ليه مش قولتلي انك متجوز ليه ها لا وبتقولي نعطي لبعض فرص هههه اها ما انا ساذجه بقا وماليش حد حراام عليك والله.. حرام عليكوا كلكوااا يارب امو*ت و قبل ما تكمل كلامها كان يونس رفعها ليه وبص في عيونها… انا انا بحبك
كيرال بصدمه….. ها
يونس بنظرات حب….. والله العظيم حبيتك مش عاارف ازاي بس من اول ما عيني وقعت عليكي وانا مش مظبوط بفكر فيكي علطول و
كيرال بانفاس متسارعه من قربهم بس ردت بسخريه…. بالسرعه دا

 

 

يونس وهو بيشدها ليه بتملك….. ايوا بالسرعه دي
كيرال سكتت بخجل…. بس بس انت متجوز
يونس غمض عيونه وشدها وقعدها على فخديه….. بس مش زيك انا والله ما بحبها انا متجوزها صالونات و
كيرال بدموع….. بس اسمها مراتك وهتبقى ام ابنك
يونس لسا هيتكلم فجأه كيرال جريت على الحمام هو لِحقها بخوف… كيري انت كويسه مالك
كيرال رجعت الاكل الي اكلته كله وخرجت وهي ماسكه بطنها…. اه اااه يابطني
يونس جري على برا بخوف….. ياا امي ياااا امي اطلعي بسرعه شوفي كيرال مالها لحد ما اجيب الدكتوره
قدريه بغِل….. احسن تستااهل.. والله فرحانه فيها وطلعت
كيرال اول ما شافتها خافت بس قعدت مكانها ومتحركتش
قدريه بطيبه مزيفه قدام يونس ….. مالك يا حبيبتي الف الف سلامه
كيرال بخوف… الله الله يسلمك
يونس بلهفه….. هروح اجيب دكتوره بسرعه وجاي
قدريه بخبث…. روح ياحبيبي روح
كيرال بسرعه…. يونس
قدريه بمكر….. روح ياحبيبي انا معاها اهو متخافش.. فعلا يونس مشا
قدريه بخبث….. قوليلي بقا اعراض تعبك اي ليكون الي في بالي صح
كيرال بخوف…. ت تقصدي اي
قدريه بخبث…. هنعرف الوقتي .. شويه ورجعت ومعاها واحده ولابسه بالطو
جبتلك دكتوره اهو .. وهتصل بيونس وهقوله يرجع لحد ما الدكتوره تكشف
يونس بلهفه…… ها يا امي طمنيني هي كويسه

 

 

قدريه لوت بوزها وقالت بتهكم….. لسا الدكتوره بتكشف
الدكتوره خرجت… ها طمنيني
قدريه غمزت لِ الدكتوره والدكتوره هزتلها راسها في الخفا… مبروك المدام حامل
يونس بصدمه…. اييييييه
كيرال خرجت على جملتها وفضلت تصرخ وتعيط في حاله مش طبيعيه و هستاريا……. لاااااااا انتي كذااابه لاااااا لاااااا مش عااايزاااااه مش عاااايزه الدكتوره بتكذب ياااايونس لاااااااا انا مش حاااامل لاااا مش عاايزاه وفجأه فقدت الوعي
يونس جري عليها بلهفه ودخل لبسها عبايه ونقاب واخدها ولسا هيخرج
قدريه بخوف…. اي دا رايح فين بيهاااا
يونس بصلها بصه مافهمتهااش.. رايح المستشفى يا امي
تسريع الاحداث
بقلمي بسمله بدوي
يونس وداها المستشفى وشويه وقدريه وزينب وكمان نيران والحج جلال معاهم
الدكتوره خرجن ويونس جري عليها بخوف…. طمنيني
الدكتوره بابتسامه… مافيش حاجه شويه برد

 

 

يونس بصدمه وفرحه….. يعني مش حامل
الدكتوره باستغراب…… حامل!!!!! ازااي وهي اصلا لسا بنت بنوت
يونس بصدمه….. ايييييه “ومن هنا الروايه هتحلو اكتر والي جاي نا*ر 🔥”

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية  كاملة اضغط على : (رواية حب خارج نطاق قسوته)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى