رواية حب بلا قيود الفصل العاشر 10 بقلم روان عبدالله
رواية حب بلا قيود الجزء العاشر
رواية حب بلا قيود البارت العاشر
رواية حب بلا قيود الحلقة العاشرة
نظرت للخلف بصدمه وهي تنظر له بخوف
فايز بغضب.. انتي عملتي أي
ساره بتوتر.. انا اسفه مكنش قصدي
فايز… اطلعي بره
نظرت له بحزن ودموع ثم جرت بسرعه للخارج
نزل علي ركبته ثم امسك الصوره وهو ينظر لها بخوف
فايز.. حمزه هينفخنا
في سياره حمزه كان اوشك علي الوصول لمنزل عائلته حتي انار هاتفه بإسم ما ليبتسم بحب
حمزه.. حبيبتي عامله اي
البنت.. انا كويسه انت وصلت
حمزه.. خلاص قربت اهوه
البنت…. حمزه لامتي هنفضل كده انا تعبت انت هتقول لاهلك امتي بقا
حمزه.. غرام حبيبتي انا مقدر كل حاجه بس لازم نعمل كده لحد ما تقومي بالسلامه كده انتي والنونو
غرام… عمتي وحشتني اوي ياحمزه
حمزه.. وهما اكيد انتي وحشتيهم كمان وهيفرحوا لما يعرفوا انك لسه عايشه
غرام.. حمزه هتعمل اي مع جاسر
حمزه.. صدقيني هند*مه علي كل حاجه
حمزه.. سلام دلوقتي علشان وصلت
اغلقت الهاتف وهي ترميه امامها علي السرير وتلمس بطنها المنتفخه قليلا
غرام بحب… يااه امتي تنور الدنيا وتملا حياتي فرح ياحبيب ماما
رن هاتفها لتجيب ببتسامه
غرام… ساره حبيبتي عامله اي
ساره بتسأل.. غرام انتي تعرفي مديري
غرام بإستغراب.. مديرك مين
ساره.. انا شفت صورتك مع مديري في الشركه
غرام بصدمه.. صورتي انا لا اكيد انتي اتخيلتي او شبه مش اكتر
ساره.. لا انا متأكده انه انتي اللي مع الاستاذ حمزه
غرام بسرعه.. لا يابنتي… حمزه؟
غرام.. انتي مديرك حمزه
ساره… ايوه حمزه
غرام بضحك.. قولي كده من الاول خضتيني
ساره.. يعني هو ده جوزك
غرام.. ايوه
ساره.. لا اهدي كده وانا جايه افهم كل حاجه
غرام.. ايوه والنبي تعالي لاني زهقانه لوحدي
في منزل حمزه دخل ليرحب بيه الجميع بشوق
حميده… وحشتني قوي قوي ياولدي
حمزه.. وانتي كمان والله ياحجه
قاطع حديثه
رنين هاتف حمزه برقم ما
حمزه.. هرد وراجع
تحرك للخارج ليجيب
حمزه… اي
أسماء.. هديك الورق فين
حمزه… النهارده هبعتلك المكان ونتقابل بعد ساعتين
أسماء.. تمام
اغلق الهاتف وهو يبتسم بخبث علي اول خطوات انتقا*مه
(أسماء مرات جاسر اللي هو قت*ل هبه بس مفيش دليل عليه وكمان هو اللي اتفق مع فاطمه يخ*طفوا غرام لانه بيحبها اسماء اخت هبه وعاوزه تن*تقم منه لموت اختها)
بعد مرور ساعتين كانت تجلس في مكان ما منتظره قدوم حمزه
بعد قليل ابصرت سيارته تقف امامها وهو يخرج بهيبه
حمزه.. فين الورق
مدت له بعض الاوراق وهي تقول.. حمزه لازم تنت*قم منه علشان اختي
حمزه.. انا مش هسيبه لو اخر يوم في عمري
اسماء.. وانا واثقه فيك
صعد سيارته مره اخري
أسماء ببتسامه.. سلملي علي غرام والنونو
ابتسم لها بالمقابل ثم تحرك بعيدا عنها
في المساء عند غرام
غرام بحنق.. ساره بطلي بقا
ساره بخبث.. انا عملت اي كل اللي قولته ان جوزك مز
غرام بصراخ.. ساااره
ساره بضحك… خلاص خلاص
صمتت قليلا لتقول بصراخ وفرح
ساره.. نسيت اوريكي حاجه
غرام… اي
اخذت حقيبة وهو تخرج منها بعض الثياب الصغيره
ساره بفرح.. بصي الفستان عجبني قولت اجيبه
غرام.. يااه جميل اوي يا ساره شكرا ياقلبي
ساره بسرعه.. تعالي نقيسه
قامت غرام بسرعه هي الاخري خلفها تهتف بفرح
توقفت فجأه وهو تقول بغباء.. نقيسه ازاي ياغبيه
ساره بتفكير…. اه صحيح هنقيسه ازاي
غرام بضحك.. تعالي اقعدي ياهبله
جلسا سويا يتبادلون التفاهات
(ساره صديقه غرام في الجامعه تركت منزل عائلتها وهي تسكن بمفردها)
في مكان مظلم كان يجلس علي السرير يدخن سجارته وبجانبه فتاه في وضع قز*ر
رن هاتفه ليجيب
جاسر.. نعم
أسماء.. عملت اللي قولت عليه وهو دلوقتي مفكرني معاه ضدك
جاسر.. حبيبتي
اغلقت الهاتف وهي ترميه بجانبها بكره لمجرد سماع صوته
أسماء.. قز*ر
بينما هو يبتسم بخبث وهو يقول.. انت السبب ياحمزه وانا هدفعك تمن موت*ها
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب بلا قيود)