روايات

رواية حب بدون حبيب الفصل الأول 1 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية حب بدون حبيب الفصل الأول 1 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية حب بدون حبيب الجزء الأول

رواية حب بدون حبيب البارت الأول

حب بدون حبيب
حب بدون حبيب

رواية حب بدون حبيب الحلقة الأولى

البقاء لله يا نورهان
سمعتها كذا مره و انا لسه مش مصدقه خلاص ماما مشيت و سبتني خلاص كده انا وحيده ولا ام ولا اب قطعني صوت خالي و هو بينادي عليا
خالي محمد: نورهان يا نورهان
نورهان: ايه في ايه يا عمي
خالي محمد: تعالي عاوزك
نورهان: حاضر
دخلت قعدت مع خالي بعد العزاء ما خلص و انا بفكر ازاي هقفل الباب ورا الناس و انام و اعيش لوحدي بعد موت الغاليه اللي حته مني
خالي محمد: اسمعي يا نورهان احنا لازم نبدأ في تقسيم الورث
نورهان بعصبيه: وانت شايف ان ده وقته
داده عايده: انت اعم*ي مش بتشوف يا راجل انت انت شايف حالتها عامله ازاي و بتكلم في ورث يا راجل ده الناس لسه ماشيه
خالي محمد: انتي مالك انتي يا وليه يا نقص*ه
داده عايده: مالي ونص و….
قطعت داده عايده
نورهان بعياط: انت عاوز ايه سبني انا بقيت وحيده في الدنيا ماليش حد غيرك المفروض تكون ضهري و سندي
خالي محمد: بقولك يا بت انتي شغل العياط و المحن ده مش بيدخل عليا انا عاوز حقي و بعدين انتي علي قلبك قد كده كفايه فلوس ابوكي سبيلي اي حاجه من فلوس امك
داده عايده: اسمع يا محمد بيه سوسن هانم قبل ما تموت كتبت كل حاجه لي نورهان بنتها
خالي محمد بعصبيه: انتي كذاب*ه يا وليه انتي يا بنت..
داده عايده: قبل ما تغلط روح عند المحامي وانت هتفهم كل حاجه
خرج عمي و هو متعصب و خايف ان يكون كلام داده عايده صح
قعدت اعيط و كان قلبي بيوجعني
داده عايده: قومي لازم تكوني قويه لان في كل*اب كتير مش هتسيبك يلا يا نورهان كملي مشوار مامتك و والدك
طلعت انام عشان لازم اسمع كلام داده عايده
عدا 7 شهور علي موت امي و بدأت التعافي بس في جرح في قلبي اني فقدت روحي يعني عايشه جسد بدون روح
السكرتيره داليا: نورهان هانم حضرتك عندك اجتماع بعد ربع ساعه
نورهان: اجتماع مع مين ده
السكرتيره داليا: مع الوفد الايطالي و شركة الدمنهوري
نورهان: اه افتكرت سبيني بقه عشان هعمل مكلمه مهمه
السكرتيره داليا: تمام يا هانم
نورهان:الو يا واطي*ه
سالي: وحشتيني اقسم بالله
نورهان: لو كنت وحشتك كنتي نزلتي اجازه تشوفيني
سالي: الحياه في امريكا صعبه مش ذي ما انتي فكره سيبك من كل ده طمنيني انتي عامله ايه
نورهان: بخير تعبانه في الشغل و كنت بكلمك عشان عاوزه اخد رأيك في حاجه
سالي: ايه يا ابو الصحاب
نورهان: ممكن تنزلي وسيبي امريكا عشان نشتغل مع بعض
سالي: انا فعلاً كنت بفكر في كده
نورهان: طيب ايه رايك
سالي: بصي هفكر و ارد عليكي
السكرتيره داليا: الاجتماع جاهز يا نورهان هانم
نورهان: طيب انا هقفل معاكي عشان عندي اجتماع
سالي: ايوه يا نورهان هانم يا مهمه
نورهان: اقفلي يا بت
في الاجتماع
نورهان: But we did not agree on this price
نحن لم نتفق علي هذا السعر
كاسبر: I’ve seen the building, and honestly, the price I want is right
لقد رأيت المبنى، وبصراحة، السعر الذي أريده مناسب
نورهان: ايه رأيك يا هادي بيه
هادي: الصراحه هما شكلهم عاوزين يعملوا نمره
نورهان: Our company and Al-Damanhouri Company do not agree to this price. We will agree with Kevin Company
شركتنا وشركة الدمنهوري لا توافقان على هذا السعر. سوف نتفق مع شركة كيفن
كاسبر بتوتر: Can we agree on a price that suits us all?
هل يمكن أن نتفق على السعر الذي يناسبنا جميعا؟
هادي: The price we set is appropriate
السعر الذي حددناه مناسب
كاسبر بضيق: I agree
و بعد انهاء الاجتماع
هادي: بحب شخصيتك اوي يا نورهان
نورهان: شكراً يا…
وفجأه نورهان اغمي عليها

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب بدون حبيب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى