رواية حب انتقام الفصل الثامن عشر 18 بقلم آلاء عبدالظاهر
رواية حب انتقام الجزء الثامن عشر
رواية حب انتقام البارت الثامن عشر
رواية حب انتقام الحلقة الثامنة عشر
ملك. انت😯😯
يوسف.. ايوا أنا يا اقولك يا اي يا ملك ولا يا حور
ملك. يوسف انت بتعمل لي كدا
يوسف. مش عارفه لي للدرجادي نسيتى حبي ليكي هاا أنا حبيتك اكتر من اي حاجه في حياتي واتباع بالسهولة دي لا انتي بتاعتى أنا وبس
ملك. يوسف أهدى كدا انت اكتر واحد عارف ان أنا مكنتش فاكره حاجه ودايما كان في حاجه بتخلينى مش قادره اقولك بحبك بس انا والله حبيتكوا زي اخواتى كلكم
يوسف. هههههه اخواتك اه ملك أنا بحبك وانتي عارفه كدا كويس
ملك. والي بيحب حد بيعمل فيه كدا هااا قول انت مش بتحبنى يا يوسف انت عايز تمتلكنى عشان كبريائك مش اكتر مش عايز حد ياخدنى منك عشان انت في دماغك أن أنا بتاعتك انت بس لا يا يوسف أنا من الأول مش ملكك أنا ملك مراد وبس
يوسف. بس متجبيش سيرتوا كل ده بسببو هو كان زمانك معايا أنا
ملك. انت عارف انت بتكره لي عشان هو احسن منك مستغلش واحدة وخبه عليها انها عندها أهل وكان عايز يتجوزها
يوسف. ميهننيش كل ده انتي ليا أنا يا ملك فاهمه
ملك. مراد مش هيسيبك يا يوسف لو عرف انك ورا كل ده
يوسف. هههههه مش لما يلاقيكى الأول
ملك. هيلاقينى مراد بيحبنى وعمره ما هيتخلا عنى ابدا
يوسف. بس بقا كل شويه مراد مراد اي مفيش غيره ولا اي
ملك. انت عارف انا مش خايفه منك عشان متأكدة انى عمري ما حبيبى هيسبنى
يوسف. بعصبية. قرب منها. لما نشوف يا ملك يا انا يا سى مراد بتاعك
ملك. أنا عمري ما كنت اتخيل انك تكون بالقزارة دي بجد انا ربنا بيحبنى عشان كشفلى كل حاجه قبل فوات الاوان
انصرف من امامها وكله غضب وجنون..
يوسف. انتى بتاعتى أنا وبس يا ملك 😡
ملك. يارب أنا مليش غيرك معقول مراد يتخلى عنى زي ما قال يوسف. لالا مراد بيحبنى مستحيل بسبنى بس انا خايفه أنا بينت قدامه انى قوية بس انا من جوايا خوف أن مراد ميعرفش يوصلي يارب انت القادر على كل شئ 🥺💔
مراد. أنا شاكك في الي اسمه يوسف ده مش عارف لي حاسس انو هو الي بيبعدنا عن مكانها
مالك. طب و هو لو عارف حاجه هيبقى معانا كدا اربعه وعشرين ساعة
مراد. ما هو ده الي مجنني بس انا مش هثق فيه لا أنا هوصل ل ملك بطريقتى من غير ولا مخلوق يعرف
مالك. ماشي يا مراد انت الادرة
بعد وقت من تفكير مراد انو ازاي يوصل ل ملك
مراد. بس لقتها و راح على مي
مراد. مي ملك كان معاها الفون بتاعها صح
مي. اه كان في جيبها
مراد. حلو اوي كدا هقدر اوصلها عن طريق الموبايل
مي. ابقى طمنى
مراد. تمام
مالك. مراد انت كدا محتاج حراس معاك
مراد. لا هروح لوحدي بس متقولش لحد ية مالك و بالذات للي اسمه يوسف ده
مالك. ماشي خلى بالك على نفسك
وقد انصرف مراد في طريقه الي ملك عن طريق الجي بي اس
بعد فتره من الزمن وصل مكان مهجور مفهوش غير بيت واحد الي يشوفوا يقول انو مهجور
مراد. الجي بي اس وصلنى هنا يبقى اكيد ملك موجودة جوا البيت ده
سمر. عملت فيها اي
يوسف. مش قابله أنها تسافر معايا
سمر. البت دي شكلها عناديه و هتتعبنا
يوسف. بس احنا لازم ننجز جوزها قالب عليها الدنيا وممكن يوصلها في اي لحظه
سمر. عارفه انت هتقولي على مراد
ودخلت لها سمر
ملك. انتي يا زباله الي عاملة فيه كدا
سمر. أنا زباله يا حقيرة ولسا هتضربها لقت من مسك أيدها يمنعها
سمر. بصدمة. م مراد
مراد. زاح أيدها ايوا متفاجأه كدا لي مش متوقعه انى أوصل بالسرعه دي مش كدا
سمر. مراد انت فاهم غلط أناا
مراد. بسسي مش عايز اسمع نفسك وانا اقول العمله دي ميعملهاش الزباله الي زيك
سمر. مراد. ولسا هتكمل لقت صفعه قويه نزلت على وشها
مراد. أخرسي واسمى ده مش عايز اسمعه من واحدة زباله ذيك ونادى على الحراس الي كان مخليهم بره ياخدوها
سمر. مراد.لا متعملش كدا انا اسفه
مراد. خدوهاا يلااا
وبعد كدا دور على يوسف لقاه
مراد. هتروح منى فين وكنت عامل برئ عليا تعالى يا روح ماما
وفضل يضرب فيه لحد ما رفرف في أيده
ملك. خلاص يا مراد هيموت ابوس ايدك كفايه
مراد. بعد عنه . لسا خايفه عليه بعد الي عمله
ملك. معلش سيبه عشان خاطري
مراد. أمر رجالته أنهم ياخدوا
ملك. كنت خايفه انك متجيش
مراد. مجيش لروحي طب اعيش ازاي من غير روح
ملك. بدموع. فرحه. ربنا يخليك ليا بجد
مراد. بحبك🥺♥️
ملك. بحبك 🥺♥️
تمت
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب انتقام)