رواية حب انتقام الفصل التاسع 9 بقلم آلاء عبدالظاهر
رواية حب انتقام الجزء التاسع
رواية حب انتقام البارت التاسع
رواية حب انتقام الحلقة التاسعة
حب انتقام. البارت 9
مراد. 😯😯😯
ومش بسرعه الي الفيلا
وصل الفيلا وطلع على طول
مراد. بقا انتي يابت ال عاملة عليا شريفه وانتي مقضياها يا زبالة يا حقيرة ده انا هوريكي وشدها من شعرها وفضل يضرب فيها
ملك. اهاااا طب طب فهمنى في اي بس
مراد. شدها من شعرها وجرجرها وراه على السلم ده انتي هتشوفى ايام سوده بتستغفلينى وعامله شريفه ومحترمه عليا وضربها تانى
ناديه. اي في اي
مراد. الزباله طلعت مغفلانى ومفضياها يا زباله ونزل فيها ضرب
ناديه. ما أنا قولتلك الاشكال دي كل همها الفلوس يتضحكي على ابنى يا جربوعه انتي وضربتها بالقلم
ملك. بسسي بقا حرام عليكم أنا عملت اي حرام حرام 😭😭😭😭
مراد. ولسا ليكي عين ترفعي وشك يا بجاحتك يا شيخه
وجابها من شعرها ورماها بره الفيلا
ملك. خليك فاكر يا مراد أنا عمري ما هسامحك ابدا وهتندم وعمري ما هسامحك سامع 😭 بحق بهدلتى دي يا مراد هنتقم منك حسبى الله ونعم الوكيل فيك😭😭
وقفل مراد في وشها الباب
وطلع على غرفته وبدأ في تكسير كل ما يقع قدامه وكسر في كل الاوضه
مراد. لي ليييي يارب ليييي أنا حبيتها لي يا ملك تعملي فيا كدا اهاااااااا لي لي وكسر كل حاجه
😭😭 يارتنى ما حبيتك يا ملك يارتنى ودمعت عيونه على حب حياته الي خزلته اهاااااا ياوجع قلبي
ناديه. الو يا مرام انتي فين ده حصل …………….
مرام. بفرحه. بجد طب أنا جايه حالا
ايوا بقا اللعب بدأ يحلو هييييي اقوم بقا استغل الفرصة واقرب منه عشان يعرف انو ملوش غيري
مرام. أنا طالعه يا خالتى
ناديه. ربنا معاكي يلا
مرام. فتحت الباب واتصدمت من المنظر
مرام . امم مراد حبيبي خالتى حاكتلي كل حاجه هي متستهلش حبك ليها يا حبيبي ولا تستاهل كل الي أنت عاملة ده دي واحده زباله وانا معاك اهو ومش هسيبك ابدا
مراد. بعصبية. اطلعيييي بره برااااا غوري من وشي مش عايز اشوف حد
مرام. بخوف . حاضر حاضر ماشيه اهو
ناديه. هاا عملتى اي
مرام. ده ده حالته وحشه خالص بس متقلقيش هينسى عادي وهيعيش ومش هيلاقى غيري عاملة على مصلحته
ناديه. أن شاء الله هيتجوزك انتي
مرام. امال فين مالك ومراته وعمو سالم فينو
ناديه. سالم بقالو شهر مسافر امريكا عشان الشغل
ومالك و السنيوره راحوا قال شهر عسل
مرام. ماشي أنا ماشيه سلام وابقى اجي بكره الصبح بقا
رن جرس البيت
وفاء. خير يارب مين جاي السعادي
وفتحت لقت ملك
وفاء. بنتى حبيبتى مين عملت فيكي كدا
ملك. اهااااا يا ماما اهااا 😭😭😭😭
مش قادره أنا والله العظيم مظلومه مش عار عارفه عملت اي في حياتى عشان يحصل كل ده فيه
وفاء.وبكت على حال بنتها . اهدي اهدي يا حبيبت امك مالك يا نور عينى حصل اي بس
ملك. 😭😭😭 لا لا لا ودخلت في حاله انهيار عصبي وبدأت في تكسير ما حولها أنا مظلومه مظلومه 😭😭😭
وفاء. حبيبتي يابنتي فيكي اي بس وخدتها في حضنها
ملك. اهاااااااا يا ماما بنتك خلاص يا ماما تعبت من الدنيا دي بقا
وفاء. لا يا ملك حرام تقولي كدا قولي الحمدلله
ملك. الحمدلله 😭
وفاء . اهدي كدا واحكيلي
وحكت لها ملك ما حصل معها من البداية
وفاء. يابختك الوحش يابنتى اخ يا ضنايا ربنا كبير وهيجبلك حقك لغيط عندك يا روحي انتي
ملك. ونعم بالله 😭😭
ماذن جه عند مراد ودخل
ماذن. الي أنا سمعته ده صح وأتت تصدق يا مراد أن ملك تعمل كدا
مراد. سبنى في الي أنا فيه يا ماذن
ماذن. بشخيط. لا مش هسيبك فوق بقا فوووق يا اخى كل حاجه كدا بتضيعها من ايدك بسبب جنانك حرام عليك نفسك
مراد. اعمل اي اعمل اي أنا مش عارف يا ماذن مش عارف حط نفسك مكانى
ماذن. أنا لو مكانك مش هتسرع كدا واعمل الي عملته ده الحوار ده متختطله يا مراد وانت غلطان وغلط كبير اوي كمان وهتندم يا صاحبي أنا هسيبك هسيبك تحاول تصلح غلطك
مراد. مسك دماغه . اهااااااااااا اعمل اي بقا
وبعد اسبوع على ده الحال والكل علم باللي حصل مع ملك وكل يوم مريم عندها بتواسيها ومي بتكلمها كل يوم وزعلانين على اختهم
مراد. كان فى غرفته بيلبس
ودخلت عليه مرام
مرام. حبيبي عامل اي دلوقتي
وفجأه سرح مراد وشك
مراد. هاا الحمدلله يا مرام
مرام. دايما يا حبيبي انا جمبك على طول
مراد. عارف ان انتي الوحيده الي تستاهلينى انتي الي بتعملي كل حاجه عشانى بس انا زعلان
مرام. زعلان لي يا روحي
مراد. عشان محاولتيش تعملي حاجه عشان تاخدينى منها ولا حتى عملتى اي حاجه تخلينى اكرها
مرام. لا يا مراد أنا عملت المستحيل عشان اقرب منك وعشان بحبك بس انت مدتنيش اي اهتمام
وعشان تصدق انا الي عملت حكايه الصور دي بس انت اكيد مش هتسبنى صح انت قولت انك بتحبنى صح
مراد. زاحها وضربها . يلا يا زباله احبك انتي بقا تعملي كدة في مراتى وتخربي بيتى ماشي أنا هوريكي وجرها من شعرها وسلمها للحكومه
اه ما أنا مقولتلكوش أن مراد كان جايب الحكومة عشان كان شاكك فيها من الأول ووقعها في الكلام
مرام. بس خد بالك امك كانت معايا في كل ده انا مش هروح السجن لوحدي
مراد. خدوها من وشي
مراد. بقا انتي يا امي تعملي فيا كدا لي عملتتك اي مستخسرة فيه الفرحه للدرجادي بتكرهينى انتي مستحيل تكونى ام لا مستحيل وطلع
عند ملك الباب خبط وفتحت
ملك. 😯 استاذ ماذن اتفضل
ماذن. أنا آسف انى جيت من غير معاد بس انا كنت عايز اتكلم معاكي
ماك. لو هنتكلم على صاحبك ف احب اقولك انى طلعتوا من حياتى خلاص
ماذن. ملك مراد بيحبك والله العظيم بيحبك
ملك. هههههه ضحكتني وانا مليش نفس اضحك
ماذن. ملك مراد عرف الحقيقة وندمان دي كلها كانت خطه من مرام و أمه عشان يكرهك
ملك. بدموع . وانا عملتلهم اي هاا لي كل ده
ماذن.ملك أنا مش جاي اقولك ارجعيلو
ملك. امال جاي لي
ماذن. أنا عايز مراد يتغير عايز مراد القديم وانتي الوحيده الي هترجعي
ملك. اسفه طلبك مش عندي
ومشي ماذن من عند ملك
بعد اسبوع
اشرقت شمس نهار يوم جديد ملئ بالمفاجأت
مراد فتح عيونه على رن موبايله
مراد بنعاس. الو
ماذن………………….
مراد. اي قولت اي في انهى مستشفى بسرعه انا جاي حالا
ماذن. في مستشفى………
ياترى في اي ومراد خاف كدا لي وماذن قاله اي 🤔؟
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب انتقام)