رواية حب العمر الفصل العاشر 10 بقلم دودو
رواية حب العمر الجزء العاشر
رواية حب العمر البارت العاشر
رواية حب العمر الحلقة العاشرة
ثواني هفتح الباب اهو فتحت جنه الباب وطلعت جومانا جاسر اول ما شفها تنح وفضل باصص عليها
جنه: ههههههههه اقفل بوقك
جاسر: هو القمر نزل علي الارض ولا اي
جومانا: شكرا
جاسر: يعني انا بقولك كلام حلو تقولي شكرا امشي يا جومانا
جومانا: حاضر اهو
جنه: 😹😹😹😹يا خواتي سكر
نزلوا تحت وقعدوا في المكان اللي مخصص ليهم والناس ابتدوا ييجي يباركولهم
هبه: مبروك يا قلبي
جومانا: الله يبارك فيكي يا ماما
محمد: مبروك يا قلب بابا
جومانا: الله يبارك فيك
محمد: طب ليه الدموع دلوقتي ده لسه خطوبه
جومانا: 🥺عشان في يوم هسيبك
محمد: مجنونه انتي مين قال هتسبيني وبعدين لسه بدري بتعيطي من دلوقتي امسحي دموعك يالا عشان الميكب بتاعك
جومانا: حاضر يا بابا
ناهد: مبروك
جاسر: الله يبارك فيكي جومانا مردتش عليها
حبيبه: مبروك يا قلب اختك
جومانا: الله يبارك فيكي ياقلبي
محمد: مش هنلبس الخواتم ولا اي
هبه: اكيد هنلبسهم دلوقتي هاتي الخواتم يا حبيبه
حبيبه: حاضر يا طنط
جابت الخواتم وجاسر مسك ايد جومانا ولبسها الخاتم وكلهم سقفوا وجومانا كمان لبست الخاتم لجاسر وكلهم سقفوا في اللي بيدعيلهم ربنا يسعدهم وفي اللي بيحسدهم
تسنيم اجت عشان تباركلهم مبروك يا جاسر
جاسر: الله يبارك فيكي
تسنيم: مبروك يا جومانا وحضنتها وهمست في ودنها افرحي دلوقتي عشان فرحتك مش هتدوم كتير جاسر ليا انا ومستحيل يبقا لحد غيري انتي فاهمه لسه هتسيبها جومانا ضمتها احب اقولك ان جاسر عمروا ما هيكون ليكي انت كنتي قدامه ولا كان معبرك انما انا كنت بعيده عنوا وكنت شاغله تفكيره سابتها
جومانا: اللي يبارك فيكي يا حبيبتي عقبالك
تسنيم مشيت وهيا متغاظها منها
جاسر: جومانا تعالي اعرفك علي صديقي
جومانا: حاضر
جاسر: اسر احب اعرفك. جومانا خطيبتي
جومانا: دكتور اسر
جاسر: انتوا تعرفوا بعض
جومانا: ده دكتور في الجامعه
اسر: وهيا تلميذتي
جومانا: بس انتوا تعرفوا بعض ازاي
جاسر: هو كان في امريكا ودرسنا سوا من افضل الاصدقاء عندي بس هو نزل بعدين استقر في مصر
جومانا: اه فهمت
جنه: جومانا يالا اجي وقت رقصتكم دلوقتي يالا يا جاسر ما اخدتش بالها من اسر
جومانا: سلمي علي الدكتور اسر
جنه: اسفه ما اخدتش بالي اهلا وسهلا
اسر: عادي ولا يهمك عامله ايه
جنه: بخير الحمدلله يالا بقا وقت رقصتكم دلوقتي واخدتهم علي الاستيج ونزلت هيا وابتدوا يرقصوا علي اغنيه من اول دقيقه وبعدين النااس ابتدات ترقص معاهم
اسر: واقفه ليه علي جنب كده
جنه: ها مفيش حاجه
اسر: مش حابه ترقصي
جنه: ها
اسر: تعالي نرقص يالا وسحبها من ايدها وابتدوا يرقصوا
عند جومانا وجاسر
جاسر: طالعه حلوه خالص
جومانا: اكتفت بابتسامه
جاسر: خليكي كده شوفي اسر وجنه لايقين اوي علي بعض
جومانا: فعلا كبلز يجنن
جاسر: يارب يبقوا زينا كده
جومانا: يارب
خلصت الاغنيه والحفله خلصت وابتدات المعازيم تمشي
جنه: استاذن انا بقا عشان الوقت اتاخر باي
جومانا: باي يا حبيبتي
اسر:وانا كمان همشي دلوقتي
جاسر: تمام
طلع اسر وراه جنه لقاها واقفه في حاجه يا انسه جنه
جنه: كوتش العربيه نام
اسر: خلاص مفيش مشكله بوصلك انا
جنه: لا شكرا مس حابه اتعبك
اسر: مفهاش تعب ولا حاجه احسن ما توقفي كده والوقت اتاخر
جنه: تمام ركبت جنه معاه ومشيوا في الطريق
اسر: انتي ساكته ليه كده
جنه: يعني هعمل ايه
اسر: قوليلي انتي مرتبطه
جنه: لا ليه
اسر: مجرد سؤال وانا كمان مش مرتبط
جنه: ههههههه السنجله جنتله
اسر: بس هنفضل كده علي طول
جنه: اكيد مش علي طول بس لما ييجي الشخص اللي احبوا ويحبني
اسر: ربنا يسعدك
جنه: طب وانت محبتش لدلوقتي ليه
اسر: ملقتش الانسانه اللي احبها
جنه: عن قريب ان شاءلله
اسر: عندي فكره بقولك
جنه: هههههههه قول
اسر: اي رايك نرتبط انا وانتي
جنه: هههههههه لا والله
اسر: صدقيني انا فرصه مش هتتعود
جنه: 😹😹 افكر
اسر: بس متتاخريش عشان العرض لفتره محدوده
جنه: 😳انت بتتكلم جد
اسر: اه طبعا انتي بنت مفيش منك تقريبا فيكي كل حاجه انا عايزها جميله ومثقفه ودمك خفيف
جنه: 😎😎طبعا انا شخصيه نادره
اسر: انا بجاملك بس متتغريش
جنه: هههههههه بكمل معاك المجامله
اسر: ولمضه كمان
جنه: 😹😹😹طب اقف هنا بس البيت اهو
اسر: فكره بجد باي
جنه: باي
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب العمر)