رواية حب العمر الفصل الثامن 8 بقلم دودو
رواية حب العمر الجزء الثامن
رواية حب العمر البارت الثامن
رواية حب العمر الحلقة الثامنة
جاسر: انا عمري ما انسي اكتر انسانه كنت بحبها عمري منسيتك وكنت بتخيلك علي طول معايا ضحكتك كلامك كنت بحسك معايا في كل لحظه في حياتي وكنت بعد السنين عشان ارجع واشوفك تاني انتي كنتي حلم حياتي جومانا انا بحبك ومقدرش استغنه عنك كفايه العمر اللي ضيعناه من حياتنا واحنا بعاد لامتي هنفضل كده جومانا تقبلي تتجوزيني
جومانا: وانا عمري منسيتك وكنت عايشه علي امل انك في يوم ترجع وتوفي بوعدك انت وعدتني ان انت هتبقا كل حياتي وانا استنيتك وانت بتوفي بوعدك دلوقتي
جاسر: بحبك يا حياتي وشالها ولف بيها في المكتب وهيا شبكت في
جاسر: موافقه تتجوزيني
جومانا: انت بتسالني اكيد موافقه
جاسر: انهارده اسعد يوم في حياتي كلها
جومانا: ومش هيبقا اخر يوم
جاسر: طول ما انتي معايا حياتي كلها سعاده
جومانا: دايما مع بعض
جاسر: انا عايز اتقدم لباباكي ونعمل خطوبه في اسرع وقت
جومانا: تمام ابقا كلمه
جاسر: تعالي اوصلك البيت عشان ايدك وبعدين ابقا اكلمه
جومانا: تمام يالا استنه اجيب شنطتي
جاسر: مسك ايدها وقال يالا
جومانا: اي سيب ايدي شكلنا هيبقا اي قدام الموظفين
جاسر: واي يعني انا ميهمنيش حد تعالي يالا مشيوا هما الاتنين طلعوا من المكتب وماسكين ايدين بعض
جاسر: تسنيم انا همشي دلوقتي وانتي كمان روحي
تسنيم: تمام يا جاسر بيه مشي جاسر وجومانا
تسنيم مش هسمحلك تخديه مني وهتشوفي
…………..
عند جاسر وجومانا في العربيه
وصلها البيت ادخلي يا حبيبتي انتي دلوقتي وارتاحي كويس وابقي كلميني وانا هتكلم مع باباكي بكره
جومانا: اوكي تمام باي
جاسر: ترتاحي اوكي
جومانا: حاضر
جاسر: يالا باي
جومانا: باي
دخلت جومانا البيت لقت باباها وناهد قاعدين
جومانا: مۡسَـ(🍀)ـاء الۣخـ(🌸)ـيۡݛ يا احلي بابا
الاب: مساء النور يا احلي بنوته شكل الجميل مبسوط ورايق
جامانا: ايوه يا بابا مبسوطه خالص
الاب: دايما يا حبيبتي مبسوطه
ناهد: وايه اللي مفرحك كده فرحيني معاكي
جومانا: وماله ياطنط افرحك معايا اصل جاسر هيتقدملي
ناهد: ايه
جومانا: مالك انصدمتي كده
الاب: الف مبروك يا حبيبتي
ناهد: بس ازاي بالسرعه دي انتوا متعرفوش بعض
الاب: لا يعرفوا بعض من زمان اوي من قبل انتي متدخلي علي حياتنا كانت مامت جومانا عايشه ربنا يرحمها
ناهد: قولتلي كده
جومانا: عن اذنك يا بابا هرتاح انا شويه
الاب: روحي يا حبيبتي
………………………..
تاني يوم الصبح صحيت جومانا جهزت وراحت الجامعه قابلت جنه عند البوابه
جنه: صباح الناس اللي مش بتسال
جومانا: صباح اللمضه علي الصبح
جنه: بقا كده وامبارح كله مش سالتي ولا رنيتي عليا
جومانا: آسفه متزعلش منى
جنه: ايه اللي في ايدك ده انتي كويسه
جومانا: كويسه ده حرق بيسط
جنه: متاكده واي اللي عمل فيكي كده
جومانا: ما انتي متعرفيش اللي حصل امبارح
جنه: اي اللي حصل يا وش المصا،،، يب
جومانا: تعالي نقعد في الكفتريا واحكيلك كل حاجه
جنه: ههههههه كويس فكرتيني هتعزميني
جومانا: انا اللي جبته لنفسي تعالي
جنه: اعلش يا اختي ههههههههه
جومانا: هيجيلك يوم
جنه: لما ييجي بقا يالا قبل محاضرة الدكتور الرخم تبدا
جومانا: يالا راحوا الكفتريا وطلبوا قهوه وحكتلها كل اللي حصل بس هو ده اللي حصل
جنه: ده ولا الرويات يبختك اعم امتي بقا يحصل معايا كده
جومانا: 😉😉عليا انا الكلام ده ودكتور اسر
جنه: اتوترت ماله
جومانا: مش ملاحظه نظراتكم لبعض ولا اي
جنه: نظرات اي لا طبعا مفيش الكلام ده
جومانا: 😉طب شوفي الدكتور اسر وراكي او قاعد مع واحده
جنه: فين ده
جومانا: 😹😹😹😹واضح ايوه ان مفيش حاجه خالص انا بضحك عليكي يا هبله
جنه: عبوشكلك بقا يالا نروح علي المحاضره مشيه ومش واخده بالها خبط في الدكتور اسر بس مسكها قبل متقع
اسر: انتي كويسه
جنه: اتعدلت اه كويسه
جومانا: اما صدفت غريبه علي طول انت تطلع لما هيا تقع
اسر: صدفه عن اذنكم ومشي
جنه: اي اللي انت قولتله ده
جومانا: انا قولت اي يالا علي المحاضره
خلصوا المحاضرات ورواحوا اجي الليل……..
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب العمر)