روايات

رواية حبي الأول 2 الفصل الرابع 4 بقلم نيرة عبدالله

رواية حبي الأول 2 الفصل الرابع 4 بقلم نيرة عبدالله

رواية حبي الأول 2 الجزء الرابع

رواية حبي الأول 2 البارت الرابع

حبي الأول 2
حبي الأول 2

رواية حبي الأول 2 الحلقة الرابعة

عند مراد ونور
مراد صحي راح اوضته دخل الحمام اخد شاور ولبس تيشرت ازرق وبنطلون جينز وكوتيش ابيض وعمل شعرو وبرفيوم وساعه فاضي وخرج كانت نور صحيت لما سمعت صوت مراد
مراد رح خد محفظته ومفتاح عربيته
نور قامت مسكت ايده صباح الخير وقربت باست خده
مراد صباح النور
نور مراد انا عارفه انك زعلان مني بس انا بغير عليك والله مش بقدر اشوفك قاعده معاها أو تتكلم معاها
مراد نور غيرتك انا مقدرها وعلى راسي أنما تقولى انت مش مقدرني ومش عاملى احترام يبقي متعرفيش من جوزك ياهانم وسبها وخرج نزل راح الشغل

نور اتنهدت بي حزن ورحت عند تاليا اكلتها ولبستها سلوبت على تيشرت ابيض وروقت الأوضه واخد شاور ولبست بيجامه بيتي حرير سودها و وعملت شعرها عملت صغيرها وبرفيوم ومرتب في وشها وخرجت رحت عند يوسف

نور يوسف حبيبي اصحها
يوسف اي ياماما شويه بس
نور يلا ياحبيبي اصحها بس شويه
يوسف صحي بقولك اي ياماما
نور اي ياقلب ماما
يوسف متجي نروح عند شيمو
نور ضحكت وحشتك ولا اي
يوسف هي مين
نور يااود فكرني مش عارفه
يوسف يلا بقي ياماما وباس خدها وقام جري على الحمام
نور ضحكت وقامت روقت الاوضه ورقت برا ورنت على مراد الو
نور حبيبي انا هروح انا والولاد عند شيمو
مراد تمام هعدي عليكم بليل اجيلكم
نور طيب ياحبيبي
ورحت لبست دريس بيج على طراح بيضها وكوتيش ابيض وميكب رقيق وبرفيوم
نور يلا يايوسف
يوسف خرج وهو لبس تيشرت رصاصي وبنطلوان اسود وكوتيش ابيض وبرفيوم وعمل شعرو يلا ياماما
نور لبست شنتطها وشنتطه تاليا وشالت تاليا يلا ياحبيبي ونزلو ركبو اوبر ورحوا عند شيماء

عند شيماء صحيت لقت احمد حضنها جامد شيماء بتحول تقوم مش عارفه
احمد صحي من حركتها وسبتها وبعدين بقا بطلى حركه
شيماء عوز اقوم
احمد طب بوصلى طيب
شيماء احمد ابعد انت اي اللي خليك حضني اصلا
احمد برفع حاجب نعم انا جوزك وبعدين انتي عارفه اني مش بعرف انام من غير حضنك
شيماء طب عوزه اقوم
احمد زعلان مني ليه
شيماء انت عارف
احمد ياااه قدر قلبك يزعل مني
شيماء مش بيزعل
احمد لا والله
شيماء مردتيش
احمد طب بحبك اسف حقك على قلبي
شيماء بعدت وقامت
احمد بصلها واتنهد

شيماء اخدت شاوره ولبست بيجامه تيشرت ابيض نص كوم على بنطلوان واسع اسود مريح وسلبر اسود وفردت شعرها وبرفيوم ولب جلوس ومسكر وبلاشر خفيفه وبرفيوم وعملت شعرها وفردته وشكلها كان جميل ورقيقه وجذاب اوي
وخرجت

احمد شفها وتاه في جمالها
احمد هو انتي كل يوم بتحلوي كدا
شيمو اتكسفت وروقت الأوضه وجت عند السرير
لو سمحت عوزه اروح السرير
احمد شدها عليه طب وحشتني طيب
شيماء مش فاهمه
احمد قرب منها هفهمك انا
والباب خبط شيماء زقت احمد
شيماء مين سليم انا ياشيمو
شيمو تعال ياحبيبي
سليم دخل وكان لبس ترنج اسود بيتي وشبشب ابيض وبرفيوم بصلهم بتعملو اي
احمد وانت مالك ياض انت
سليم احمد اوعي تقرب منها فاهمه
احمد نعم ياحبيبي دي مراتي
سليم شد شيمو لا دي ليا انا وبس وخدها وخرجوا
احمد ليه مين ياض تعالوا هنا

وراح اخد شاوره ولبس شميز ابيض في لبني مخطط وبنطلوان جينز فاتح وعمل شعره وكوتيش اييض وبرفيوم وعمل شعرو وشكلو كان جذاب اوي ونزل شيماء كانت في المطباخ بتعمل فطار احمد حضنها من ضهرها طب اي مليش نصيب في الفطار ده

شيماء عملته سندوش اتفضل
احمد لا والله وبعد لا مش عاوز ومشي راح ركب عربيته ومشي راح شركته
حوريه نزلت وهي لبس تيشرت بنك على شورت جينز فاتح وبرفيوم وفرد شعرها وشكلها كان حلو اوي ولبس توكه في أيدها ونزلت صباح الخير يامامي
شيماء صباح النور ياروح مامي
يلا الفطار جاهز
سليم كان بيكلم صحبته في التلفون
سليم بصبيه كيان قولت لا مفيش زفت لبس مقطع تاني
كيان ياحبيبي انا ريح حفله وانا صغيرها
سليم سمعتي كلمتي تتفذ باي وقفل
شيماء في اي
سليم هقولك بعدين وقعد؛ الباب خبط وشيماء فتحت
نور احنا جينا
شيماء اي المفاجاه الحلو دي
نور قولنا نجي نرخم عليكم
شيماء ضحكت متقوليش كدا
سليم سلم على يوسف وحضنو بحب
وسلم على نور وتاليا جوريه بردو
شيمو خدت تاليا وقعدو كلهم ياكلو
يوسف كل شويه يبص لجوريه
جوريه زعلان منه مش بتتكلم و مش بتاكل

وبعد وقت خلصوا وشيماء روقت المطبخ والدنيا و عملت كيكه وكوفي وطلعت هي ونور في الرسبشن وقعدو ياكلوو يتكلمو
شيماء وهي شاليا تاليا بردو يانور رضوى يابنتي اختنا في الرضاعه
نور اعمل اي ماانا بغير عليه
شيماء ضحكت طيب ياختي اسمعي بقا واعملى اللي هقولك عليه
نور سمعاكي وفضلو ايتكلموا ملناش دعوه بيهم بقا 😂♥️
عند سليم ويوسف كانو بيلعبو بلستيشن
سليم قولي زعلان ليه ياعم
يوسف اختك ياعم بتزعل من اقل حاجه اعمل اي ياعم انت غيرتي كدا
سليم ضحك معليش بس براحه عليها انت عارف انها بتخاف من العصبيه
يوسف اهو ياعم اعمل اي صلحتها مرديتش
سليم ربنا معاك بقا وضحك
يوسف ياعم حنين مش زيك ده صوتك مع كيان كان عالي اوي
سليم ضحك بسبب اللبس بردوا
وفضلو يضحكوا

عند.شيماء ونور عملوا الغداء وكان مشويات كتير وحطوا ومراد وأحمد جوم واتغدو كلهم وبعد وقت كبير مراد يلا يانور
نور يلا ياحبيبي
مراد ريح ياخد الولاد
شيماء لا يوسف وتاليا هيباتو معايا انهارده
مراد ليه
نور اصلا ياحبيبي تاليا مسك في شيمو جامد ويوسف عاوز يقعد مع سليم
شيماء متخفش هيناموا في حضني
مراد باس راسها طيب ياحبييتي
شيماء خالى بالكم من نفسكم حاضر؛ ومشيو
يوسف طلع اوضته اللي في البيت غير لبس نوم وراح عند سليم

عند نور ومراد
مراد دخل اخد شاوره لبس ترنج بيتي رمادي وعمل شعره وبرفيوم وخرجت قعد على السرير وقاعد على الفون
نور مراد
مراد بصلها واتصدم

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حبي الأول 2)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى