روايات

رواية حبيت رجل مجهول الفصل الرابع 4 بقلم عبدالرحمن حسني

رواية حبيت رجل مجهول الفصل الرابع 4 بقلم عبدالرحمن حسني

رواية حبيت رجل مجهول الجزء الرابع

رواية حبيت رجل مجهول البارت الرابع

رواية حبيت رجل مجهول الحلقة الرابعة

منار / قلب مفتوح !! ليه ي دكتور لييييييه ؟
دكتور سامح / في ايه يا دكتوره !؟ حسااام عندو القلب ومن زمان كمان
منار / بس هو قال مكنش بيشتكي منو
دكتور سامح / اهو جي اليوم الي يشتكي يا منار
منار / طيب هو هيعيش يا دكتور عشان خاطري طمني
دكتور سامح / الله اعلم يا بنتي احنا هنعمل الي علينا والباقي علي ربنا
_________
وقفت قدام الشباك مصدومه وبكلم نفسي
اكيد انا بحلم مستحيل يكون دا حقيقي لا يااارب لا الانسان الي حبيته عايز تخدو مني ليه ده انا مصدقت لقيت حد يحبني
وأحبو يارب يااارب انا غلبانه ومليش حد وانت عارف اشفيه انت الشافي يارب بلاش تخدو مني انا حبيتو والله حبيتو
________
حساام / بجد يا منار ؟
منار / ايه ده انت بتقوم ليه من علي سريرك بس
حسام / انتي بتعيطي ؟
منار بتمسح دموعها / لا لا مفيش حاجه ادخل يلا عشان ترتاح
حسام / بتعيطي عشاني ده بجد
منار بتعيط / لا انت هتبقا كويس متخافش
حسام / انا دلوقت بس اسعد واحد ف العالم دموعك دي غاليه اوي
منار / عشان خاطري يلا ادخل ارتاح
حسام بيمسح دموع منار / مش عايز اشوف دموعك تاني الوش ده يبتسم بس
منار بتعيط زياده / انا خااايفه عليك
حسام بيضحك / ده حب بقا
منار ابتسمت / بس بقا يعم انت بعينك الحلوه دي
حسام / بجد انا عيني حلوه
منار / اوي
حسام / عيني حلوه عشان شايفاكي
منار / علفكره انا بتكسف جامد
حسام بيضحك / عارف
منار / طيب يلا قدامي علي سريرك
حسام / يلا
منار وصلته للسرير / مرتاح كدا
حسام / قولتلك قبل كدا طول ما انتي قدامي انا مرتاح
منار / انت عملت فيا ايه
حسام / عارف اني لغبط حياتك من ساعت ما دخلتها وانا اسف
منار / اششش يا اهبل انت نورت حياتي من ساعت ما دخلتها
حسام / انا انسان جبان يا منار فضلت ساكت عشان مترفضنيش
منار / ياريتك كنت جيت من زمان
حسام / مش هتفرق انا كدا كدا هموت
منار / بعد الشر عليك متقولش كدا انت هتقوم وهتبقا زي القرد وتجبلي ورد تاني
حسام بيضحك / هاتي ايدك البسي دا
منار / ايه دا
حسام / الخاتم ده جبتهلك من زمان اوي وكل ما اتشجع عشان اديهولك هديه كنت بخاف خلي معاكي ذكره ليا وابقي افتكريني
منار / لا انت لما تقوم بالسلامه هتلبسهولي
فاطمه / الله الله
منار / ايه ده ايه الي جابك هنا يا بت انتي
فاطمه / لا لا متقوليش هو ده حسااام ؟
منار / فاطمه اطلعي بره
فاطمه / عارف كانت بتحلم بيك امبارح
منار بعصبيه / فاااااااطمه
فاطمه / ايه خلاص مش بتعرف علي الراجل
حسام بيضحك / اتشرفت بيكي يا استاذه فاطمه
فاطمه / لا لا شيل الألقاب قولي ي طمطم
حسام بيضحك / حاضر ي طمطم
منار / قولت اطلعي بره
فاطمه / الله هو في ايه ي ستي انتي
منار / انتي ايه الي جابك هنا
فاطمه / جي اسلم عليكي واديكي بوسه
منار / يخربيت سخافتك فين عمر
عمر / في حد بيسأل عليا
منار / ينهر مش فايت انتو ايه الي جابكم هنا
عمر / علفكره ي طمطم صحبتك كل شويه تهزقني وانا مش عايز اتكلم
منار مسكتو من خدودو / لا اتكلم وريني هتقول ايه
عمر / لا خلاص المسامح كريم
فاطمه / سيبي خدود الواد
منار / يا سلام يا ختي اشبعي بيه ويلا بقا من هنا
عمر / لا لا بجد في حاجه
منار / هااااا
عمر / ابوكي عرف مكانك يا منار
منار / انت بتقول ايه !؟
عمر / والله زي ما بقولك
فاطمه / معرفش الشقه بس عرف انك شغاله هنا ف المستشفي
منار / الكلام ده امتي
فاطمه / انهارده الصبح سأل عليكي ف الكليه وعرف انك بتشتغلي هنا
منار / ينهار اسود طيب وبعدين
عمر / انا بقول تسيبي المستشفي خالص او تشوفي غيرها
منار / لا طبعا
عمر / ليه بقا ؟
فاطمه بتضحك / عشااان حسااام طبعا
عمر / حسام مين !
فاطمه / الجوو بتاع منار
منار / اخرسي بقا بدل ما اضربك علي بوظك
فاطمه / انا قولت حاجه
منار / حسام هيعمل عمليه قريب ومينفعش اسيبو
عمر / انا مش فاهم حاجه علي العموم احنا هنمشي وخلي بالك
فاطمه / لا انا هفضل جنبها
منار / لا لا امشي المواجهة دي كانت لازم تحصل من زمان
فاطمه / منار بلاش عصبيه ولا خناق ارجوكي ده ابوكي برضو
منار / حاضر ان شاء الله خير يلا بس امشوو
___________
تعال ي بابا مش هاخف منك زي زمان تعال عشان المره دي هاخد حقي منك هاخد حق السنين الي اتبهدلت فيهم بسببك
ومهما تعمل عمري ما هسمحك ولا هرجع معاك خلاص انا مبقاش ليا اهل امي ماتت وابويا كمان ماات
______
الامن / دكتوره منار
منار / نعم
الامن / في راجل بيسأل عليكي بره وعمال يزعق
منار / عارفه وجيالو
ابويا / فيييين منااار بنتي فين يا جدع انت
منار / بنتك
ابويا / منااار الحمدلله ان انتي كويسه كنتي فين
منار / اوعه ايدك دي متلمسنيش
ابويا / حاضر يا بنتي
منار / وانا مش بنتك ومتقولهاش تاني
ابويا / كنتي فين كل الوقت ده
منار / شئ ميهمكش انا حرا
ابويا بعصبيه / حرا !! حرا يعني ايه ان شاء الله ؟
منار / يعني زي ما سمعت كدا هو ده الي عندي وارجوك ملكش دعوه بيا
ابويا / انا ابوكي يا بنت
منار بسخريه / ابويا اه ، ابويا يضربني عشان مراتو
ابويا / لا انتي بقيتي قليله اداب خالص
منار / انا عمري ما كنت قليله اادب ومش هسمحلك تقول كدا
ابويا / يبنتي انا ابوكي وضهرك وسندك
منار / اتكسر ضهري ده اتكسر من زمان
ابويا / انتي فعلا بقيتي قليه اادب امشي قدامي علي البيت يلا
منار / اوعه ايدك دي ملكش دعوه بيا
______
رفع ايدو عشان يضربني بالقلم تاني لكن مضربش
ايه ده !!؟
حساام ماسك ايد ابو منار / مش عيب يا حج تضرب بنت وخطيبها موجود
____________

يتبع……

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حبيت رجل مجهول)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى