روايات

رواية حبيت رجل مجهول الفصل التاسع 9 بقلم عبدالرحمن حسني

رواية حبيت رجل مجهول الفصل التاسع 9 بقلم عبدالرحمن حسني

رواية حبيت رجل مجهول الجزء التاسع

رواية حبيت رجل مجهول البارت التاسع

رواية حبيت رجل مجهول الحلقة التاسعة

خالد بعصبيه / حد يرد عليا مين ده
بابا / ايه يبني ؟ ما ده هو ده
خالد بيضحك / وانتي يا ماما شايفه ده هو ده .؟
ماما هتعيط / لا لا مستحيل
خالد / مستحيل ليه ؟
بابا / انتو هتجنوني انتو الاتنين في ايه ما ابنك الي ف الصورتين
خالد والدموع ف عينه / احب اصدمك بس دول اتنين مش واحد
بابا / يعني ايه !
خالد / اخويا !!؟
ماما بتعيط / لا اخوك مات من زمان
خالد / يعني فعلا كان ليا اخ وتوأمي كمان
بابا / اهدا يبني وهفهمك
خالد بعصبيه / اوعااا ايدك دي وأيك تلمسني فااااهم
بابا / انت ازاي تكلمني كدا يا خالد
خالد بيعيط / عايزني اكلمك ازاي انا انهارده اكتشفت ان ليا اخ وتوأم ومكنتش اعرف عنه حاجه
بابا / اسمعني يبني بس
خالد / هسمعك اتفضل قولي ده كان فين كل السنين دي قووووووولي
بابا / هقولك يبني انتو الاتين اتولدتو ف المستشفي امك كانت تعبانه اوي ساعت الطلق وكان ممكن تموت لولا ربنا سترها و
خرجت بالسلامه وانتو كمان ، كنت فرحان بيكم اوي وف النفس اليوم شفت ست غنيا وباين عليها الفلوس جت وقفت معايا
وبتباركلي ولقتها بتطلب مني طلب غريب انه تشتري واحد منكم زعقت وشتمتها ولولا انها ست كبيره كنت مديت ايدي كمان المهم
الموقف ده عدي والدكتور قال لازم تفضلو شويه ف الحضانه عشان النفس عندكم كان بطيئ ف سبناكم ومشينا الست كانت
متفقه مع الممرضه انها تخطف واحد منكم ووقع الاختيار علي اخوك ولما رجعنا عشان نطمن عليكم شفناك انت بس صرخنا
وقولنا ياناااااس الحقونا محدش رد علينا ومن يومها واعتبرنا اخوك مات وانت نورت حياتنا ومبقناش عايزين حاجه تانيا
من الدنيا غير انك تكون كويس وبخير بقينا بنخاف عليك من كل حاجه ومن اي حاجه
خالد منهار / سبتوه يتخطف وبتقولي اعتبرنا اخوك ميت طيب ما هو فعلا مااات
ماما بتعيط / لا يا حبيبي لا
خالد / هو انتو فارقه معاكم مايت ولا عايش
بابا / انت عرفت اخوك ازاي وازاي لقيته
خالد بيعيط / كان نفسي اشوفه اتحرمت من اقرب الناس ليا كنت طول عمري بتمنا يكون ليا اخ ولما الامنيه اتحققت معرفتش حتي أشوفه
ماما بتعيط / هو مات ازاي ؟
خالد بعصبيه/ انا بجد مش مصدق بجد مش مصدق انكم بتتعامله عاااااادي كدا
( خالد مشي )
بابا / خاااااالد رايح فين بس يبني دلووقت
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
خالد / الووو
شهد / ايوه يا خالد
خالد / عايز اروح قبر حسام
شهد / حاضر هاجي اخدك ونروح
خالد / بسرعه بعد اذنك
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
شهد / ازيك ؟
خالد / يلا اطلعي
شهد / وجهت ابوك وامك .؟
خالد / ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
شهد / طيب هتفضل ساكت طمني عليك
شهد / طيب وصلنا انزل
شهد / هو ده القبر
خالد / سبيني وارجعي انتي
شهد / لا اسيبك ازاي
خالد بعصبيه / قووولت ارجعي
شهد / حاضر حاضر
٠٠٠٠٠٠٠٠٠
عامل ايه يا حسام انا عارف انك مستغرب شايف واحد شبهك
واقف قدام قبرك وبيقولك عامل ايه ، طيب يا أخي كنت دور
انت علينا حرمتني منك ليه كان نفسي اقابلك ولو مره
واحده انا اسف يا حسام مكنتش اعرف حاجه كان نفسي
اشوفك اوي كان نفسي اخدك ف حضني كان
نفسي نلعب ونروح ونيجي سوا ونعمل مشاكل زي الي
بيعملهوا التوأم دي ، كان نفسي اسلم عليك ولو لمره بس
بس عارف انا هجيلك وهنلعب وهنعمل كل حاجه سوا ف الجنه يا حبيبي متزعلش مني متزعلش من اخوك مكنش ذنبي
ياااااااارب يااااااارب خدني جنبو نفسي اشوفه ياااااااااااارب
شهد بتعيط / ارجوك كفايه تعالي تعالي معايا يا خالد
شهد / اركب العربيه يا خالد عشان خاطري
خالد منهار / عايز اشوفه
شهد / ابقا بص لنفسك ف المرايا انت شبهه ف كل حاجه
خالد بيعيط /……
شهد / متنساش منار يا خالد بلاش تعذبها ارجوك لازم تكون متماسك شويه
خالد / وديني المستشفي
٠٠٠٠٠٠٠٠
د اية / مالك يا خالد
خالد / تمام يا دكتوره ، منار جوه ؟
د اية / اه هيا ازاي شيفاك حساام ؟
خالد / انا من هنا ورايح حسااام مش خالد يا دكتوره
د اية / حسااااام !
خالد / اه حساام
د اية / تمام اذا كان عشان منار ماشي هقولك يا حسام
خالد / اشكرك
٠٠٠٠٠٠٠٠٠
منار / حساااام مش معقول كدا
حضنتها وفضلت اعيط
منار / مالك يا حسام
حسام / تعباان يا منار تعبان
منار / من اي يا حبيبي قلبك وجعك
حساام / اوي وجعني اووي
منار / متخافش انا جنبك
حسام / ااه لازم تبقي جنبي يا منار انا بحبك
منار / وانا كمان بحبك ممكن كفايه عياط
حسام / حاضر
منار / وناخد العلاج بقا
حسام مبتسم / حاضر
منار / يختي يا ناااس عليه وهو بيضحك وقمر كدا بعنيه الخضرا دي
حسام الدموع في عينه / كدا هتكسف
منار / لا يا حبيبي انت بتكسف بس انت اكبر دليل اني اكتشفت ان وشي بيحمر وامسح دموعك دي
حسام بيضحك / بجد دا اكتشفاف عظيم
منار / اضحك يا خويا اضحك وبعدين مين بقا الي قالك تحضني كنت جوزي ولا كنت جوزي
حسام / لا بس هبقا جوزك
منار / اهو شوف عايز وشي يحمر ازاي
حسام بيضحك / بحبك يا منار
منار / يلهووووي بموت فيك يا قلب منار
٠٠٠٠٠٠٠٠٠
نيمتها كالعاده وروحت بس مش بيت اهلي خلاص انا بقا ليا
بيت جديد انا حسااام
مش مخليني محتاج حاجه يا خوياا البس الي بحبه وموجود
الأكل موجود الكتب الروايات كل حاجه بحبها كنت انت كمان
بتحبها متاكد اننا لو كنا مع بعض كنا هنعمل مصايب صح ولا
ايه يا قلب اخوك تعال بقا نام جنب اخوك كدا عارف انو
سريرك بس استحملني معلش ما هو بيت اخويا بيتي بردو
تصبح علي خير يا اخويا
٠٠٠٠٠٠٠٠٠
(الباب بيخبط )
ايوووووه ميييين
حسام / انااا
فاطمه / حسااام !
حسام بيضحك / اااه حسام
فاطمه / انت مايت !
حسام / بعيتي صحبتك بكام يا طمطم.. ؟
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠

يتبع……

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حبيت رجل مجهول)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى