روايات

رواية حبيب الروح الفصل الرابع 4 بقلم مورا

رواية حبيب الروح الفصل الرابع 4 بقلم مورا

رواية حبيب الروح الجزء الرابع

رواية حبيب الروح البارت الرابع

حبيب الروح
حبيب الروح

رواية حبيب الروح الحلقة الرابعة

سعاد؛ وانا ماليش شخصيه…. اسمعي بقا اللي اقولك عليه ده… مفيش خروج غير باستإذان فاااهمه
دخل رياض علي صوتهم
رياض؛ في ايه مالكوا
اتوترت سعاد لانها عارفه انه بيتعصب عليها انها بتتكلم ف الموضوع ده
سعاد؛ ده…… اصل
اماني؛ مفيش يابابا انا بس غلطت وهي عندها حق…
رياض فهم انها مش عايزه تقوله ودخل جوه
سعاد؛ ماشي ماشي
……..
عدا يوم واتنين واسبوع وسلمي كل يوم تبكي علي سريرها انه حتي ماحاولش انه يبوصلها وحتي وهو بيتكلم بيبقا باصص بعيد مش عليها ولكن قررت انها لازم تشده ليها بأي طريقه
كان قاعد تامر علي الكرسي وهي بتاخود شاور جوه
تامر؟؟؟
سمعها تامر بتنادي عليه
راح تامر وقف علي باب الحمام
تامر؛ نعم
سلمي بصتله من ورا الباب
بصلها تامر باعجاب شديد وهي شعرها مبلول علي جسمها وبينزل منه قطرات مايه ولكن كانت مداريه جسمها وكان شكلها حلو قووووي
ولاحظت سلمي بصاته ليها وكانه سرح فيها
سلمي؛ ممكن تجبلي هدومي من ع السرير عشان نسيت اخودها
راح تامر جابلها الهدوم واداهالها وهو عنيه ماراحتش من عليها
ايده لمست ايدها ولكنه اتوتر قوي واداها اللبس وطلع بره
فرحت سلمي قووي بنظراته ليها وكان قلبها بيدق قووي
.. ايه يااتامر مااالك…… انت ماكنش لازم.. ماكنش لازم تبوصلها….. بس… بس دي مراتي وحلالي…… لا ياااتامر ماتعملش كده….. بس ده المفروض يحصل دي مراااتي…….
تامر ماكنش عارف يتمالك نفسه خااالص وقعد يدور علي موبايله وطلع نسيه جوه ع السرير
دخل تامر عشان يجيبه ولكن اتااافجأه لما شافها وهي…..
…….
حمزه روح بيته
وفاء؛ اتبست ياحبيبي
حمزه؛ جددا ياامي وعرفت اصالحها
وفاء: طب مش هي جابت الشهاده مش اتحددوا الفرح ولا ايه بقا
حمزه؛ اكيد ياامي انا اتكلم مع عمي رياض يومين كده ونحدد كل حاجه
وفاء: يااارب يااابني ياارب
….
كانت امل بتشتغل وجه المدير يتكلم معاها
المدير عزت: النهارده في عميل جديد اييجي يشتغل معانا عايزك تمسكي معاه الشغل كله وتعلميه عشان مش اعرف اثق ف حد غييرك
امل؛ حاضر
عزت: اهوو وصل اهو
دخل عليهم ايهاب وكان شخص جذاب جدا
ايهاب؛ اهلا حضرتك
عزت؛ ازيك ياايهاب عامل ايه
ايهاب؛ كويس
سلم ايهاب علي امل وكان معجب بشكلها
عزت؛ اسيبكوا انا بقا
مشي عزت وايهاب وامل كانوا بيتكلموا ع الشغل ولكن امل اتوترت لما لاحظت انه بيبصلها باعجاب وعنيه دايما ف عنيها وهما بيتكلموا ولكن حاولت انها ماتبينش ده
…….
دخل تامر الاوضه وشافها وهي لابسه قميص نووم قصير علي جسمها الابيض الرشيق وماقدرش يقاوم منظرها ودخل عندها وقفل الباب😂😍😍
……
رن رن رن
موبايل اماني رن
اماني؛ الو؟ ايوه انا بنته في ايه….. ايه؟!!!!!!!!؛؛؛
قامت اماني صووتت
سعاد؛ ايه ايه في ايه
اماني؛ با… بابا عمل حااادثه يااماما هو ف المستشفي دلوقت
جريوا كلهم ع المستشفي واماني كلمت حمزه يحصلها علي هناك
كانوا واقفين مستنين الدكتور يطلع وكانت سعاد مش طايقه وجود حمزه ومامته وكانوا هما عارفين كده
طلع الدكتور
الدكتور: للاسف حالته حرجه جداا هو دلوقت دخل ف غيبوبه مش عارفين ايفوق امتي
اماني كانت منهاره هي واختها
حمزه كان بيواسيها وماسك ايدها وعمال يطمنها وسعاد كانت بتبوصلهم بقرف
وفاء؛ باذن الله ربنا يقومه بلسلامه يابنتي اهدي بس شوويه ربنا معاه ان شااء الله
اماني بعياط: يااارب يااارب
……
كانت بتبوصله بحب ورومانسيه وهو نايم جمبها…..
صحي فجاه و…

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حبيب الروح)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى