روايات

رواية حبيبي الشبح الفصل الثاني والخمسون 52 بقلم Sos Khalil

رواية حبيبي الشبح الفصل الثاني والخمسون 52 بقلم Sos Khalil

رواية حبيبي الشبح البارت الثاني والخمسون

رواية حبيبي الشبح الجزء الثاني والخمسون

رواية حبيبي الشبح
رواية حبيبي الشبح

رواية حبيبي الشبح الحلقة الثانية والخمسون

كريمه لما لاقيت كله مبسوط وفرحان قررت أنها هي إللي
تنفذ بنفسها بدل ما منصور مش عايز يرد عليها
قامت بعد ما يونس وياسمين لبسو الدبل طلعت المسدس من
شنتطها وحتطو في وش ياسمين بغل
كريمه بغل : اتشهدي علي روحك
كل إللي في الخطوبه اتصدمو من إللي هي عملتو
يونس ببرود رغم إللي جواه : ارمي إللي في أيدك ده يا طنط علشان متتعوريش
كريمه بغضب : اسكت انت وبعدين بصت لياسمين بحقد وفضلت تضحك زي المجنونه ومن غير ما تحس هي بتقول إيه : انتي لازم تموتي زي ماموت أمك وابوكي لازم تموتي لازم هههههههه انا مش طيقاكي ولا طايقه أمك إنت بكرههك لازم تموتى
كلهم طبعا مصدومين معادا ايمن ويونس وصابر وياسمين
الجد فضل يبص لبنته بصدمه وفاطمة وصفاء باصين لامهم
بصدمه وعيطو

 

كريمه بجنون : باي باي ياسمين قبل ماتضرب ياسمين صابر
جه من وراها مسكها من شعرها بكل الغل إللي فيه
صابر بغضب وهو بيحرك دماغها : آنتي إيه مش هتبطلي وس****** بقي ها
كريمه بصتلو بخوف وبعدين قالت بغضب : إنت مالك ها إنت مالك ملكش دعوه لازم ياسمين تموت
صابر خلاص فاض بيه ومسكها ونزل فيها ضرب في كل حته
في جسمها وكلهم كانو بيتابعوا بصمت وفاطمه وصفاء كأنو
بيدمعو ببرود
بعد شويه صابر خلص ضرب فيها
وبعدين قال لأبوه : الهانم يا بابا عملت إللي محدش في الدنيا
يعملو حكالو كل حاجه تحت صدمه الكل
ابوها فضل باصص ليها بصدمه وهي كانت كمان مصدومه
إزاي صابر عرف كل حاجه وبقت خايفه من رد فعل أبوها
أبوها قام من علي الكرسي آه نسيت اقولكو هو ابتدا يمشي
بس معرفش حد كان عاملها مفاجأه في الخطوبه كلهم
اتصدمو لما لاقوه قام وفرحو في نفس الوقت

 

راح علي كريمه إللي قاعده خايفه هي عارفه من رغم سن
أبوها بس هو لسة في جبروت يهد جبال ( ولله وجه اليوم إ
اللي تخافي فيه يا كريمه احسن)
ابوها بصلها شويه وبعدين بكل قوته نزل على وشها بالقلم
ابوها بغضب : أنا قولتلك قبل كده عمرك ما هتتغيري شرك وحقدك هيفضلو زي ما هما قتلتي اخوكي ومراته وكمان خنتي جوزك وفهمتينا انو مجوعك انتي شيطانه انتي لا يمكن تكوني بنتي ياريتك كنتي متي وانتي في بطن امك علشان مخلفش بت زيك حطيتي راسي في الارض يا وس**
وبعد الجمله دي فضل يضرب فيها بكل قوته بردو بعد شويه
يونس وسامي جريو شالوه من عليها وهي خلاص وشها كله
دم ومش قادره تقوم وجسمها كله كان بيترعش من كتر الضرب
ابوها بعصبيه : اوعو سيبوني اموتها انا بريئ منك ليوم القيامه يا بنت ال ربنا ياخدك إللي تموتى خدها يا يونس احبسها اعدمها مش عايز أشوف شكلها تآني
بعدين بص لفاطمه وصفاء لاقاهم بيتبعوا الموقف بصمت وبرود

 

قرب عليهم وحضنهم : من انهارده انتو ومعندكوش أم أبوكو بس دي وآحده خاينه وقاله قتله أنا هبعت أجيب أبوكو وتعيشو معايا هنا في بيتي سامعين
فاطمه وصفاء بصو لامهم بعدين بصو لجدهم وقالو : إللي تشوفو يا جدو
بعد شويه البوليس جه وخد كريمه وهب عماله تصوت من رغم تعب جسمها من الضرب
بس برضو قاعده تصوت وهما بيخرجوها من الفيله
يونس بص لياسمين شافها بتدمع طبطب عليها
وصابر راح حضنها وهي فضلت تعيط في حضنه وبعد كده
الجد خد فاطمه وصفاء وياسمين في حضنه وقال : آنتو كلكو ضحية لوحده مريضه بحقدها وشرها هنعيش بسلام ومن غير حقد وقرف لم الدنيا يا سامي الحفله خلصت
بعد كده سامي لم الحفله خالص والناس ابتدت تمشي وكل
العيله ابتدت تخش البيت
سامي دخل لاقي فاطمه قاعده ساكتة جمب جدها فضل
قلقان عليها وراح وشوش جده وجده وافق على طلبه
سامي راح لفاطمه : تعالي معايا
فاطمه بصتلو وقامت معاه وهي ساكته

 

خدها وراكبها العربية وراحو مكان فاضي
نزل ونزلها وخدها من أيديها ووقفها قدامه
سامي : اصرخي يا حبيبتي طلعي كل إللي جواكي
فاطمه بصتله وهي ساكته بردو
سامي : يلا يا فاطمه اصرخي طلعي وجعك هترتاحي
فاطمه بصتله ومره وآحده صرخت : اااااااااااااااااااااااااااااااه
اااااااااااااااااااااااااااااااه يااااااااااااااااااااارب فضلت تعيط وتصوت : لييييييييييييه يا أمي لييييييييييييه تعملي فينا كده لييييييييييييه
ليه تحرمينا من ابوناااااااا لييييييييييييه اااااااااااااااااااااه
سامي باص عليها وهي بتصرخ وعينه نزلت دمعه كان نفسه
يروح يحضنها بس سابها تطلع أللى جواها
فضلت فاطمة تصرخ وتصرخ لحد ما تعبت وقاعدت على
الارض بتعب
وقالت وهو صوتها منبوح من الصويت : لي يه يا أمي لية
سامي قعد قدامها وقال : هديتي يا حبيبتي
فاطمه بدموع : النار اللي في قلبى مش هتطفي يا سامي
إيه امي تعمل كده دي مش إم دي شيطانه حرمت بنت من

 

ابوها وامها بسبب حقدها وحرمتنا من أبونا وفهمتنا كل ده
انو كان بيضربها ويعذبها ومجوعها طلع كل كدب وهي إللي
خانته أنا مش مسمحاها مش مسمحاها وعيطت جامد
سامي بصلها ومن غير ما يحس حضنها وهي فضلت ماسكه
في هدومه وهي بتعيط
فضلو كده لحد ما بطلت عياط وبعدين سامي خدها يقعدو
في حتة قبل ما يرحو البيت
في البيت الكل كان قاعد ساكت وحزين علي إللي حصل
ياسمين قالت ليونس : أنا خايفه آوي علي صفاء دي بقالها كتير في اوضتها قالت هتطلع تجيب حاجه ومن ساعتها منزلتش
يونس : اطلعي اطمني عليها شوفيها
ياسمين : ماشي
ياسمين طلعت اوضته صفاء فضلت تخبط عليها ومش بترد
تخبط ومش بترد فتحت الباب اتصدمت لما شافت صفاء
سايحه في دمها وواضح كده إنها انتحرت
ياسمين بصدمه وصريخ : صفااااااااااااااااااااااء

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حبيبي الشبح)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى