روايات

رواية حبيبتي الشرطيه الفصل الرابع 4 بقلم ياسمين سالم

رواية حبيبتي الشرطيه الفصل الرابع 4 بقلم ياسمين سالم

رواية حبيبتي الشرطيه الجزء الرابع

رواية حبيبتي الشرطيه البارت الرابع

رواية حبيبتي الشرطيه الحلقة الرابعة

بعد ماخلصوا الاجتماع
نور طلعت وكانت ماشيه وزياد بيكلم ياسين
وفجأة يامن شدها علي جنب
نور انت حيوان سيبني خليني امشي
يامن بغضب : حتت عييله زيك تضربني انا بالكف وتوقعني
نور بغضب : انا مش عييله وبعدين انت قليت آدبك معايا مره وسكت وتاني مره تحاول تبوسني
يامن بعدم فهم : هو انا شوفتك غير امبارح ؟
نور : لا والله مش فاكر
يامن متعصبنيش انا شوفتك امتا
نور بسخرية : مش فاكر بائعه الورد
الي قولتلها تعالي هشتريكي بالورد
يامن بعدم فهم : وانتي مالك
نور بغضب : انا مالي ازاي انا الي كنت ببيع الورد
يامن : ههههه 🤣🤣 رائده ذكية بتبيع ورد ازاااي
نور : انت مالك
يامن : بلاش غلط انا لسه مش نسيت الي عملتيه امبارح
نور : ولا تنسي اعملك ايه وزقته وقعته في الأرض انا لو بسكت فادا بمزاجي وسابته ومشيت
يامن قام وكان مذهولا وبص يمين ويسار الحمدلله أنه مافيش حد ومشي
زياد : يا نور نور
نور : زياد ابعد عني مش نقصاك عندي شغل كتيييير عايزه اعمله
زياد ماشي هرجعلك بعدين وتركها
نور : ولا مش هسيبه في حاله نور دخلت مكتبها الي تتخصص ليها بأمر من اللواء محمد وطلعت الملفات وقعدت تشوف كل المعلومات الي جمعوها عشان القضيه بتاع تاجر المخدرات والسلاح ليث الناجي
نور لنفسها لازم انا الي اعرف امسكه عشان اعرف يامن اني مش حتت عيله واني احسن منه
أما عند يامن
يامن بغضب : لازم اعرفها مين يامن
هويركي يا نور الشرقاوي وانا الي همسك ليث الناجي عشان اعرفك واعرفهم اني اذكي منك بكتييييير
في اجتماع
اللواء محمد : عايز اعرف ايه المعلومات الي جمعتوها
يامن بسرعه : انا عرفت انهم هيسلموا شحنه اسلحه عند *****
انا مراقبهم زارع وسطيهم عناصر تبعي عشان اعرف كل حاجه عنهم
اللواء محمد: هائل برررراڤو في حد تاني عند معلومات ها يا نور في معلومات عندك
نور بسخرية : ههههه 🤣🤣 هم الي قالهم دول تتسمي معلومات
يامن بكره : امال ايه يا سيادة الرائد
ايه الغيره جننتك عشان معرفتيش تجيبي معلومه عنهم انا من رأيي ترجعي مكان ما جيتي دا مكان لأعلي الرواد مش لوحده لسه مش عارفه الألف من كوز الدره
نور بثقه : دلوقتي نعرف مين الي مكانه مش هنا تمام المعلومات الي عندي بتقول أنه استحاله يسلمه الشحنات في المكان زي دا كل شحنه كانت بتتسلم في مكان مخفي تماما بعيد عن اي حد يعدي في أما المكان دا فدا طريق عمومي هم اكيد عارفين أنه في حد بيتجثث عليهم عشان كده عرفوهم المكان دا بحيث أنه احنا نروح هناك و هما يسلموا الشحنات بعيد عن أنظار اي حد وانا عرفت انا اشتري فيلا في مكان***” والمكان دا بعيد و مخفي فا اكيد دا مكان التسليم
دي المعلومات الي انا جمعتها يا حضرة اللواء
اللواء محمد: بجد انتي حد ذكي جدا المعلومات دي متجيش في بال اي حد
وغير كده أنها منطقيه جدا مش صح يا يامن
يامن بكسوف وانبهار من طريقه تفكيرها: كلامك غير منطقي واحنا هنروح المكان الي قولت عليه واستحالة المكان دا يبقي صح وغمز بعينه للواء محمد
نور لسه هتتكلم قاطعها اللواء محمد
صح الي يامن بيقوله صح ليث دا مش ذكي عشان يعمل الي انتي قولتيه دا يا نور شكلك بتتفرجي علي افلام اكشن كتيييير احنا هنا واقع بس
الكل ظل يضحك بشده حتي يامن
يامن بضحك : مش بقولك مكانك مش هنا يا حلوه.ههههه البنات آخرها تقعد في البيت تخدم جوزها وولادها
الكل ظل يضحك عليها ويستخير منها
نور طلعت وكانت في قمه غضبها وظلت تكسر في المكتب انا هوريكم يا شويه زباله بقي انا تستهزئون بيا كده زياد : علي فكره انا عارف انك صح
ومعلوماتك طول عمرك بتبقي صح
نور احنا هنروح المكان الي انا قولت عليه وانا عارفه انهم غلض و انا الصح

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حبيبتي الشرطيه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى