رواية حبيبتي الشرطيه الفصل الثاني 2 بقلم ياسمين سالم
رواية حبيبتي الشرطيه الجزء الثاني
رواية حبيبتي الشرطيه البارت الثاني
رواية حبيبتي الشرطيه الحلقة الثانية
نور : بابي يا بابي يا حته سكره
هشام طالما جاي بتغني يبقي قبض علي قاسم الكاشف صح
نور : دائما كاشفني كده يا سي بابي
هشام : ههههه 🤣 طبعاً دا ابو اذكي ضابط
نور : لا عندك ابو اذكي رائد
هشام : هه يعني ايه يعني
نور بابتسامه : ايوه بالضبط زي ما فهمت اترقيت هههه
هشام ضم نور وقبل جبينها حبيبتي من نجاح لنجاح انشاء الله
نور بابي انا طالعه النادي هنحتفل انا و زياد بمناسبه ترقيتنا
وطلعت واخدت دوش و نامت
عند يامن
يامن : ازي يا امي
ناهد : حبيب امك يا غالي
يامن فين عهد
عهد : ايه دا انا سامعه اسمي في الدرتشه هنا في حاجه ولا ايه
يامن عهود عامله ايه يا حبي
عهد : بخير طول ما انت بعيد عني
ناهد ام يامن : عيب كده يا بت دا اخوكي الكبير اتكلم معاه عدل
عهد : وعلي أساس أن انا ضربته ولا عملت ايه مش فاهمه بيسألني عامله ايه و جاوبته بس هي دي الحكايه
يامن : بس خلاص يا ماما مش تتعبي نفسك واحنا بنهزر انا وعهودي
عهد : بلاش عهودي دي عشان بتجبلي مغص اسمي عهد وانا مش بهزر مع واحد قاتل زي
يامن بغضب وزعيق : كمان كويس قولي عايزه تقولي ايه تاني هه عايزه تقولي أن قتلت صحبتك هه الي هي مراتي الخائنه
عهد بدموع : انت قتلتها يا يامن مع انك عارف اد ايه انا متعلقه بيها
يامن : وانا والله ما قتلتها صدقيني بقي انا دخلت لقيتها مقتوله و لو حتي كانت مش مقتوله كنت ه قتلها لانه واحده خاينه تستاهل الموت
عهد انهارت: بس استحاله نور تكون عملت كده انا عرفاها دي كانت طيبه جدا مش معقول تكون خاينه دي كانت بتعشقك
يامن كان بيهديها : احنا الي بنوهم نفسنا مافيش حاجه اسمها حب وعشق دي كله كذب احنا الي بنوهم نفسنا
وطلع اخدت دوش وغير ملابسه وطلع يسهر
زياد بيرن علي نور
نور وهي نائمه : ايوه مين بيرن علي الصبح
زياد : صبح ايه احنا بليل يالي عشان نروح النادي
نور : خلاص هلبس واعدي عليك
زياد : هو انتي اخدي دور الراجل خلاص انا الي هاجي اخدك
نور : ههههه اتعود عليها تمام في انتظارك ياسطي
زياد : اسطي طيب اقفلي اقفلي
ونور غيرت لبسها لفستان اسمر كب
يصل للركبه وجزمه سمرا جميله كانت كالنجوم وتركت شعرها للعنان
ونزلت وكان زياد في انتظارها
وكان لاب بدله كلاسيك سمرا و الصراحه الاتنين لايقين علي بعض
زياد بتصفير : يخربيت ام جمالك يا شيخه قمر
نور : هو دا الي طلع معاك طب يالا يا اخينا
زياد : يا بنتي طب اتكسفي حتي يعني زي البنات ولا نفسي امووووت وأشوف كسوفك شكله ايه
نور : زياد انت تعرف تشوف القمر وهو بيتكسف وخدوده تحمر
زياد طلقائي : لا طبعاً
نور : تماما مش لسه قايلي اني قمر طب هو في قمر بيتكسف وخدوده تحمر ازاي ؟
زياد : بحركه درامية ورفع يده للسماء يا رب أنت علي كل قوي
نور : ههههه طب نمشي ولا ايه
زياد زقها في العربيه يا لي يا ختي يالي يا شيخه
وركب وساق السياره
نور : علماني برقه طيب دا انا يعني حتي زي البنات
زياده: ههههه متظلميش البنات معاكي
نور : وانا بردوا بقول كده عشان مش عايزه اظلمك معايا
وظلوا يتنقاروا ههههه
يامن كان قاعد ليشرب بجنون حتي ينسي الماضي الأليم
شادي صاحبه : خلاص كفايه كده
وبردوا بيكمل شرب
نور دخلت هي و زياد النادي
زياده تعالي نرقص
نور : اوك
وكانوا بيىرقصوا سوا
يامن : حلوه البنت دي وراح عندها
ومسك لديها وكان بيقربها منه وهي بتبعده عنها وهو بيقربها اكتر و كان هيبو*سها وفجأة نزل كف علي وجه
قام يامن : بقي بتضربيني بالكف
ولسه هيضربها بالكف وهب راحت ضرباه بوكس في ركله وراحت ركلته برجلها بحيث وقعتوا مره تاني
نور : بقي يا روح امك واحد سكرجي وعايز تضربني
وكل دا والناس بتصور الي بيحصل
وزياد كان هيدخل بس نور مناعته
ويامن اغم عليه من كتر الشرب مش من الضرب
و زياد اخد نور وخرج
زياد : عجبك كده
نور : زيااااد الموض٠وع خلص
زياد عرف انها متعصبه وهو مش بيكلمها وهي متعصبه وركب ووصلها ومشي و
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حبيبتي الشرطيه)