رواية حادثة حب الفصل الثالث 3 بقلم سلمى كامل
رواية حادثة حب الجزء الثالث
رواية حادثة حب البارت الثالث
رواية حادثة حب الحلقة الثالثة
تاني يوم في قصر الشرقاوي
بيصحي سليم و نزل تحت
سليم. صباح الخير
هدي و احمد. صباح النور
هدي. امال فين ماهي متزليتش لي
سليم. نايمه محبتش اصحيها
نزلت سيدرا
سيدرا. صباح الفل
كلهم. صباح الخير
و فطروا و نزلت ماهي و هنا بيفطاروا هدي. ماهي حببتي عامله اية
ماهي. الحمدلله يماما بخير و فاطروا
سليم. انا ماشي هروح مشوار
هدي. ربنا معاك ياحبيبي
سيدرا. ماهي مش هتيجي و نعمل شوبنج
ماهي. مش قدره اروح ممكن تروحي انتي و ماما و ابقي اختريلي حاجات علي ذوقك
سيدرا. ماشي يحببتي
……………………………..
بليل الساعه 4الفجر
دخل سليم و كان سكر’ان
و دخل غرفه المكتب
و بداء يفتكر لما كان في الجامعه
فلاش باك
سليم. مريم انا بحبك
مريم بصدمه. سليم انا بحبك زاي اخويا و انا بحب حد تاني
سليم بصدمه. ايه بتحبي حد تاني و اهتممنا ببعض ده كان اي و كل ده كانت زاي اخوكي
مريم. سليم ارجوك افهمني احنا كنا بنذاكر مع بعض وانا حبيتك زاي اخويا
سليم مسكه من ذراعها. هو في اي احسن مني ها
مريم. سليم ارجوك ابعد مينفعش كده و هو معتمد علي نفسوا مش زايك كل حاجه بابا علي الاقل ابو مش بيصرف عليه
سليم. انا كنت مستني اخلص و كنت هشتغل و هاجي اتقدملك ماشي يا مريم هبعد و مش هتشوفي و شي تاني
و سابها و مشي و فضل ميروحش الجامعه و دخل في حاله اكتأب و ضاعت عليه سنه
باااك
سليم. مش هسيبك يمريم
و طلع و راح علي الغرفه نوم لقي ماهي نايمه
سليم. لي يمريم عملتي كده لي
ماهي صحيت علي صوت سليم. سليم مريم مين
سليم. اسكتي مش عايز اسمع صوتك انتي اتكلمتي كتير زمان و جه دوري
ماهي. مالك يسليم في اي انت مش فوعيك
سليم. قولتلك اسكتي وانا فايق و حاسس بكل حاجه بعملها و زاي مكسر”تيني زمان انا هكسر’ك وقطع هدومها
ماهي. سليم ارجوك ابعد عني انت مش وعيك فوق
سليم. مش هبعد زاي مبعتيني زمان انا لسه بحبك و مش قادر انساكي
ماهي.يسليم فوق ارجوك
اغتصا’بها بكل وحشيه
……………………………….
تاني يوم بيصحي سليم و هو مصدع و بيبص جنبوا لقي ماهي نايمه و هدومها متق*طعه لقي السرير كلوا د”م و ماهي جسمها متلج
سليم بصدمه. ماهي يا ماهي فوقي
شا”لها و طلع بيها علي المستشفى
احمد. اي ده انت عملت فيها اي
هدي. سليم مالها ماهي
سليم. مش وقتوا
احمد. استني هروح معاك المستشفى
هدي. استنوا هروح معاكوا
في المستشفى دخل سليم و هو شايل ماهي
سليم. دكتور بسرعه
جه الدكتور و نقلها علي الطوارق
هدي. انت عملتلها اي يسليم
سليم……….
هدي. سليم رد عليا
سليم. ماما ارجوكي انا مش قادر اتكلم دلوقتي
و بعد عده وقت خرج الدكتور
احمد. مالها يدكتور
الدكتور. حالها أغتصاب ولازم نبلغ حصلها نز’يف و احنا بصعوبه عرفنا نسيطر علي النز’يف
احمد بصدمه. اي اغتصاب
و راح عند سليم انت ازاي تعمل كده و ضر’به بالقلم
هدي. اهدي بس يا احمد مينفعش احنا في المستشفي و الناس هتتفرج علينا
احمد. هو ده سليم الي انا ربيته بس طلع مش متربي
احمد للدكتور. هي هتفوق امتا
الدكتور.هتفوق كمان ساعة
و بعد ساعه
دخلت هدي و احمد عند ماهي
احمد. حمد لله علي السلامه
ماهي بتعب الله يسلمك يا بابا
احمد. انتي كويسه دلوقتي
ماهي. الحمدلله
هدي. حمد لله علي سلامتك ياقلبي
ماهي. الله يسلمك يا ماما
دخل سليم عشان يشوف ماهي
ماهي بصراخ. اطلع برا مش كفاك الي عملتوا اطلع بره
هدي خدتها في حضنها
هدي. خلاص يحببتي اهدي
احمد. اطلع بره
سليم. بابا ارجوك خليني اشوفها
احمد. بقولك اطلع بره
طلع سليم
ماهي بعياط هستيري. انا عاوزه اطلع من هنا
هدي. حاضر يحببتي احمد روح شوف الدكتور عشان ماهي عاوزه تخرج
احمد. ماشي
ماهي. انا عاوزه اروح البيت عندنا هو محدش من اخواتي جم
هدي. اهدي يحببتي لا محدش جه و عايزه تروحي البيت و تسبينا واحنا اخدنا عليكي يهون عليكي تسبيني يلا بقي قومي عشان تشوفي الحاجات الي جبنها انا و سيدرا ليكي
ماهي. انا مكنتيش متوقعه ان سليم يعمل كده
هدي. خلاص يحببتي متزعليش
عند احمد
احمد. يعني ينفع تخرج معانا
الدكتور. آه
احمد.تمم شكرا
و راحواه البيت
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حادثة حب)