رواية جوزي ظابط الفصل التاسع 9 بقلم فتاه بالخمار تجملت
رواية جوزي ظابط الجزء التاسع
رواية جوزي ظابط البارت التاسع
رواية جوزي ظابط الحلقة التاسعة
♡ اوعي يهناااء تردي عليه اللي زي حسام دا اناني اووي عاوزك قدام عينه ويهينك وان بعدتي عنه هيموت عشان يوصلك ويهينك برررضه سيبك منه وريني كدا
● وخدت الفون خلعت الخط وكسرته وقالتلي
♡ بصي بقا فكك منه والصبح هننزل نجيب خط ونرفع قضيه خلع ويغور من حياتك اتفقنا
= بس انا يا ساره خايفه يعمل حاجه عند اهلي يروحلهم وكدا وكمان انا لازم اكلم اهلي منا مش هينفع افضل هربانه من حسام وبعيده عن اهلي كدا
♡ اخص عليكي وانا اللي بحسبك بتقولي عليا اختك يبنتي انتي ف بيتك ومحدش لا يمكن يقدر يكلمك وانتي هنا
= بجد ي ياره مش عارفه اقولك اي بس برضه انا لااازم اعرف اهلي
♡ يستي ماشي عرفيهم المهم دلوقتي انك تنامي وقلبك مرتاح ان انتي بعيده عن الشخص دا وشيلي اي حاجه من دماغك ونامي يالا هخرج انيم يزن ف سريره و اقفل الشقه والشبابيك وانام عاوزه حاجه
= عاوزه سلامتك تصبحي ع خير …،. اه ثانيه ي ساره بس اخو حسام قالي خليكي فاتحه نت عشان اوصلك
♡ اه احمد يبنتي اكيد روح البيت ومينفعش تكلمي يحسن نور تشوف المسدج الصبح نجيب خط وتكلميه منه حتا يكون مش ف البيت
= مماشي خلاص
♡ تصبحي ع خير
= وانتي من اهله
● نمت وبصراحه محستش بنفسي نهاااائي غير وباب الشقه بيخبط وبصيت من العين السحريه لقيت ست كبيره فتحتلها وبصراحه كنت بلبس البيت وفردا شعري ( مشهد اغراء لست يمكن تلاقيلي كتكوت )🙂😁
= صباح الخير
° اي دا مش دي شقه ام يزن
= ايوه يطنط اتفضلي
° ايوه امال انتي مين حد من اهلها بس لا مش اختها انا اعرفهم كويس
= لا يطنط انا صحبتها اندهلك ساره
° اه اهلا وسهلا وانا اقول العماره منوره كدا لي
= تسلمي ي طنط دا نور حضرتك ثانيه واحده اندهلك ساره اتفضلي
● دخلت وقعدتها ف الانتريه ودخلت صحيت ساره ودخلت ع المطبخ جبت عصير وجيت
° تسلم ايدك ي حبيبتي والله لسا محمود بيجيب الفطار
( انا وساره بصينا لبعض من تحت لتحت وساره قالتلها)
♡ ربنا بخليهولك ي طنط وتفرحي بيه
° الله يخليكي ي ساره بصي انا جيالك عشان ابن اختي وريتله صورتك لما اختي اعجبت بيكي وبصراحه عجبتيه اووي هو ارمل ومعاه ولد سنه ونص وعنده شقه ووظيفه محترمه ها قولتي اي ابعتلك صورته ع الواتس وتعرفي مامتك وتردي عليا
♡ والله ي طنط مش عارفه انا….
= ما بسش ي سااره ماشي يطنط ابعتي صورته ومواصفاته القياسيه وباذن الله ربنا يقدم اللي ف الخير
• هههه شربات ماشي يالا اسيبكم انا
= ماشي يطنط نورتينا
° دا نورك ي حبيبتي
● ومشيت وساره بتبصلي بغل اوووي بس الابتسامه ماليه وشها
= انتي هبله يبنتي واخرت رفضك للعرسان يعني عاوزه تحرمي ابنك من انه يتربى وسط بيئه طبيعيه بين اب وام وبعدين محدش قالك اتجوزيه انتي هتقضوا سنه ولا حاجه تعارف
《 ملحوظه : المفروض ان البارت اللي جاي اخر بارت ف الروايه في ناس طالبه مني اني اكمل القصه وانهيها بسعاده وبتفاصيل كويسه وفي عاوزني انهيها البارت الجاي من غير تفاصيل كتير واكتب غيرها ياريت تقولولي رايكم اي برضه ف الكومنتات وبالاغلبيه واتمنا متكونش تقيله عليكم》
♡ يهناء بتقولي اي انتي نسيت الحيوان الاولاني عمل فيا اي
= يا ساره صوابعك مش زي بعضها
♡ ربنا يسهل يالا نلبس عشان نجيب الخط ونرفع القضيه انا كلمتلك بلبل منه اللي كانت ف حقوق وبعتتلي رقم محامي وحكيتله كل حاجه ع الواتساب وانهارده هيقولنا ع الورق الازم عشان يشتغل ف القضيه
= تمم ماشي وانا معايا ورقي كله هخش البس بقا
♡ ماشي بسرعه
● دخلت البس وعماله افكر ياترى هصرف ع المحامي منين ولا هعمل اي ف حياتي الجايه مش هفضل كدا قاعده ع قفا ساره المهم لبست ونزلنا اشترينا الخط وساره قالتلي طب هروح انا ب يزن عشان نام عقبال انتتي متقعدي معا المحامي وفعلا ادتني رقم المحامي واتواصلت معاه وحطلي موز بلبن شربته واساسا بتعب منه جدااا اتفقنا على كل الفلوس ومعاد اول جلسه وكل دااا ومشيت من عنده وانا تعبانه جدااا ومش قادره اقف واغم عليا وبفتح لقيت …
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جوزي ظابط)