روايات

رواية جواز صالونات الفصل الثالث 3 بقلم ملكة زماني

موقع كتابك في سطور

رواية جواز صالونات الفصل الثالث 3 بقلم ملكة زماني

رواية جواز صالونات الجزء الثالث

رواية جواز صالونات البارت الثالث

جواز صالونات
جواز صالونات

رواية جواز صالونات الحلقة الثالثة

بعد مرور يومين بدون اي أحداث
ابو رهف خبط عليها
رهف ادخل
ابوها حبيبت بابا ممكن اتكلم معاكي شويه
رهف اكيد ياحبيبي
ابوها ها اي رأيك فى حازم
رهف مش عارفه يابابا خايفة اوافق اجي اندم وخايفة ارفض اخسروا
ابوها بصي يابنتي انا عمري ما اغصبك على حاجه بس عوزك تعرفي أن حازم شب كويس ومحترم وهيحافظ عليكي ياحبيبتي انا عاوز اطمن عليكي مع شب يصونك قبل ما أموت
رهف بخضه بعد الشر عليك متقولش كده تاني
ابوها بابتسامه ياحبيبتي الموت علينا حق
رهف خلاص هرد عليك بكره ابوها ماشي ياحبيبتي يلا تصبحي على خير
رهف وأنتي من اهل الخير
حازم بابا محدش رد عليك
ابوه لسه والله يابني
حازم هما كده مش طولوا اووي
أمه بخبث لا ياحبيبي محدش طول دول كلهم يومين مش كتير يعني وبعدين مالك مستعجل كده ليه
حازم بتوتر ها ولا مستعجل ولا حاجه يلا بعد اذنكم وقام جري
ابوه ضحك عليه الواد شكله واقع
هنا جت من ورا بقولك ياحجوج
ابوها طلما فيها حجوج يبق عوزه حاجه
هنا احم اصراحه آه
ابوها خير ه
نا عوزه اطلع مع اصحابي رحله يومين
حازم جه من ورا لاء مفيش طلوع
هنا لي كده ياحازم صحابي كلهم طلعين
حازم دول بنات مش محترمه البنت الي تبات برا البيت تبق بنت مش محترمه
هنا بزعيق لا محترمين عادي أنت الي بارد ومش بتحب تشوفني مبسوطه
حازم وقاف مصدوم 😳أنا ياهنا مش بحبك مبسوطه مش انا حازم اخوكي الكبير الي بيجبلك كل حاجه وعمره مزعلك في حاجه
هنا بندم حازم أنا
حازم بهدوء خلاص ياهنا مش عاوز اتكلم معاكي تاني ولا هتدخل في اي حاجه تخصك بعد كده عوزه تطلعي ارحله اطلعي وسبهم وخرج
امها بصت لا هنا بعتاب وسبتها ودخلت
ابوها قام وقف انتي عاليتي صوتك على اخوكي الكبير في وجودي رغم أن هو عندو حق انا مكنتش هوافق إنك تطلعي عشان البنت الي تبات برا البيت تبق بنت متربتش والبنت الي تعلي صوتها على اخوها الكبير في وجود ابوها تبق بنت متربتش
هنا بعياط أنا والله ماكنت اقصد
ابوها الكلام ده تقوليه لي حازم لما يرجع وسبها ومشي
هنا بترن علي حازم بيقفل في وشها
مازن انا عايز اشوفك
ملك ما أنت بتشوفني في الجامعة
مازن مش كفاية
ملك خلاص نتقابل في كافيه
مازن اشطا اشوفك هناك
حازم بيبص بيتلقي نفسه تحت بيت رهف مش عارف اي الي جابه
رهف واقفه في البلكونه بتلمح حازم وقاف وساند على العربية
رهف بستغراب حازم اي الي جابه دلوقتي بتعمل نفسها مش شايفه وبتدخل
حازم بيلمحه بيضحك عليها عشان عارف أنها عملت نفسها مش شايفه وركب العربية ومشي
تاني يوم علي الفطار
رهف احم بابا
ابوها نعم
رهف احم انا موافقه
امها بفرحه راحت مزغرطه لولولولولي الكل ضحك عليها ورهف حست انها هتطير من الفرحه رغم انها مشفتوش غير مرتين بس من اول مره وهو خطف قلبها
هنا دخلت على حازم وعيونها مدمعه حازم يلا أنا جهزا
حازم قلبه وجعه عليها بس حب يربيها شويه
حازم من غير مايبصلها يلا
امها مش هتفطري
هنا لا مليش نفس وخرجت
امه متساش عليها يابني انت عارف هنا بتحبك قد ايه
حازم حاضر وسبها وخرج طول الطريق هنا بتحاول تكلم حازم وهو مش راضي يرد عليها
رهف وصلت الجامعه
اروي ايوا بق وعندنا عروسه هييي
رهف بضحك بس ياهبله
اروى بتزمر بق انا هبله
رهف بضحك اووي اووي
اروى بصتلها بغيظ وسبتها ومشيت
رهف بضحك خدي يابت هنا بهزر معاكي
عاده اليوم بين منغشه رهف لي اروى
حازم تلفونه رن
حازم الو
ابو رهف ازيك يابني عامل ايه انا عمك عبدالله
حازم بلهفه اهلا يعمي عامل اي
عبدالله الحمدلله انا برن عليك عشان اقولك رهف موافقه حازم بفرحه بجد طب اقدر اجي اتفق امتا على الخطوبه عبدالله يوم الخميس الجاي انشاء الله
حازم بفرحه تمام
عبدالله يلا عايز حاجه
حازم مع السلامه
حازم دخل البيت وهو فرحان ماما بابا
امه خير يابني
حازم رهف وفقت
امه بفرحه الف مبروك ياغالي
حازم الله يبارك فيكي ياقلبي
ابوه الف مبروك ياحبيبي
حازم الله يبارك فيك ياحج اومال فين هنا
امه فوق مش راضيه تنزل
حازم طب انا هطلعلها
امه ماشي
حازم خبط على الباب مفيش حد بيرد راح فت الباب اتلقه هنا وقعه على الارض مغمي عليها
حازم بصدمه وخوف هنا 😲

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جواز صالونات)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى