روايات

رواية جواز الأتفاق الفصل الثامن 8 بقلم فرح القصاص

رواية جواز الأتفاق الفصل الثامن 8 بقلم فرح القصاص

رواية جواز الأتفاق الجزء الثامن

رواية جواز الأتفاق البارت الثامن

جواز الأتفاق
جواز الأتفاق

رواية جواز الأتفاق الحلقة الثامنة

رفع السكي’نه علي الاخر
نور غمضت عنيها: لااااا
نور بتفتح عنيها لقت زين ماسك السكي’نه
زين ب غضب وعصبيه ضر”به بغل لحد مبقاش في حيل انو يقاوم
والشب تاني هرب
نور قامت وجريت عليه حضنيته جامد فضلت تعيط وزين بدلها نفس الحضن
نور: الحمدلله انك جيت يا زين كانو عايزين يمو*توني
زين رفع وشها
زين: اهدي انا معاكي اطمني مش هسيبك تاني
نور: انا سفه.
زين: علي اي
نور بحزن: علشان الخطوبه بتعتك باظت بسببي
زين: مكنش في خطوبه علشان تبوظ
نور؛ ازاي
زين: انا ونهي مش هنكمل مع بعض علشان انا بحب واحده تانيه
نور بفرحه: بجد… احم طب ومين البت الي بتحبها
زين: واقفه قدامي

 

 

 

نور: هي فين مفيش غير انا….. لا ثواني كده قصدك ان.. انا
زين: ايوه انتي هو في غيرك ياهبله
نور: لا لا فوقي انتي بتحلمي….. اعععاا ليه يازين كده
زين: علشان اوركي انك مبتحلميش… انا بحبك يانور
نور بهزار: بس احنا اخوااات مفيش حاجه بينا
زين: يله يااياد نمشي بقا طلعنا اخوات
نور: انا كمان بحبك
زين: عيدها تاني كده
نور بخجل وبصوت واطي: بحبك
زين حضنها جامد و قبل’ها دي كانت اول قب’له بنهم
اياد: والله عيب كده مش شيفني واقف
نور خجلت جامد واستخبت في زين
اياد؛ احنا هنبات هنا
زين: لا يله ومشيو
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
نهي بعصبيه: زين انقذها ازااااي
مجهول: معرفش وصل المكان ازاي
نهي: المفروض كنت خطفت زين كمان
مجهول: انا عايز فلوس تكون كمله
نهي: 4.00000ج مفيش غيرهم
مجهول: تمام
نهي: مكنش ينفع زين ينقذها زين ليا انا وبس
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~في القصر

 

 

 

زين: شكلك تعبانه اطلعي ارتاحي شويه في مشوار كده هعملو وهاجي
نور: ماشي بس متتأخرش
زين: متقلقيش
نور طلعت الجناح ودخلت اخذت شاور ولبست بجامه عباره عن شورت وتشرت بقط
وقعده علي السرير واتصلت بي قمر
قمر بعياط: نور نور انتي كويسه يا حبيبتي زين قلقني عليكي انتي كنتي فين
نور: بس بس اهدي في اي انا كويسه والله
قمر: طيب كنتي فين
نور: حكتلها كل حاجه
قمر: كل ده حصل طب ليه كانو هما عايز يمو*توكي ليه
نور: اهو ده الي شاغل بالي.. معقول علشان يسرقه اعضا*ئي
قمر بضحك: بعد الشر عليكي اهم حاجه انك كويسه مش عايزه اكتر من كده
نور: ياروحي انتي… صحيح عندي ليكي مفاجأءه
قمر: اي قولي
نور بفرحه جامده: زين اعترفلي بحبه ليا
قمر: بجد
نور: والله بجد انا لحد دلوقتي مش مستوعبه
قمر: الف مبروك ياحبيتي
نور: الله يبارك فيكي ياقلبي… انا هقفل معاكي دلوقتي عشان تعبانه وعايزه انام شويه
قمر: ماشي ياروحي سلام
نور: سلام ياقلبي وقفلت ونامت
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 

 

زين راح لي نهي وخبط جامد
نهي فتحت الباب
نهي بتمثيل: زين اكيد جي تصلحني صح وراحه تحضنه بس زين بعدها وطخخخ ضر’بها بالقلم
نهي بعصبيه: ااه… انت ازاي تجرأه تضر’بي وكانت راحه تضر’به بس زين مسكها من شعر”ها
زين: انا عمري متخيلت ان انتي يطلع منك كل ده مستحيل كنت اتوقع كده منك انتي كنتي عايزه تمو’تيها يا حقي*ره
نهي بشر وكر*ه : اه كنت عايزه امو*تها ولو صحتلي فرصه تانيه كنت هعمل كده برضو هي خدتك مني عايزني اعمل اي رد عليه
زين سبها: تقومي تمو”تيها
نهي مسكته من القميص:واعمل اكتر من كده انت ليه انا وبس فاهم ليه انا وببببسس
زين: انتي انسانه مريضه ولزم تتعلجي وسبها وكان ماشي
نهي مسكت سكي”نه
نهي بجنون: لو مش هتكون ليه مش هتكون لي غير
زين مسك ايدها وخد السكي’نه منها ورمها
زين: لا بجد انتي خلاص مبقاش فيكي عقل خالص واتصل بشرطه
بعد ساعه الشرطه جت
زين: هي دي الي حولت تقت’ل نور وتقت’لني انا كمان
نهي: ابعدو عني.. صدقني يازين هرجع ومش هرحمك ابعدو عني
زين: دقيقه يا حضرة الضابط
_ايوه
زين: في واحده تاني كانت مشتركه معها
_هي فين
زين: اتفضل معايه
وصلو

 

 

 

زين نده لحراسه
زين: هاتوها
فريده: انا اسفه يابيا سامحني يابيا ونبي
الضابط: خدوها
خدوها ومشيو
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~في القصر
زين: هي فين الهانم
_في الجناح
زين: ماشي
زين طلع الجناح
زين قعد جنبها و مشاه ايده علي شعرها
نور بخضه: لاااا
زين بقلق: نور مالك يا حبيبتي اهدي
نور بتاخد نفسها بالعافيه
نور: انا.. فين
زين خدها في حضنه: انتي في امان يحبيتي اهدي انا معاكي
نور: انت رجعت امتي…كنت فين
زين: رجعت من شويه.. وكان في حاجه لزم اخلصها
نور: صح يازين انت عرفت مكاني ازاي
زين: من الساعه
Flash back
زين: نور
نور: نعم
زين: خدي البسي دي
نور: البسها ليه
زين: دي ساعه متخفيش ودي هديه مني ليكي
نور: طالما هديه لبسهالي
زين بضحك: ماشي ياستي
BACK

 

 

 

نور: برضو مش فاهمه عرفت من الساعه ازاي
زين: الساعه فيها GPS
نور حضنته جامد: متسبنيش تاني يازين
زين قر’بها منو اكتر: مستحيل ياقلب زين و…..
(وييييي نسبهم لوحديهم شويه)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
نور خلصت امتحانات وجابت مجموع الي بتحلم بي ودخلت كليه طب…. بعد ٩ شهور
نور ولدت
نور بعد مافقت: زين
زين: قلبه
نور: ابني فين
زين: في الحضانه ياقلبي
نور بقلق: اي ليه هو في حاجه
زين: اهدي مفهوش حاجه هو كويس والله
نور: طب هو شكله عامل ازاي عايزه اشوفه
زين: طالع قمر زي ممته
نور: بجد انا عايزه اشوفه
زين: من عيوني…. زين جابه
نور : ياروحي مشاءالله وتقول شبهي ده شبهك انت خالص
زين : ها حبه تسمي اي

 

 

 

نور:مراد
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
مر 7سنوات ونور اتخرجت وبقت دكتوره و بقا معاها مراد وتاليا
نور: مالك يا تاليا بتعيطي ليه
تاليا: مامي مراد ضربني
نور: مرااد
مراد: نعم يامامي
نور: ضربت اختك ليه اعتزرلها يله
مراد: انا اسف يا تاليا
تاليا: خلاص مش زعلانه منك
نور: حبايب ماما انتو
زين: وانا فين من حب ده
نور حضنت زين
نور: عامل اي ياحبيبي
زين: كويس ياقلبي
تاليا: كفايه يا مامي انا عايزه احضن بابي انا كمان
زين ونور ضحكه
زين شالها وشال مراد ها عايزين اي
تاليا: تعلب معانا
زين: بس كده من عيني
وفضلو يهزرو يلعبه
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

تمت..

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية جواز الأتفاق)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى