روايات

رواية جواز إجباري الفصل العاشر 10 بقلم يمنى محمد

رواية جواز إجباري الفصل العاشر 10 بقلم يمنى محمد

رواية جواز إجباري الجزء العاشر

رواية جواز إجباري البارت العاشر

رواية جواز إجباري
رواية جواز إجباري

رواية جواز إجباري الحلقة العاشرة

فجاءه لاقيت سامر قدامي وانا في فيلا فهد وفي اوضه نومه ولقيت سامر قدامي
وقفت مصدومه مش مصدقه نفسي ولا مصدقه اللي هاني شايفاه سامر اهدا بس انا فهمك كل حاجه والله انا كنت جايه ولسه ما كملتش كلامي
رد قال لي تفهميني ايه مع كل حاجه واضحه انت مع الباشا في فلته في اوضه نومه لو كنت تاخرت شويه كنت هاجي لك كنت هتعملوا ايه
بتول .لا والله ياسامر انت فاهم غلط
سامر اخرسي مش عايز اسمع صوتك خالص
بص سامر لفهد وقال انت ساكت ليه مبسوط من الابيحصل ولا عامل نفسك مش واخد بالك
فهد وهو يضحك واقول ايه ماكل حاجه باينه قدامك اهي مراتك الا جات لحد عندي
بتول ..انت بتقول ايه ياحيوان
سامر اتعصب من كلامه
سامر بتول بالقلم وقالها اخرسي انتي ليكي عين كمان تردي

 

 

بتول .والله كنت جايه اتكلم معاها علشان عايزه أطلق منك مش علشان حاجه تانيه بس معرفش أن هو واطي كدا وعمل نفسه مريض وهبني اطلع فوق في اوضه نومه
فهد .كدابه مراتك جايه تتفق معايا علشان نخلص منك وانا اجوزها بعد لما نخلص منك ونستولي على ثروتك
بتول.. الله يكذب يا سامر والله الكلام محصلش
فهد ..خد ياثاحبي سلاح أهوا واق*تلها واغسل عارم
بتول..لا والله مش تصدقه ياسامر
كل ده سامر كان ساكت ما بيتكلمش
علشان فاهم دماغ فهد القذره وبرده عارف ان بتول مظلومه غلطتها انها جات هنا عند فهد الفيلا
وفي وسط المعركه والكلام اللي بيحصل ده جاءت مايا بنت خال سامر واللي كانت متفقه مع فهد على قتل سامر وبتول
دخلت بمنتهى الغل وحقد
تقول لفهد هم لسه عايشين يا فهد ده انا قلت حاجه الاقيك خلصت الموضوع
ليه لحد دلوقتي سايبه معك عايشين
فهد الضحكه عليه ما تقلقيش هيموتوا دلوقت وهيروحوا مني فين ده في قصري في وسط رجالتي في وسط ناسي يعني اللي هيعرفوا يروحوا يمين ولا شمال
ردت بتقول عليها بدموع وقالت عرفت يا سامر ان هو كذاب
نظر سامر
اللي بتقول وقال عارف ان هو كذاب مش جديد عليه
سامر لعب لعبه حلوه قوي
نازل لفهد وقال له انت عايز ايه يا فهد هات من الاخر
فهد بص
له بضحكه وقال له عايز حقك في الصفقه كله نصيبك في الصفقه ونصيبك في الشركه كل حاجه تكتب لي عليها بيع وشراء وتتنازل عنها وانا اسيبك
تروح انت والمحروسه بتاعتك حقيقي واتكتب ليكم عمر جديد بس تسيبوا البلد كلها وتمشوا ما اشوفكمش قدامي وتمضي لي كمشيك كده عشان لو ما مشيتش من البلد تعيش حياته كلها في السجن محبوس
سامر ونصيبي ده بقى هتاخذه لوحدك ولا انت ومايا
رده مايا قبل فهد وقالت
انا لي في كل حاجه النصف بالنصف وفهد عارف كده كويس وبعدين انا وفهد متفقين على الجواز ونظره ميه لفهد وقالت له صح يا حبيبي
بص لها فهد وضحك عليها بس رد علي ما كانش كلام رافع المسدس وضربها طلقتين وقعت مكانها ما اديتش صوت
ولا منطق قتلها

 

 

صرخت بتول بصوت عالي
صوب فهد ناحيه بتول المسدس وباص لسامر
وقال له هتنزل لي عن كل املاكك ولا اقتلك المحروسه وانت تحصلها بعدها
سامر خرج بتقول بره اللعبه وانا هاعمل لك اللي انت عايزه
فهد بعصبيه اللي انا عايزه قلت عليه يا تعمله دلوقتي يا اما تتشاهد عليها وصاحب زيناد المسدس
طبعا بتول كانت بتصرخ
وكانت خائفه بس سامر رد على فهد
وقال له خلاص هاكتب لك كل اللي انت عايزه
وفعلا فهد كان مجهز كل الورق وعامل حسابه وحذف لسامر الورق وقال له امضي
بس طبعا سامر كان عارف ان فهد خائن واول ما سامر يمضي على كل العقود دي هيقتلوا ويقتل بتول فحاول يتصرف باي طريقه فعامل نفسه بيمضي
وفهد فرحان بانتصاره وبيبصوا على بتول رح خابطه بالرجل في وشه وقعه وراء على الارض والمسدس طار منه بعيد
قام سامر انقض علي فهد ودارت معركه شديده ماببنهم في الضرب وبتول بتصرخ اول لما الصوت عالي في القصر
رجاله فهد طبعا سمع الصوت وتوجهه لفوق كلهم يطلعوا يشوفوا في ايه
سامر بدا ينادي على بتول وهو داخل المعركه وهو بيضرب مره ومضروب مره
ويقول لها امسكي المسدس واضربي نار وبتول تصرخ وتقول ما اعرفش ما اعرفش
قال لها ما لكيش دعوه امسكي المسدس واضربي نار يلا اتصرف بسرعه
كان فهد في الوقت ده بيخنق في سامر وبيقول له هق*تلك يا سامر هاق*تلك مش هاسيبك
وطبعا بتول ه خافت مسكت المسدس
ويديها بترتاش وضربت طلقه جاءت في كتفي فهد وقع
ام سامر قام بسرعه اخذ نفسه واخذ المسدس من بتول كانت رجاله فهد
طالعه فوق وطبعا سامر مهما هيضرب رصاص كده كده هما رصاصهم اكثر وهو رصاص مسدسه هيخلص فهيكسبوه فوجه المسدس ناحيه فهد وهو لسه فيه الروح وقال له هيقرب لي يبقى يتشهد على الباشا فهد فضل يشاور ليهم ويقول لهم ما حدش يقرب نفسه
فهد بصوت تعبان جدا خد مراتك وامشي ياسامر
فعلا سامر ماصدق وخد بتول ونزل
بس هو كان عارف بغدر فهد فقرر بغدر بيه الاول وكان حاطط ق*نابل عنده في القصر اول ما خرج هو ومراته بتول
ف*جر المكان بلا فيه
بتول انت عملت ايه

 

 

سامر .الا مفروض بتعمل من زمان من وقت ما عرفت ان هو ضاغط عينك بالفلوس عشان تنقلي اخباري
بتول .انا اسفه ياسامر عموما خلاص اديك ارتحت من فهد وارتاح مني انا كمان وطلقني
🥺🥺
سامر ..هوووص انا بحبك ومسامحك وانتي كمان سامحني وتعالي نبتدي حياتني من اول وجديد
بتول بدموع وهي ترتمي في حض*نه موافقه
وخدها وطلع على القصر بتاعه وقال له امه سوسن هانم
انا بحب بتول ومش هطلقها ولو مش متقبلاها نعيش انا وهي نعيبد
سوسن ..لا موافقه خلاص
خلصت حكاياتنا لحد كدا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جواز إجباري)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى