روايات

رواية جوازه مؤجله الفصل العاشر 10 بقلم دنيا ثروت

رواية جوازه مؤجله الفصل العاشر 10 بقلم دنيا ثروت

رواية جوازه مؤجله الجزء العاشر

رواية جوازه مؤجله البارت العاشر

جوازه مؤجله
جوازه مؤجله

رواية جوازه مؤجله الحلقة العاشرة

ريتال بقر’ف: نقصك لسه زي ماهو وانا مش ذنبي ان استحمل محاولاتك فيا طلقني وكفايه قر’ف يحد كدا يازين
بيطفي السيجاره في ايديه ويجذبها من ضهرها العا’ري : طلاق مش هطلق انتي عايزاني اطلقك عشان تروحي تكشفي جسمك لحد تاني
ريتال كانت بتحاول تزقه بقر’ف: ومين قالك ان هكشف نفسي لحد تاني انت موهوم وعايز توهم نفسك اكتر من كدا يحد امتي
بيقرب عليها ويبو’سها بعنف حتي نز’فت شفتاها وداق طعم الد’م بعد عنها ورجع ضهره بأسترخاء : اعتبري البيت ده مكانك يحد ماتمو’تي
ريتال بتبعد عنه وتلف الملاية عليها : يعني اي مكاني انا عايزه ارجع هناك انا مش هقعد لوحدي هنا
زين : بقولك اي انا ماسك نفسي بالعافيه من امبارح فخليكي هنا احسن
ريتال : يعني اي اخليني هنا بعدين فديو اي اللي اتسجل واتعرض
زين : مفيش حاجه اتسجلت انا كلامي يتنفذ ومفيش كلام بعده
ريتال : طب لو متنفذش هتطلقني طلقني بقا انا زهقت
بيقرب عليها ويجذب وشها ليه وهو بيحسس علي شفتاها: لو متنفذش هحاول فيكي مره كمان وخلي بالك من انهارده كل ماهتعاندي كل ماهاعاند في جسمك الحلو
ريتال : انا مش هقعد هنا لوحدي ممكن اطق من الزهق
زين : اممم ومين قال ان هتقعدي لوحدك
ريتال بشهقه: يعني اي مش هقعد لوحدي طيب اومال هتجبهم هنا مانا اروح عندهم
زين : هما مين اللي يجو
ريتال : مش بتقول مش هبقي لوحدي يعني هتجيبهم عيلتك يقعدو معايا
زين : عيلتي مين محدش هيقعد معاكي من عيلتي انا بس اللي هقعد معاكي
ريتال : وشغلك
زين : يو’لع الشغل طالما عندي جسم فا’جر زي ده
ريتال : زين احترم نفسك
زين : احترم نفسي اي انا كل ماباخد جوله معاكي بتبهريني اكتر من المره اللي قبلها
ريتال بتريقه: اه وانت الصراحه مبتبهرنيش خالص لسه زي مانت
زين اتعصب اكتر: هو انتي لي مصممه تجيبي السيره دي في كل كلامنا
ريتال : ولا مصممه ولا حاجه دي حقيقة وواقع هتهرب منه يعني بعدين يلا عن اذنك عايزه اقوم اغير هدومي
زين وهو بيحط ايده حول عنقها: علي اساس قبل شويه مشوفتش جسمك من فوقك لتحتك وعايزة تتكسفي دلوقتي بعدين مين قالك انك هتقومي تغيري
ريتال : المعني!
زين بيطفي النور : يلا ننام ياريتو
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
اليوم التالي
هشام كان بيلبس القميص ببرود : انجزي قومي غيري هدومك
نيڤين : انت كدا اثبت انك راجل يعني اخدت اللي انت عايزه بالعافيه
هشام : وماخدهوش لي مش حقي يامدام
نيڤين: بكرهك والله بكرهك
بيقرب عليها ويشدها من دراعها جامد : اقسم بالله كلمه ذيادة لاكون مطلع عليكي بأعن’ف من امبارح
نيڤين بتشد ايديه : ابعد عني ياحقير بتدخل الحمام وترزع الباب في وشه
صباح من برا : يلا ياعروسه انتي والعريس هتصحو امتي عايزين نطمن
هشام فتح ببرود اتفضلي يامرات عمي
دخلت وبصت على د’م السرير زغرطت بفرح : صباحيه مباركه ياعرايس لولولولوووووي
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
صحيت ملقتهوش جنبها اطمنت : اخيرا بقا مشي ده كان خانقني
خرجت وهي مطمنه ان مش موجود كانت مش لابسه حاجه
لاقيته واقف بيجهز السفره
ريتال بشهقه: يانهار اسود انت هنا
زين بيبص عليها من فوق لتحت بضحك : انتي مش لابسه حاجه لي ولا شكلك اتعودتي
ريتال جريت علي الاوضة لبست الفستان وخرجت قعدت علي السفره
زين :هو الفستان مقطو’ع لي اااه نسيت انك قط’عتيه امبارح عادي تعيشي وتقط’عي
ريتال : زين انت لازم تتعالج من الهوس اللي انت فيه انت اخترعت في يوم وليله ان بحبك انا عملت كل ده امبارح عشان اثبتلك انك مش راجل
زين وهو بياكل : انا فعلا هتعالج اول ماهطلقك واخلص منك…!

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جوازه مؤجله)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى