روايات

رواية جوازه مؤجله الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم دنيا ثروت

موقع كتابك في سطور

رواية جوازه مؤجله الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم دنيا ثروت

رواية جوازه مؤجله الجزء الرابع والعشرون

رواية جوازه مؤجله البارت الرابع والعشرون

جوازه مؤجله
جوازه مؤجله

رواية جوازه مؤجله الحلقة الرابعة والعشرون

بتبعد عنه وصدره العا’ري: نيڤين مين
زين : انا مقولتش نيڤين
ريتال : انت فاكرني مش بسمع انت لسه قايل نيڤين
زين :يخربيت القرف بتاع كل يوم انت عايزة خناقه كل شويه
ريتال مسكت الفستان وحطيته عليها بتغطي جسمها وتجري للحمام تقفل علي نفسها
زين بيو’لع سيجاره :ايوة خليكي في الحمام يحد اخر النهار عشان زهقت
مفيش رد
قام ولبس قميصه ببرود : عايزه تتلككي عشان تمشي طب ماكنتي قولتي انك عايزة راجل يدخل عليكي
قرب علي الباب وهو بيتكلم بصوت فحييح:بس وقسما بالله جسمك ماهيتكشف علي راجل غيري ياريتال
وقفل زراير قميصه ورزع الباب ونزل
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
شهاب :اتمني تكوني فهمتي انتي هنا اي
نيڤين:تقدر تشتري اللي انت عايزه من اي بنت في اي كباريه البنات مابتخلصش وهتلاقي كتير
شهاب : وعيب يكون عندي الجسم الهايل ده وابص برا
نيڤين : اطلع برا
شهاب : واطلع من اوضتي لي
نيڤين بعياط بنشد الملاية عليها : كفايه اللي عملته بقا أخجل من نفسك
شهاب قرب عليها وشد راسها بعن’ف وباسها
بعد عنها لما احتاجت لنفس : مش هطلع ومش كفايه اللي انا عملته ده انا لسه هعمل فيكي كمان وكمان
نيڤين بعياط اكتر : ابوس ايدك كفايه كفايه مش ذ’نبي حرام عليك ياشيخ
شهاب : ومكنش حرام عليكو وانا بخسر حياتي وعيلتي
نيڤين : انا معملتش كل ده انا اتغصبت علي الجواز زي زيك
شهاب : ولما يكون قلبك مع حد تاني رضيتي بيا لي
نيڤين:عمي غصبني وكان باين قدامك انت لي مش عايز تفهم ليييي
شهاب : انا برضو اللي مش عايز افهم مانا فاهم كل حاجه من الاول
نيڤين: رجعني لأمي بقا كفايه كدا
شهاب : قومي اعملي الاكل
نيڤين : حرام عليك انا تعبانه
شهاب : لا مش حرام ويلا انجزي عشان معملش معاكي الغلط تاني
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
ميخصنيش انا عايزاهم يطلقو
=وانا قولتلك ان رابطتهم قويه وصعب تتكسر حاولت اكسرها انهارده بس احتمال كبير يرجعو
صباح : اكسري قلب ريتال خلي زين يكره نفسه انا عايزة العيله دي تعيش أسوأ ايام حياتهم كفايه اللي عملوه في بنتي
= بس ده هيكلفك كتير
صباح : خدي الفلوس اللي انتي عايزاها بس في أسرع وقت تنفذي اللي بقولك عليه
= من عيني بس كدا
صباح خرجت من عندها وراحت البيت اللي عثمان قالها عليه
=بقا ده البيت اللي هقعد فيه بعد ماجوزي عيشني في قصور
ولاد الكلب طردوني انا وبنتي عشان يعيشو في القصور
بيرن الجرس بإستمرار
بتنزل تفتح الباب : اتأخرت كدا لي ولا بقا مراتك مكنتش عايزاك تمشي من عندها
=مانتي عارفه انها حاطة عينها عليكي اليومين دول ولا عايزاها تشك فينا…!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
زين دخل الاوضة لاقاها قاعده علي السرير
=مالك عامله زي اللي قتل’و عيالها كدا لي
ريتال : ابعد عني
زين : مش انتي اللي تقوليلي ابعد
ريتال قامت ووقفت قدامه : وده جسمي وانا اللي اقول مين يلمسني ومين ميلمسنيش
زين : تؤتؤ انا اللي احدد ياروحي
ريتال : انا مش زي اللي انت اتجوزتهم قبل كدا يازين بيه
زين : ومش هتكوني زيهم لان مش هطلقك ياريتووو
ريتال : انت فاكر تنده اسمي بعد ماقولت اسمها الصبح
زين بعصبيه ضر’به بالقلم : ماخلاص بقاااا…!

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جوازه مؤجله)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى