رواية جميلتي الفصل الثاني 2 بقلم نورا فريد
رواية جميلتي الجزء الثاني
رواية جميلتي البارت الثاني
رواية جميلتي الحلقة الثانية
اسر بصدمة.. بسم الله الرحمن الرحيم … انتى مين
جميلة بهدوء و ثابت.. انا جميلة
اسر بخوف و هدوء.. انتى اجمل من الجميلة
جميلة بضيقه.. انا جميلة مراتك يا استاذ
اسر بطريقة كوميدية.. مراتى …… يعني انتى مراتى
جميلة بغيظ.. لا مرات الجيران ايه السؤال الغبي ده
اسر بفرح .. معاكي حق
و اتجاه اسر ليها و ح**ط ايدو على وشها
جميلة بهدوء.. ( مجنون ده ولا ايه ايه الحركات الهبلة دى اول مرة يشوف بت حلوة ولا ايه)
اسر ابتد يقترب منها اكتر لكن جميلة زقيتو بعيد عنها
جميلة بعصبية.. ابعد عني لو سمحت
و ذهبت جميلة لى التواليت اما اسر ف ذهب لى جدو
الجد بهدوء.. تعال يا اسر
اسر.. ممكن اعرف ايه اللي بيحصل
الجد بهدوء.. اتچوزت
اسر.. عارف
الجد بهدوء.. بس مش دى العروسة
اما عند جميلة
فلاش
فاطمة بعصبية.. مش عايزاهاا يا نااااس مش عايزاهاا
جميلة .. طب ممكن تهدى يا حبيبتي
فاطمة قامت و قالت.. ونى مش ها عايش عمري كله اعمل كيف ما چدي بيامر انا مش ها تچوز و اللى بحبوا يحصل يحصل
مشهد تانى
مرات العم.. يالهووووووووووووي يا مرارييي
العم بعصبية.. هربت هربت كيف و نتى كنتى بتهببي ايه يا
جميلة بخوف و توتر.. يعمي انا طول الوجت في المطبخ مع البنات و مكنتش اعرف انها ها تعمل اكده
الجد بعصبية.. خلص اكتمو و بزيدكم ف**ض**ايح لحد أكده الموضوع انحل خلص
العم .. كيف يا بوي
الجد و هو بيخبط العجاز في الأرض.. انا جولت اللى عندى يلا يا چميلة چهزي نفسك علشان تتچوزي اسر بدران
جميلة بتوتر.. بس يا چدي
الجد.. ها تعصي حديدى يا بت ولدى
جميلة بحزن.. اللى تشوف يا چدى
الجد قابل راسها.. عفرم عليكى يا بتى هو ده الصوح
باك
جميلة بدموع.. لا مش هو ده الصح يا جدى مش هو ده الصح انا ادمرت ( و قعدت تبكي بوجع)
و ات اسر لى الغرفة و في نفس الثانية كانت جميلة اتت من التواليت و بتجفف شعرها الكستاني الطويل اسر شاف المنظر ده و انبهر أما جميلة ف ولا شايفه اصلا و ذهبت لى غرفة الملابس و رزعت الباب
اسر بطريقة كوميدية.. يا بت المجانين
و بعد شوية خرجت جميلة
جميلة بزعيق.. انت بتهبب ايه
اسر بنفز صبر.. ها تخمد
جميلة بغبئ.. هنا
اسر بغيظ.. لا هناك
جميلة بغيظ.. ااانت ها تهزر
اسر بطريقة كوميدية .. اخر كلام انا هنام هنا و انتى نامى فى اي حته ان شاء الله تنامى في حوض المطبخ
جميلة بغيظ.. وحيات خالتك مفيش الكلام ده انا اللى هناك على السرير و انت نام في اي حته و طرقني
اسر بطريقة كوميدية.. لا بقولك ايه اتمسي و قولي يا مساء انا مش عايز اتغبئا عليكى
جميلة بشهقة كوميدية.. حاااااا لا اتغبئا يا واد اتغبئا تصدق خوفت يا مامى
اسر بانذر.. جميلةةة
جميلة.. طب انا عندي حل احنا نلعب كوتشينه و اللى يكسب ينام على الس** ر** ير و
اسر .. و اللى يخسر
جميلة بغبئ.. الاوضة واسعة و الأرض كمان
اسر بتفكري.. والله فكرة
و بعد شوية
جميلة بزهق.. لا كده كتير كتير مش لعبا و انت واحد خمومي و كداب
اسر بطريقة كوميدية.. دائما كلمة الحق بتزعل انا كده اروح انام على سريري حبيبي و انتى ارض الاوض واسعة
جميلة بغرور.. ده مستحيل بقاا انا جميلة المنشاوى تنام على الارض انت زوج مفيش فيك رائحة الجدعنة
اسر و هو بيتجاه لى الس**ري**ر.. عارف و عجبني
جميلة بطريقة كوميدية.. بس مش عجبني انا …. ( و تسرح جميلة) انا كنت عايزة واحد زى حماقى أو حمادة هلال يسلام ولا بس الفقر عارف صاحبه
اسر بغيظ.. و ايه كمان يا فنانه اشجني
جميلة حبت تغيظو اكتر.. و يسلام لو يكون زى ادهم
اسر قام و مسكها من قفاه.. و ده مين يا روح خالتك
جميلة بطريقة كوميدية.. اقصد احمد عز في مسلسل الادهم تو بس اتجوز على مراتو ……… واطي
جميلة كبت كاس المياه على السرير و ينظرو الاتنين لبعض و يجروا على الكنبة و الاتنين وصلو في نفس الوقت
جميلة.. قوم انا اللى وصلت الاول
اسر .. ايه شغل الاطفال ده
جميلة بنفز صبر.. قولك قوم
اسر ببرود.. مش قايم يا جميلتي
جميلة بتجز على سنانها.. اسكوت اسمي زفت من بوقك
اسر حب يعصبها.. يا جميلتى يا جميلتى يا جميلتى
جميلة بهدوء.. تمام
جميلة كانت ها تقوم لكن لقت اللى بي**ش**دها لى ح**ض**نو و ح** و** ط خ**ص**ر**ها بى يده و ينظرون لى بعض
جميلة بخجل .. سبني بقولك
اسر ض**م**ه**ا ليها اكتر .. ينفع تسكتي
جميلة .. اسر
اسر.. هششششش كفاية رغي فصلتني
اما في الصعيد في غرفة عم جميلة
مرات العم بعصبية.. ازاي ازاي البت دى تتچوز واحد كيف اسر بدران ده كتير عليها
العم .. بنات المنشاوى مفيش حاچة تكتر عليهم
مرات العم.. جصدك بنت المنشاوى و اللى هى بنتى مش چميلة بت الشوارع
العم بعصبية.. اكتمىىى و بعدين بينتك چبت لينا الف**ض**ايح و ليش چميلة كانت زمن سم***عت العيلة في ال**طي**ن بعد چوزتها
مرات العم.. على الاجل مش چاية من الشارع كيف ما خوك و مراتو عملوا
يتبع…..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جميلتي)