رواية جعلني احبه الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم سارة بكر
رواية جعلني احبه الجزء الثالث والثلاثون
رواية جعلني احبه البارت الثالث والثلاثون
رواية جعلني احبه الحلقة الثالثة والثلاثون
يا بنتي انتي متاكده من العنوان دا يعني اخبط
” ايوا يا كنان خبط او رن الجرس
كنان رن الجرس وكان معاه ورد و متوقع اني حوريته هي الهتفتح لكن اتقلبت كل توقعاته
كريم: ازيك يا استاذ كنان
كنان لقي شاب هو البيفتح و بيسلم عليه ___ اوبااا حوريتي سلمتني تسليم اهالي __ احم ازي حضرتك هو دا بيت حو اا انسه هاجر
كريم : ايوا اتفضل انا كريم اخو هاجر الكبير
كنان: اهلا بحضرتك طب هي موجوده
كريم: ايوا اتفضل هي موجوده في المرسم جوه
كنان: طب شكرا جزيلا
_________________________________
علي كان بيشد في شعرو من دياب
يابني يا حبيبي انت عاوز اي طب طب بتعيط لي قولي اف اف دياب اوعي تكون عملتها لا اوعي ايييف لا انت فعلا عملتها
_ الو
* هو مش انا قولتلك متكلمنيش تاني
_ يا ندي دياب بيعيط ومش عارف اعمل اي
* انا مالي اتصرف
_ منا عرفت سبب العياط هو عامل بيبي وانا مش عارف اعمل اي
* اعمل ال اي حد هيعملوا لو كان مكان غيرلوا يلا
_ نعم ندي انتي بتستهبلي ارجعي يا ندي يلا انا هردك يلا تعالي غيري للواد
* هو انا لعبه في ايدك و علي العموم مليش دعوه ابنك عندك اعمل الانت عوزه سلام……….
____________
_ امك بتبيعك ياسطا عشان تعرف اننا ملناش غير بعض و تعالي هغيرلك و امري لله
________________________________
عند ريم و رغد
دخل يحيي عليهم الاوضه من غير استاذان
رغد نزلت النقاب بسرعه و بصت في الارض
ريم : اي يا يحيي ازاي تدخل كده مش المفروض تستاذن ااا دكتوره سلمي منتقبه
* معلش اصل مكنتش اعرف اني دكتوره سلمي هتسيب المريضه و تتجول في البيت اكنه بيتها
رغد حست باحراج شديد و قامت خرجت من الاوضه
~ اي يا يحيي الانت عملتوا دا انت احرجتها جامد
* وانتي متعصيه لي كده هو انتي تعرفيها
~ اا اعرفها يعني هعرفها من اين
* يعني واحده انتي متعرفيهاش ولا هي تعرفك و اول متشوفك تخدك بالحضن
~ اااا لا منا منا مقولتلكش هي هي كانت بتكلمني علي الفيس فتره و لما عرفت انها هي بقي حضنا بعض
* طب لي خبيتي لما سالتلك
~ اا لا نسيت يعني عادي يلا انا هروح اشوف مرات عمي
خرجت ريم من الاوضه و كان قلبها بيدق بسرعه ___ اوووف كنت هكشف كل حاجه بس الحمد الله
_______________________________
” لا لا مش معقول دي لوحاتك انتي
* بسم الله الرحمن الرحيم انت دخلت ازاي
” من الباب بس بجد المرسم بتاعك تحفه ليكي حق يكون عندك 40 مليون متابع علي السوشيل ميديا
* اي اي قل اعوذ برب الفلق مالك
” بس استني انا كنت مفكر انك هنا لوحدك
~ هي لو هنا لوحدها كانت هتجيبك
” ااااا مين دي
~ انا ندي مرات علي فاكرني
” اااه افتكرتك ازيك عامله اي
~ تمام انا هقعد اتفرج عليكوا وانتو بترسموا
” انتي جيبه اختك هو انتي خيفه مني ولا مش واثقه فيا حوريتي…
* اه طبعا مش واثقه فيك هو انا اعرفك اصلا و اي حوريتي دي قولتلك
” مش واثقه فيا طب ماشي اشتغلي وانتي ساكته
________________________________
دخل الاوضه بكل شررر
يحيي انا مش هعرف اعيش من غير ندي انت فاهم
_ قول لنفسك مش انت الاخترت
” لا منا عيل و برجع في كلامي يلا انا عاوز ارجعها
_ لا يا علي ندي مش هترجع غير لما تحس با قيمتها
” حسيت والله حسيت رجعهالي بقي
_ مش دلوقتي و يلا اخرج بقي
” ماشي
_ ااه استني يا علي انت متعرفش اسم الدكتوره سلمي اي
” لامعرفش و بعدين بتسال لي
_ ازاي متعرفش وانت الجيبها من المركز
” اا معرفش يا يحيي وخلاص بقي سلام
______________________________
بعد ما سلمي كشفت علي صابرين طلعت اتوضت في اوضه ريم و خرجت تصلي في اوضتها و بعدها قرات وردها _____ سمعت تليفونها بيرن اغلقت المصحف و ردت علي التليفون
……… رغد تقريبا هنتكشف
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جعلني احبه)