روايات

رواية جعلتني ملتزما الفصل الثاني 2 بقلم ندى أحمد

رواية جعلتني ملتزما الفصل الثاني 2 بقلم ندى أحمد

رواية جعلتني ملتزما الجزء الثاني

رواية جعلتني ملتزما البارت الثاني

رواية جعلتني ملتزما
رواية جعلتني ملتزما

رواية جعلتني ملتزما الحلقة الثانية

ف المحاضره

خلود :قاعده سرحانه ف قاسم ابن عمها وازاي يخطب واحده تانيه

اميره خلاص بقا يا خوخه ركزي ف المحاضره عشان نجيب تقدير ونشتغل ف شركه محترمه كده

خلود يختي اقعدي احنا لسه ف سنه تانيه

اميره ومالو عشان نكون متفوقين ويعرفونا

ايه ودي صحبتهم التلته وبتعشق محمد اخو خلود ف اي يبنات سمعوني بتقولو اي

اميره يبنتي متحشريش ودانك معانا

ايه خفه يبت 😒

خلود يجماعه خلاص

الدكتور الاساتذه ال بيتكلمو ورا

اميره نعم يا دكتور

الدكتور برررررره

خلود يا دكتور احنا

الدكتور قلت بره

اميره بره بره هنقعد ف الجنه يعني

الدكتور واعتبرو نفسكو شايلين الماده

ايه مش اول مره نشيلها

(جماعه انا داخله حاميه كده لي 😂)

خرجو بره

اميره هنعمل اي دحنا هنشيل الماده

ايه لا هكلم محمد ييجي يكلم الدكتور

خلود محمد مين

ايه بتوتر ملحوظ ها ااقصدي يعني

اميره خلاص يا جماعه هنتأسف للدكتور وخلاص

بعد مده يأتي محمد اخو خلود الي الجامعه

ايه ف نفسها لازم اوري اميره ان احنا بنتكلم عشان تبعد عنه

ايه جرت علي محمد محمد محمد الحقني الدكتور عبدالله خرجني انا وخلود من المحاضره ومقلتش اسم اميره

محمد اخد نفسه وراح ل خلود

 وقلها ف اي

خلود بقرف مفيش

محمد انتي بتتكلمي كده لي

خلود بنظره ذات مغزه ولكن يقطع نظرتهم صوت اسر يلا يا اميرتي عشان هنتاخر عل البيت

محمد بغضب ونتا مين بسلامه اهلك

اسر بنفس الغضب متجيبش سيره اهلي ي بتاع انتا وهب ضربه بوكس ف وشه

رح محمد ضربه هو كمان

هنا أدخلت اميره وخلود وبعدوهم عن بعض

اميره يلا يا اسر

محمد يلا فين انتي كمان وراح شدها من ايدها

اسر بغضب زق محمد بعيد وقاله ابعد عنها بقلك انتا اتهبلت ازاي تمسكها كده

ايه بغضب راحت قايله ل محمد ده اخوها

محمد بصدمه نعم

اميره وقد تمكن منها الغضب انا مش بصاحب واغضب ربنا واحط راس اهلي ف الطين زي ناس

ايه بنفس الغضب انتي قصدك اي

خلود والله قصدها واضح جدا

توضييح هما مكنوش يعرفو ان ايه بتكلم محمد بس عرفو النهارده

اسر اخد اميره وروحو واحمد كان روح قبلهم

وصلو البيت

جريت اميره علي اوضتها

مها اميره اميره هي مالها يا اسر

اسر موضوع بسيط يا امي هروح اشوفها واجيلك

عند محمد وخلود

محمد انتي كنتي بتكلميني كده لي ف الكليا

خلود كنت بكلمك ازاي يعني عادي

محمد لا مش عادي اي ال اميره قالته ده

سهير والدته وهي قالت اي يا اخويا مش دي اميره الي مكنتش بتكلم غيرها ف اعدادي وثانوي

محمد ايوا بس هي اتكبرت ومش بتحبني

خلود لا هي بتحبك بس مش هتغضب ربنا عشان خاطرك حتي لو رحت لغيرها هتبكي شويه وربنا يعوضها بلي يصونها مش شبه ناس

محمد انتو مسكنلي شبه ناس شبه ناس انا مش فاهم انتو قصدكو اي

خلود محمد انت تآمن لمين ف بيتك وتسيبها وتطلع وانت مطمن انها مش هتكلم غيرك ولا هتخونك وهتحافظ عليك و ع ولادك

محمد بسرعه اميره

خلود اهو

محمد لا مش قصدي انا

سهير والدته كلمه الحق طلعت عارف يا محمد لو مش عايزها قلي هجوزها للواد باسم اهو بيدور علي عروسه

باسم اخو محمد بس هو مسافر باريس عنده ٢٥ سنه

بقلمي عاشقه الليل ❤

محمد وقد برزت عروقه نعم محدش واخدها غيري علي جثتي تبقي لحد غيري

سهير بابتسامه حافظ علي قلبك يبني وسيب شغل البنات والقرف الي انت بتشربه ده وربنا يصلح حالك

محمد ماما الشباب بحاله بيشرب وبعدين انا احسن من غيري

سهير لا مش احسن انتا مكنتش كده يبني ابعد عن العيال ال انتا مصاحبهم دول هيدمروك

محمد حاضر يا ماما ممكن تخرجو بره عاوز انام

خلود انتا بتكرشنا ياض هي دي شكرا

محمد بحركه سريعه علي قفاها وهوب اي ياض دي ف بنت تقول ل اخوها الكبير ياض

خلود اسف يا كبير سيبني بج

محمد ابدا

خلود اميره اي ال جابك يبنتي

محمد اميره فين

خلود ف البيت نايمه يحبيبي 😂😂

محمد يا واطيه

ف مكان آخر

مجهول لازم تخليه يتجوزك فهمه

مجهول آخر بس هو بيحب واحده تانيه

مجهول ادلعي عليه كده اقنعيه ان مفيش حاجه اسمها حب

مجهول أخر حاضر هشوف واقلك

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جعلتني ملتزما)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى