رواية جرح صبا الفصل الرابع 4 بقلم حور طه
رواية جرح صبا الجزء الرابع
رواية جرح صبا البارت الرابع
رواية جرح صبا الحلقة الرابعة
كاران بصد,مه :لا؟ لا مستحيل انا لا يمكن اصدق ان انت ممكن تعملي كده& صبا اللي انا اعرفها ما تعرفش تا,ذي ولا تكر,ه
صبا: البركه فيك علمتني ازاي اكون زيك وادوس على اي حاجه من غير ما بص ورايا
كاران: معقوله الحاجز اللي بينا كبر للدرجه دي
صبا :اليوم اللي ايدك ضغطت فيه على ز,ينات المسد,س وقت,لت ابويا بنيت بيني وبينك حاجز مش هيكسر,وا غير اني اخد حق ابويا منك
كاران :تفتكر ان ابوكي كان ملاك قوي كده عشان تفكري انك تنت,قمي له
صبا :الاب اب ولو في من خطا,يا الدنيا من يبلغ السماء فهو في النهايه ابويا اللي هخلي الايام توريك بعينيك انا هاخد حقه منك ازاي مش هاخده مره هاخده 1000 مره
كاران يقترب منها ويلتقط شفا,يفها بحركه سريعه ويبو,سها
❤❤❤❤ فلاش باك قبل سنه ❤❤❤❤❤
صبا: كل ده يا كاران ساعه مستنياك
كاران: انا بجد اسف يا قلبي كاران والله كان عندي اجتماع مهم وقلبته علشان خاطرك
صبا بزعل : انا ولا اجتماعاتك
كاران يقرص خدودها :اكيد الاجابه واضحه بما اني قدامك دلوقتي
صبا بابتسامه: نفسي افهم انت عامل فيه ايه مهما بتعمل قلبي ما بيعرفش يغضب منك
كاران :طب هو قلبك الجميل ده ينفع يزعل من كاران وحشتيني قوي❤
صبا بحب : والله العظيم انت اللي وحشتني قوي❤
كاران : هو انت ازاي يا بنت قادره تخطفي قلبي كده في كل مره بشوفك فيها
صبا بضحكه جذابه :ده سر قلبك اللي انا ملكاه ومش هسمح لمخلوق على الارض يسكنه غيري
كاران: مهما تمر بيا الايام والسنين قلبي عمره ما هيكون ملك لحد غيرك
صبا :لحد امتى هنفضل نتقابل كده من وراهم ؟
مالك تقدم لي وبابا موافق عليه
كاران: انا مش هسمح لمخلوق على وش الارض دي انه ياخدك مني
صبا: مش عارفه ليه من بين كل اللي حواليا قلبي اختارك وكانه اختار انه يعذ,بني
كاران :انا هحل كل حاجه في اقرب وقت مش عايز اشوف العيون الحلوه دي دبلانه
صبا :ارجوك يا كاران حل الخلافات اللي بينك وبين بابا انا مش هعرف اختار بينكم
💔💔💔💔💔نرجع من الفلاش💔💔💔💔💔💔
صبا بانفعال تضر,به في صدره وتبعدوا عنها: انت اكيد اتج,ننت انا بحذ,رك اوعى تفكر انك تقرب مني تاني
كاران: مش قادره اصدق انك كرهتيني
صبا بقسوه: لا صدق علشان انا عمري ما هحب اللي ق,تل ابويا وحرمني منه
كاران: ابوكي كان يستاهل المو,ت ولو عاد بيا الزمن تاني هق,تله
صبا: وانا لو عاد بيا الزمن هرجع تاني اق,تلك ومش هتردد لحظه
كاران: انت كنت انضف حاجه في حياتي وفي حياه ابوكي،
ما تخليش حاجه تغيرك يا صبا ما تحكميش على قلبك بالا,عدام
صبا :انت كسر,ت قلبي وحطمتني انت اللي حكمت عليا بالا,عدام ونفذت كمان فيه الحكم انت ما قتل,تش ابويا انت قتل,تني انا
شغاله تخبط على باب الاوضه : مامتك مستنياك تحت يا صبا هانم
صبا : قولي لهم اني نازله
ثم تتجه الى الحمام لتغسل وشها وتضبط ملابسها
💫💫💫💫💫 ف شركة كامل💫💫💫💫💫
خالد: اسمعني يا كامل من مصلحتك انك تتفق معايا انا مش مع اللي قت,لوا ابنك& خلينا نتعاون مع بعض انا وانت هنمحي عيله الطحان والملعب يفضلنا
كامل: لكن انا اتفاقي معاك ما يفيدنيش بشيء
خالد: بالعكس اتفاقك معايا هو اكتر حاجه هتفيدك كاران مخزن البضاعه فين؟
كامل: انت من كل عقلك جاي تطلب مني اني ابقى العصفور اللي بينقول لك المعلومات
خالد: اساسا انت حطيت العصفور الحقيقي في عيله الطحان !ومن مصلحتنا احنا الاتنين اننا نتفق انت لوحدك مش هتقدر على عيله الطحان اديك شفت اخر مره ابنك حاول يقف قصادهم حصل فيه ايه اخذ رصا,صه في دماغه وانتهى الامر
طاهر يفتح باب المكتب ويدخل والسكرتيره خلفه :انا اسفه يا كامل بيه هو دخل بدون استئذان
طاهر بنظرات حاده على خالد :واضح ان كان في اجتماع مهم
كامل يوجه كلامه للسكرتيره :اخرجي انت بره وما تدخليش حد علينا
طاهر يقعد على الكرسي ويضع رجل فوق الاخرى: يا ترى ايه اللي لم الشام على المغربي؟
خالد: ايه هستاذنك قبل ما ادخل اي مكان
طاهر يقف: اي مكان يخصنا لازم تستاذن قبل ما تدخلوا ولا انت ليك راي تاني يا كامل
كامل: ادخل في الموضوع على طول يا طاهر وقول انت جاي ليه
طاهر :انا كنت عارف ومتاكد ان هاجي هنا وهلاقي خالد بيه البحيري& اسمعوا الكلمتين دول انتوا الاتنين اي واحد فيكم هيخطي خطوه خطا ما عنديش مجال للعفو عن روحه فاهمين
طاهر ينهي كلامه ويخرج بدون ان يستنى ردهم !!!
خالد: يا ريت تكون فهمت دلوقتي مصلحتك مع مين .& فكر في كلامي كويس قوي يا كامل
ينهي كلامه ويذهب هو الاخر !!
كامل يجلس ويفكر ماذا علي ان يفعل ومع اي طرف سيقرر ان يقف؟؟ !!!
💫💫💫💫💫💫💫
صبا تجري على امل اول ما تشوفها: مااااماااا
امل تضمها بحنان: طمنيني عليك في حد عمل لك حاجه
صبا تبعد عنها قليل: ما تقلقيش عليا يا ماما انا كويسه
زين: صبا استلمتي امك كده يلا سلام انا بقى علشان ما اتاخرش على كليتي السواق مستنيكي بره يا ماما لما تخلصي هيروحك
صبا :طب سلم عليا يا قليل الذوق وبعدين ايه استلمت امك دي ماما انت مش ناويه تربي الواد ده بقى
امل: مش لما ابقى اربي الكبيره الاول ابقى ارجع اربي الصغير
زين :طيب اسيبكم انتم بقى تصفوا حساباتكم عشان انا كده هتاخر يلا سلام
صبا تبلع ريقهااا____؟؟؟؟ !!!!
يتبع…..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جرح صبا)