رواية جرح صبا الجزء الثاني الفصل العاشر 10 بقلم حور طه
رواية جرح صبا الجزء الثاني الجزء العاشر
رواية جرح صبا الجزء الثاني البارت العاشر
رواية جرح صبا الجزء الثاني الحلقة العاشرة
كاران:: يا ترى ايه سر الزياره الغريبه دي؟؟
درمان:: السر عندك انت وانا هعرفه دلوقتي او بعدين
كاران يقعد ويحط رجل على رجل ::ما تقلقش هتلاقيني قاعد مستنيك علشان اخد روحك
درمان:: هو انت فاكر ان انت مهما بعدت بخيالك هتقدر تقف قدامي انت دلوقتي شغال عندي حتى النفس اللي انت بتطلعه ملكي انت كلك على بعضك ملكي انا
كاران بهدوء:: طيب لو كنت جايه علشان تتباهى انا مش فاضي لك ورايا شغل مهم
درمان :: انا مش عايزك تستعجل على اجلك
كاران بحركه سريعه يخرج مسد,سه ويحطه في راس درمان :: ايه مالك الخوف قلبك من اسد لقطه
درمان ::طبعا انت عارف انك لو ضغطت على الزناد ده هتكتب شهاده وفا,تك انت وسلالتك كلها
كاران ابتسامه وهو يرى الخوف في عينيه ينزل المسد,س ويحطه في ايده:: لو تقدر انت تضغط على الزناد ده وتق,تلني ما تترددش لحظه ده طبعا لو عندك الشجاعه
درمان يمسك المسد,س وشيء بداخله يقول له اطلق ولكن شيء اخر يمنعه فهو لا يستطيع كسر كلمه جده
كاران ياخذ من يد المسد,س::: بما انك ما تقدرش تتخطى كلمه جدك يبقى ما تورينيش وشك تاني ؟وتيجي تقف وتلوح بايديك عشان المره دي انا هعديها لك المره الثانيه حتى جدك مش هيقدر يحميك مني !!! الباب من هناك
درمان بتحذير:: انت ايامك معدوده وهتنتهي قريب
كاران بثقه:: خليك متاكد انها مش هتنتهي على ايدك
💗💗💗💗عند صبا وملك💗💗💗💗
صبا تضع ايدها على قلبها وتتنفس ببطء:: كانت هتبقى مص,يبه لو شافني هنا
ملك:: خلاص اهدي هو مشي عدت على خير المره دي
صبا بدون اي مقدمات تحضنها:: مش عارفه من غيرك كنت هعمل ايه تعرفي عيوني فيها دموع كثيره رفض انها تنزل ما ينفعش اضعف واسيبها تنزل
ملك:: ابكي هترتاحي
صبا تتماسك ::ما فيش وقت للبكاء والنواح لازما نكمل الطريق اللي بداناه ما عندناش حل تاني
ملك:: حاساكي موجوعه انت بخير
صبا:: حاسه اني عايزه امو,ت لكني مش قادره الانسانه الطيبه اللي جوايا ما,تت واتحكمت فيها واحده ثانيه
ملك:: فين نادر يا صبا؟؟؟
صبا:::انا لازم امشي دلوقتي
ملك تمسك ايدها :: اتمنى ان ما يكونش نادر هو اللي ق,تل الانسانه الطيبه اللي جواكي ؟؟
صبا تسحب ايدها منها وتخرج في هدوء قبل ان يرجع كاران ويشوفها مره ثانيه؟؟ !!!
💗💗💗💗علي الجانب التاني💗💗💗💗💗
حسن ::دي المفتاح اللي هيدخل كاران عيله يلدرم
طاهر :::كانت فين دي كانها مختفيه ولا كانها من العيله دي ما بتظهرش
حسن ::الموضوع ده شرح يطول
طاهر ::انت مش بتقول انها اخت درمان ليه مش عايشه معاهم؟؟
حسن:: تمام احنا قدامنا ساعه على هي ما تخرج اكون انا حكيت لك حكايتها
طاهر ::ما شاء الله عليك طلعت داهيه وعارف حاجات كثيره
حسن:: انت لسه زعلان مني صدقني كان غصب عني
طاهر ::لا يا راجل ازعل منك ايه هو انت دوست على رجلي انت خنتني بس
حسن:: يا ابني قلت لك ما تقولش الكلمه دي تاني
طاهر:: انجز وقولي حكايه البنت دي؟؟
حسن:: اريال تبقى اخت درمان من ابوه& ابوه لما سافر شاف امها في لبنان اتعرف عليها وعاشوا جو الحبيبه واتجوزوا وخلفوا اريال وفضل الموضوع مستخبي ومتداري عن الكل حتى يلدرم ما كانش يعرف ان ابنه متجوز ومخلف كمان
طاهر ::هاااا وبعدين كمل؟؟
حسن:: لما الموضوع اتعرف وام درمان عرفت انه كان متجوز عليها ما اتحملتش الصد,مه ومو,تت نفسها من ساعتها ودرمان ما بيحبش اريال ودايما بيشوفها ان هي السبب في مو,ت مامته
طاهر:: يعني يلدرم اختار درمان وساب اريال وما جابهاش تعيش معاه
حسن:: لا ما تخلاش عن اريال بالعكس كان بيراعيها كان دايما بيبعت لها فلوس وكان بيروح يزورها كل سنه مره لحد ما البنت مامتها ما,تت ويلدرم قرر انها تيجي وتعيش هنا بس طبعا علشان يمنع المشاكل اللي ممكن تحصل من درمان فقرر ان هو يشتري لها الفيلا دي وتعيش فيها
طاهر ::شكلك تعرف كتير قوي؟؟ يبان انك سهل وبسيط
حسن:: اللي انا شفته في حياتي علمني كتير
طاهر ::ايه هو السر اللي عندك اللي خلاك تخو,نه ويخليك تشتغل عند الناس دي ؟؟
حسن يشوف اريال وهي خارجه:: لازم نتحرك دلوقتي يمكن مره ثانيه احكي لك على السر اللي رماني في قاع البئر وللاسف ما عرفتش اخرج منه
طاهر ::مين ده اللي نازل معاها هي متجوزه
حسن بتلقائيه :: لا ده صاحبها وعايش معاها
طاهر:: ما شاء الله العيله كلها ملعوب في شجرتها
حسن:: مش وقت اللي انت بتقوله ده يا طاهر شغل عربيه واتحرك وراها
طاهر وهو بيشغل العربيه عشان يمشي وراهم :: تمام وده هنتخلص منه ازاي
حسن ::لا ما تشغلش بالك بيه انا هعرف ازاي اسحبها
طاهر:: فعلا ما كانش لازم اسال السؤال ده معانا اكبر مخادع
حسن ::ما فيش فايده في طوله لسانك ده انا عارف؟؟ سوق وانت ساكت
طاهر:: انا مش عارف كاران واثق فيك تاني ازاي انا لو مكانه هفتح باب العربيه دلوقتي وانا سايق وارميك
حسن يلبس نظارته ::علشان اخوك عنده عقل !!مش بطيخه زيك
طاهر::حسن مش عايز اسمع صوتك لحد ما نخلص المهمه الزفت دي
💗💗💗💗ف شركة يلدرم💗💗💗💗💗
درمان بانفعال:: انا عايز اعرف انت ازاي تدي الامان ل كاران الطحان
يلدرم:: من امته وانت بتناقش قراراتي
درمان:: علشان قرارك المره دي غلط كاران الطحان دمر تجارتنا حتى وصلت به انه ق,تل جدو اللي رباه ازاي وثقت فيه بعد كل اللي عمله
يلدرم:: كاران الطحان هينفذ اللي مطلوب منه وبعد كده هيختفي
درمان:: انا واثق ومتاكد ان الك,لب ده ناوي على حاجه واللي خرجه من الس,جن انا هعرفه
يلدرم:: خليك في شغلك كاران مش هتوهب ناحيته
بكره حفله عيد ميلاد اختك يا ريت تحضر المره دي
درمان بعصبيه:: قلت لك 50 مره دي مش اختي ومش عايز لاشوفها ولا اسمع صوتها ولا حتى اسمها
يلدرم:: لحد امتى هتفضل مغفل وما بتشوفش غير تحت رجليك الكره لامك زرعته جواك ناحيه اختك لسه ماثر عليك بعد كل السنين دي
درمان:: انا سبتها تعيش عشان انت حاططها تحت حمايتك لكن ما تجيش دلوقتي وتقول لي اختك لان انا عمري ما هشوفها اختي
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جرح صبا الجزء الثاني)