رواية جحيم قاسي الفصل العشرون 20 بقلم ملك يسري
رواية جحيم قاسي الجزء العشرون
رواية جحيم قاسي البارت العشرون
رواية جحيم قاسي الحلقة العشرون
اسد بغضب:بقي ابن *******باعتلي صاحبه يهددني في بيتي وربنا مهسيبه مبقاش انا اسد الشرقاوي اما علمته الادب
رقيه:خلاص يابني اهدي محصلش حاجه
اسد :محصلش حاجه ازاي يامرات عمي وبعدين هي ملاك ليه بتسال علي زين ايه بتحبه
رقيه:احترم نفسك يااسد واتكلم عدل وبعدين ملاك سالت عليه علشان كانت خايفه مش اكتر
اسد بغضب:هي فين ملاك
رقيه: ملاك في اوضتها
اسد:انا طالعلها
رقيه:هتعمل ايه يااسد
اسد:هعمل ايه يعني يامرات عمي هتكلم معاها شويه
رقيه: براحه يااسد علي ملاك
اسد:حاضر يامرات عمي
طلع اسد الاوضه عند ملاك خبط اسد علي الاوضه
ملاك :مين
اسد بغضب:انا اسد افتحي
ملاك بخوف:حاضر
فتحت ملاك الباب ودخل اسد بغضب
اسد بغضب ممكن اعرف حضرتك كنتي بتسالي عليه ليه
ملاك بتوتر :علي مين
اسد:متستهبليش انتي فاهمه قصدي كويس
ملاك:انا بس كنت خايفه مش اكتر
اسد بغضب :وتخافي عليه ليه إن شاءالله ها كان عملت ايه حلو علشان تخافي عليه دا كان كل يوم بيضربك انتي ايه معندكيش كرامه
ملاك بصدمه ودموع: انت بتقول ايه
اسد: ايه فكراني مش عارف لا إنا عارفل حاجه انا سمعت كل حاجه وانتي بتقوليها لابويا علشان كده انت طلقتك منه
ملاك بدموع وصوت عالي:اطلع بره انت ازاي تتكلم معايا كده انا بكرهك
اسد:وطي صوتك وإنتي بتكلميني وحياه ربنا ياملاك لو اسم راجل غيري جه علي لسانك هيكون اخر يوم في عمرك انتي فاهمه انتي كلك ملكي ومفيش حد يقدر يقرب لحاجه ملك اسد الشرقاوي إنتي فاهمه
ملاك بدموع: إنا مش ملك حد انا ملك نفسي وبس
اسد مسكها من دراعها جامد وقالها :انا مبحبش اكرر كلامي مرتين انتي فاهمه وتتعدلي وانتي بتكلمي معايا انتي فاهمه
ملاك بخوف ودموع: حاضر حاضر بس سبب ايدي علشان بتوجعني
اسد ساب ايدها وقالها
اسد : شاطره ياقطه
ملاك بغضب: إنا مبحبش حد يقولي الاسم ده ماشي وارجوك اطلع بره كفايه لحد كده
خرج اسد من عند ملاك وهو متعصب وكانت ملاك بتعيط في الاوضه
ملآك بدموع:ليه كلكو كده حتي انت يااسد انا كنت ابتديت احبك بس انت زيك زي زين بالظبط انا بكرهكو كلكو
اسد كان واقف بره الاوضه و سمعها وحس بالندم
اسد في سره:مكنش ينفع الي انا عملتو معاها ده اوووف يارب اعمل ايه
راح اسد اوضه الجيم وبدا يتمرن وكان متعصب جدآ
دخلت عليه هايدي وهو بيتمرن
هايدي بمياعه: اسد
اسد بغضب:انتي ازاي تدخلي كده من غير متستاذني بعد اذنك اطلعي بره
هايدي راحت عند اسد وقربت منه جامد
هايدي: اسد انا بحبك انا بحبك من وانا صغيره انا الي المفروض اكون مراتك مش ملاك انا الي حبيتك اكتر منها انت بتحبني صح
اسد بغضب:انتي اتجننتي خالص ايه الي انتي بتقوليه ده انا مبحبكيش انتي زي اختي عائشه فوقي بقي مم الوهم الي انتي في ده
هايدي بغضب:مبتحبنش لاكن بتحب ست ملاك صح الي هي اساسا كانت متجوزه ويعالم جوزها لمسها ولا لا انا الي احقلك يااسد انا بحبك اكتر منها بص انت ممكن تقول لعمي انك مش عايز تجوز ملاك لانك اكتشفت ان زين لمسها وتجوزني انا ماشي
اسد بغضب ضربها بالقلم:انتي اتجننتي خالص ايه الي انتي بتقوليه ده وربنا ياهايدي لو مطلعتي دلوقتي لهنزل اقول لكل انتي قولتليلي ايه دلوقتي يلا برا
هايدي بغضب:انت بتضربني يااسد وربنا مهخليك تتهني بيها أسد بغضب: اطلعي برا ياهايدي بدل مهعمل تصرف مش هيعجبك خالص
طلعت هايدي من عند اسد وقابلت ملاك
ملآك في وشها
هايدي: وربنا يملاك مهخليكي تتهني فيه
ملاك: انتي مجنونه إنتي بتقولي ايه ابعدي عن وشي
هايدي: يعيني مش فاهمه حاجه اعملي بقي هبله انا قصدي علي اسد اسد ملكي انا وبس إنتي فاهمه
ملاك:ابعدي عني انتي اتجننتي خالص ابعدي عن وشي
هايدي مشيت من عند ملاك ودخلت اوضتها بغضب
هايدي: والله لهعرفكم مين هي هايدي وهنتقم منكو قلكو
دخلت ملاك لاوضه الجيم بتاع اسد واسد كان بيتمرن وكان قالع التيشرت وابرز كل عضلات بطنه
اسد: في حاجه ياملاك
ملاك بتوتر:اه
اسد لاحظ إن هي بتبص علي عضلات بطنه
اسد بخبث:ايه حلوه
ملاك:اوي اوي
اسد ضحك عليها ملاك فاقت علي ضحكته
ملاك:انت بتضحك على ايه
اسد:ولا حاجه إنتي كنتي جايه ليه
ملاك: هو انت في حاجه بينك وبين هايدي
اسد:بتسالي ليه
ملاك بغضب:في ولا لا
اسد:لا ممكن اعرف إيه الي حصل
ملاك:اصل هي قابلتني وقعدت تقولي إن انت ملكها وان هي بتحبك وكده وكلام مش مفهوم فاافتكرت إن في حاجه بنكو وان انت بتحبها وكده
اسد: انا مبحبش هايدي ياملاك انا يعتبرها اختي مش اكتر بس هي الي معرفش ملها وبعدين انا مبحبش غير واحد بس وهي الي اول ماعيني شافتها وهي دخلت قلبي علي طول
ملاك:احم ومين دي
اسد:هتعرفي كل حاجه بكره ياملاكي
ملاك بصدمه:ملاكي
اسد بخبث: ايه الاسم وحش مش عجبك
ملاك:ها لا حلو انا هنزل علشان ماما بتنادي عليا
اسد:بس انا مسمعتش مرات عمي بتنادي عليكي
ملاك:لا ندت عليا بس انا تقريباً مسمعتش انت هنزل علشان متزعلش
اسد بضحك:ماشي ياملاكي
# في القاهره
في المستشفى عند زين
سيف دخل عليه الاوضه
زين بغضب:انت كنت فين اتاخرت كده ليه
سيف: اهدي ياعم هحكيلك على كل حاجه
زين:اخلص
سيف: انا روحت لبيت اسد
زين:انت بتستعبط ياسيف
حكي سيف لزين كل الي حصل
زين بغضب:حسابك تقل معايا اوي ياابن الشرقاوي
سيف:بس في حاجه غريبه حصلت معايا
زين:ايه الي حصل
سيف:في واحده تقريباً بنت عمه جات ورايا وكانت عايزه رقمك بس انا ماردتش
زين:مين دي وكانت عايزه رقمي ليه
سيف:مش عارف بس كان واضح إن هي مبتحبش ملاك لان كانت كل شويه عماله تبصلها نظرات غل
زين:متعرفش اسمها إيه
سيف:لا والله
زين :طب شكلها
سيف:هي كانت طويله شويه وقمحاويه وعنيها بني غامق
زين بصدمه:هايدي
سيف:ايوه تقريباً اسمها كده انت تعرفها
زين:معرفهاش اوي بس واضح إن هي مكنتش حابه ملاك واكيد لما تطلب رقمي اكيد عايزه تتفق معايا علي حاجه علشان تخلص من ملاك واكيد ده هيبقي في صالحنا
سيف: صالحنا ازاي
زين بغضب: انا عايز انتقم من عيله الشرقاوي كلهم خصوصاً ملاك واسد وهي لما تكلمني اكيد لو طلبت منها معلومات بخصوص الصفقات بتاعت اسد وكده هتعرف تجبهالي
سيف:ايوه بس الي خليك متاكد إنها هتعمل كده
زين:هنعرف دلوقتي بس المهم انا عايز رقمها في اسرع وقت
سيف: طب وانا هجيبه ازاي
زين: اتصرف ياسيف انا عايز الرقم يكون عندي النهارده
سيف:حاضر انا همشي انا دلوقتي
زين هتروح فين
سيف:هدورلك على الرقم
زين : ماشي
سيف:يلا مع السلامه
زين: الله يسلمك
زين: قربت وخلاص هنتقم من عيله الشرقاوي كلهم
# في الصعيد
ملاك كانت واقفه مع مامتها في المطبخ
ملاك: الله ياماما الريحه جميله اوي تسلم ايدك يا ست الكل
رقيه:بالهنا والشفا ياحبيبتي
صافيه:ها الاكل جاهز
رقيه بابتسامه:ايوه يااختي
صافيه:فهيمه يافهيمه
فهيمه:نعم ياهانم
صافيه:حطي الاكل ده علي السفره
فهيمه: حاضر
صافيه:اطلعي ياملاك ياحبيبتي قولي لاسد ينزل ياكل
ملاك بتوتر: انا
صافيه:ايوه ياحبيبتي في حاجه
ملاك:لا لا هطلع اهو
طلعت ملاك وهي متوتره وخبطت علي الاوضه محدش رد فافتحت البات بس ملقتش اسد جوه كانت لسه هتخرج لقت صوت الحمام بيتفتح وكان اسد اسد خارج من الحمام ولافف فوطه علي وسطه
ملاك اول ما شافته كده اتكسفت وكانت لسه هتمشي اسد جري وراها ومسكت ايدها قبل ما تمشي وقرب منها جامد
ملاك بكسوف: ممكن تبعد
اسد:لا
ملاك بدموع:لو سمحت
اسد: خلاص خلاص انا بعدت ماتعيطيش إنتي كنتي جايه ليه
ملاك:اصل مرات عمي قالتلي اطلع اناديك علشان تاكل
اسد:تمام انا هغيره وهنزل
ملاك بتوتر: إنا ماشيه انا
اسد ليه متخليكي قاعده
ملاك بكسوف:نعم
اسد: بهزر بهزر
ملاك ضحكت :طب انا نازله مع السلامه
اسد:مع السلامه ياملاكي
# في القاهره
دخل سيف علي زين
زين:ها جبت الرقم
سيف:اخد نفسي الاول ياعم في ايه
زين:انجز يابارد
سيف:خد ياعم الرقم اهو
زين: شاطر ياواد ياسيف
سيف بغرور:اي خدمه
زين خد الرقم وكتبه على التليفون ورن
زين:الو
هايدي:ايوه مين معايا
زين:انا زين الدمنهوري
هايدي بصدمه:ايه
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية جحيم قاسي)