رواية جحيم قاسم الفصل الحادي عشر 11 بقلم زهراء السعيد
رواية جحيم قاسم الجزء الحادي عشر
رواية جحيم قاسم البارت الحادي عشر
رواية جحيم قاسم الحلقة الحادية عشر
في مكان مظلم ومخيف في منطقه صحراويه
نور بخوف: ايه المكان ده و انا ايه اللي جابني هنا
…. انا اللي جبتك هنا يا نوري عشان اتجوزك
نور بصدمه: جاك انت ايه اللي خلاك تعمل كده انت مش عارف انا مين
جاك بضحك: عارف يا نور عيني وعشان كده انا عايزه اتجوزك
نور بضحك: ههههههه لا بجد هو انت ما تعرفش ان انا متجوزه وما ينفعش اتجوزك
جاك بصدمه: ازاي اللي انتي بتقوليه ده قاسم طلقك
نور: هو انا ما قلتلكش بردك ان قاسم رجعني ليه تاني
جاك: انتي بتهزري صح
نور ببرود: وانا اهزر معك ليه انا مرات قاسم
جاك بشر: مش مشكله لو قاسم ما”ت اقدر اتجوزك عادي
نور بخوف: انت بتقول اي يا جاك انت مش هتقدر تعمل حاجه القاسم
جاك بشر: اممم ماشي هتشوفي دلوقتي انا هعمل ايه هههه 😈
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
قاسم بغضب شديد: عصاااااام
عصام بخوف: ن.. نعم يا قاسم
قاسم بغضب: جاك يكون عندي فظرف ساعه واحده بس يا اما هتشوف منى يوم مش هيعجبك وانت يا جون تحاول وتجيبلي عنوان الكل”ب ده من اي حته
وجهه الكلام الناس الموجودين في الحفله: الفرح خلص كله يروح دلوقتى
ثم وجه الكلام لفاطمه: انا اسف يا فاطمه بس ديت نور
فاطمه بابتسامة: ولا يهمك يا قاسم و تنساش ان نور كانت صاحبتي من واحنا صغيرين وانا خايفه عليها ومن غير ما تقول انا ما كنتش هاكتب كتابي غير لما ترجع تاني بالسلامه
قاسم ابتسامه: طول عمرك وانتى بنت اصول يا فاطمه
قاسم اخد العربيه بتاعته وراح يدور على نور هو في قمه غضبه
قاسم بغضب: انا مش هرحمك يا جاك ان قربت لنور
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
جون راح البيت وهو متعصب جدا
جون بغضب: My mom
الترجمه: امى
ميا بتوتر: Yes, John
الترجمه: نعم يا جون
جون بغضب: فين نورر يا مياا
ميا بخوف: وانا مش اعرف انت اخوها انت مفروض انك عارف
جون بغضب: ما تعصبنيش انتي عارفه كويس هي فين قولى نووور فين
ميا بتمثيل الصدمه: مالها (ايلا)( نور)
جون بغضب: متمثليش انا عارف ومتاكد انك عارفه مكانها وانا عارف ان جاك اداكي فلوس عشان تعملي كده
ميا بغضب:YesI am doing
الترجمه: نعم انا فعلتها
جون بحزن: ليه ليه يا امي انها اختي اصغيره
ميا بغضب: عشان امها اخدت ابوك منى وبعد ما ما”تت خليتني اربي بنتها
جون بحزن: نور بتحبك جدا يا امي نور حامل حامل
ميا بصدمه: ايييييه حامل بجد يعني هيبقي عندي حفيد
جون بابتسامة: شفتي انك بتحبيها ازاى امال بتعملي كده ليه
ميا ببكاء: عشان انا كنت بحب ابوك قوى
جون بيمسح دموع ميا : ماما قوليلي نور فين عشان اعرفه
ارجعها تاني
ميا بتوتر: فيييه……؟
جون بسرعه: ماشي ماشي يا ماما انا هروح
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
سلمي لعز: عز انا خايفه على نور قوي
عز بيحضن سلمي: ما تخافيش هترجع بالسلامه قاسم هيرجعها
سلمي ببكاء: يارب يارب
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
قاسم بتذكر ان كان جايبه لنور ساعه عشان لو حصلها حاجه
قاسم : اه انا ازاي نسيت الساعه
الفلاش بااااااك
نور: ليه يعني كده
قاسم بغضب: كده علشان لو حصل ايه حاجه ليكي انتي وبنتي البسيها على طول
نور بابتسامة: ماشي يا حبيبي مش هقلعها ابدا
قاسم بابتسامه: شطوره يا نور عيني
قاسم بغضب: انا ازاي نسيت الساعه لازم اعرف هى فين منها
قاسم حدد موقع نور وعارف ان هي في الصحراء…..
قاسم بغضب شديد: يا ابن الكل*ب وحياه امك ما انا سايبك
بعد وقت من الزمن………..
نور بخوف: جاك جاك عشان خاطري بلاش بلاش
جاك ببرود: انا باقولك انتي دي وبس وانا مستني ما هو يوصل انتي فكره ان انا ما اعرفش ان هو هيجي ينقذك
يعني انت عارف ان انا جاي…..؟
جاك بضحك شرير: قاسم اهلا اهلا يا صاحبي وحشتني والله زمان
قاسم بغضب وبيرفع المسد”س قدام وجه جاك: انا مش جاي افتكر زمان انا جاي اخد مراتي وبني
جاك مصدوم: ايه بجد انت حامل يا نور ما قلتليش ليه اخص عليك بجد
قاسم بغضب جحيمى: ابعد رجالتك عن نور ومشي يا جاك احسن اقسم برب العزه بيكون نها”يتك على ايدي انا
نور بخوف وتعب: قا.. سم قا. سم انا تعبانه تعبانه قوي بطني بتوجعني انا خايفه على ابني
قاسم بخوف شديد: ايهدى يا حبيبتي ما تخافيش انا معاكي
قاسم لجاك بغضب جحيمى: انا اتكلمت معاك في هدوء بس دلوقتي لا.. رفعه قاسم المسد”س وصوب ناحيت قلب جاك
جاك ببرود: مش هتعرف تعملها عارف ليه عشان انت اتحطيت في الاختبار ده زمان
قاسم بغضب: جاااااااااااك هقت”لك
جاك بضحك شرير: ايه فكرتك بيييي اقول ولا لا
قاسم بغضب وضرب رصاصه جات في كتف جاك
نور بخوف: قاسم انت عملت كده ليه
قاسم ببرود: انا لسه ما عملتش حاجه انا لسه هاعمل
لسه رجاله جاك هتهجم علي قاسم بس البوليس جاه واخده واخد جاك
جاري قاسم على نور وحضنها وهي تبكي بانهيار
قاسم بابتسامه: خلاص خلاص يا قلبي انا معكي اهو بطلي عيب بقى
نور ببكاء: انا كنت خايفه على البيبي
قاسم بابتسامه: ما تخافيش هو بخير
نور بتعب اغمي عليها
قاسم بقلق: نور نور نور اشتل قاسم نور وذهب بها المستشفى
في المستشفي…….؟
قاسم وهو شايل نور و داخل من باب المستشفى
………. دكتوررررررره انا عااااااايز دكتوررررره
بيجي دكتور قاسم بيزعق ويقول بغضب: انا قولت دكتورررره
الدكتور بخوف: حاضر حاضر
بعد شويه من الكشف خرجت الدكتوره
الدكتوره:……..؟
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية جحيم قاسم)