روايات

رواية جحيم قاسم الفصل التاسع 9 بقلم زهراء السعيد

رواية جحيم قاسم الفصل التاسع 9 بقلم زهراء السعيد

رواية جحيم قاسم الجزء التاسع

رواية جحيم قاسم البارت التاسع

رواية جحيم قاسم
رواية جحيم قاسم

رواية جحيم قاسم الحلقة التاسعة

سلمي بصدمه: اييه ليه يا عز
بياتي صوت من خلف عز: عشان اتجوز يا حبيبتي
سلمي مصدومه: ا..نتى يا ريم
ريم بضحك: هههه ريم ههه عدي بتعرفي تقولي ريم مش
ييم بس عارفه ان ييم احلي منك وانتي بتقوليها ههههه
سلمي بغضب: انتي بتعملي ايه هنا
ريم ببرود: هاكون باعمل ايه يعني بيت جوزي وقاعده فيه
سلمي بغضب شديد: جوز مين ياما جوز ده جوزي انا لوحدي فاهمه يا بت انتي ويلا اطلعي بره ما شفكيش جاي هنا تاني
ريم بدلع: شوف يا بيبي بتطردني من البيت ازاي
عز بيغيظ سلمى: لا يا قلبي هى اللى تمشي من هنا دى مش مراتى انتي اللى مراتي بس
سلمي هتولع: عز ما تنرفزنيش انت صحيح اتجوزت السلعوه دي
عز ببرود: اه اتجوزتها عندك مانع ولاحاجه
سلمي بدموع: طب انا يا عز سلمي حبيبتك

 

 

عز بغضب: دلوقت حبيبتك لو حبيبتي بجد كنت جيتي وقلتيلي ايه اللي حصل او على الاقل كنت اعرفي ان انا عمري في حياتي ما اعمل كده وان محبتش حد غيرك انت يا سلمى بس بعد اللي عملتيها انا ما اقدرش ارجعلك تاني لانك مش واثقه فيه ولا في حبي ليكي ولا في حبيبك انا اسف يا سلمى مش هاقدر ارجع ليكي ويا ريت ما تحاوليش تقربي مني تاني لو سمحت
سلمى بدموع وكسره: وانا اسفه ان جايتلك عشان اعتذر منك واقولك ان انا بحبك انا اسفه من النهارده مش هتشوفي وشي تاني وربنا يسعدك انت وهي…..
سلمى لفت وجهها وهتمشي لسه لقيت حد بيقولها:؟
انت رايحه فين يا مجنونه انا كنت بضحك معكي انا ما اقدرش استغنا عنك انتي كنزي وحياتي كلها يا مصيبه حياتي
سلمي مصدومه: ايييييه مش فاهمه حاجه خالص ايه اللي بيحصل هنا😳
ريم بضحك: انا اسفه يا سلمى بس والله مش انا ده عز هو اللي قالي اعمل كده عشان يعلمك الادب
عز بابتسامة: انا كنت لازم اعمل كده عشان اعرفها ان الحب مش بيتباع الحب احساس جميل وغريب لما تحس اول مره انك فرحان عرفه زى ايه… حبك بالنسبة لي مثل السحر الذي تملكني وجعلني لا أفكر إلا بك، أنت بداية الأشياء الجميلة في قلبي، وأنتي نورٌ لقلبي وفرحٌ لعيوني انتي وبس يا سلمي والله بحبك والله بحبك انتي وبس
سلمي اغمي عليا…….
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
قاسم بابتسامه: برجلك اليمين يا عروسه
نور بخجل وكسوف: بس بقي يا قاسم الله
قاسم بضحك: يالهوي علي الطماطم اللى طلعت دى نفسي ا اكلهم😉
نور بخجل وبتخبي وشها بيديها🙈: والله اروح تاني
قاسم بسرعه: لا لا تروحي فين دانت ماصدقت جيتي تاني
قاسم فضل يقرب من نور….
نور بخوف: انت بتقرب كده ليه

 

 

قاسم بابتسامه خبيثه: ايه مالك انتي ناسيه ان النهارده دخلتنا ولا ايه يا عروسه
نور بخوف شديد: والله لو قربت لكون مصوته
قاسم قرب منها وحط ايده ع جس*مها: بتحبيني يا نور
نور اتكسفت وحاولت تبعد عنه : هاااا
قاسم بابتسامه: انتي بيحبينى
نور بخجل: اه
قاسم بفرح وفضل يبوسها من شفايفه ورقبتها
نور بخجل: قا….. سم
قاسم بعشق: امممم يا قلب قاسم
نور بخجل: مش هينفع
قاسم باستغراب: ليه مش هينفع
نور بتوتر: ا… صل ا.. صل
قاسم بقلق: اصل ايه قولي
نور بخوف منه رد فعل قاسم: انا…ا..نا حامل
قاسم بصدمه: اييييييه
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
فاقت سلمى وبدات تبكي في صمت
عز بقلق: سلمي حبيبتي ما تقلقنيش عليكي انا اسف والله انا ما كنتش اقصدحاجه
سلمي: لا رد……..؟
ريم بخوف: انا اسفه يا سلمي والله انا مقصد حاجه خالص
سلمي : لا رد………؟
عز بغضب: سلمى اتكلمي مالك
سلمي بغضب: مالي ولا حاجه ما انا كويسه ما فيش حاجه ما فيش حاجه بس اما تعرف اللي انت عملته دلوقتي غلط ولا صح ابق تعال قولي انا ماشيه
ولسه سلمي هتمشي وقفها عز….: ما فيش خروج بره البيت ده يا سلمى ولو خرجت هتشوفي يوم مش هيعجبك انتي فاهمه
سلمي بغضب: يعني ايه يعني انا محبوسه هنا ولا ايه
عز ببرود: فكري زي ما انت عايزه بس خروج من هنا لا
ريم: طيب انا استاذن انا دلوقتي عشان جوزي مستنيني يا عز
سلمى باستغراب : جوزك هو انتي متجوزه
ريم مش: ايوه يا بنتي انا متجوزه من حماده هو انتي ما تعرفيش
سلمى : لا ما اعرفش يعني ما فيش اي حاجه مابينكم
عز ببرود: لا وانا قولتلك ان انا كنت بضحك عليكي عشان فاطمه رنت عليا قبل ما انتي تيجي وقالتلي كل حاجه وقالتلى انك جايه في الطريق وحكتلي اللي حصل زمان

 

 

سلمي بغضب : يا بنت الكلا”ب يا فاطمه وحياه امك لمعرفك
عز بابتسامة: هاا قولتي ايييييه هترجعيلي تاني
سلمي بتفكير: امممم لاااا🤔
عز بغضب: وحيات امك😑
سلمي بخوف: احم انا بقول اه اه😅
ريم بابتسامة: ربنا يخليكم لبعض ويسعدكم
سلمي بابتسامة: انا بجد اسفه انا غلط في حقك يا ريم
ريم بابتسامة: ولا يهمك يا قلبي
سلمي بضحك احم ممكن تمشي بقي عشان عايزة جوزي لوحدنا يا ريم انتي عارفه بقي عرسان جداد
ريم بضحك: ماشي ياستي باى يا عز
عز بيغيظ سلمي: باى يا قلبي
سلمي بترفع حاجيبها: باى ياقلبي والله🤨
عز: احم في ايه
سلمي: مفيش حاجه
عز بخبث: متيجي اقولك كلمه سر ههه
سلمي بكسوف: واحد قليل الادب

 

 

عز بضحكه رجولي: ههههههه طيب يا هقولك حاجه بس
سلمي بتجري وعز بيجري وراهاا
عز بضحك: بت هقولك حاجه بس
سلمي بضحك: لا يا قليلةالادب
قرب منها وبسها من شفايفه برقه
عز بحب: بحبك ♥
سلمي بسرحان: هااا
عز بضحك: بحبك ♥
سلمي بعشق: وانا بعشقك بجنون ♥

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية  كاملة اضغط على : (رواية جحيم قاسم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى