رواية جحيم عاشقي الفصل الحادي عشر 11 بقلم زولة وحيدة
رواية جحيم عاشقي البارت الحادي عشر
رواية جحيم عاشقي الجزء الحادي عشر
رواية جحيم عاشقي الحلقة الحادية عشر
في صباح يوم جديد
تقى كانت صحيت وصلت الصبح وراحت ع المطبخ عشان تطبخ
أيهم دخل ع المطبخ
أيهم :صباح الخير
تقى :صباح النور
أيهم :اساعدك؟
تقى :انت بتعرف تطبخ
أيهم :اه انا هوايتي الطبخ شوفي مهاراتي واتعلمي
تقى :طب علمني بقى ياشيف
أيهم بدأ يطبخ تقى كانت بتساعده
آسر طلع لقا تقى وايهم في المطبخ
آسر بغضب :بتعملو ايه
تقى :بنطبخ
آسر :ودة بيعمل ايه
أيهم :بساعدها
آسر :اطلع قولتلك خليك بعيد عن مراتي
تقى :آسر في ايه هو بس بيساعدني
أيهم بخبث :غيران
آسر :مش غيران
أيهم :خلاص ياتقى خلينا نخلص بسرعة
آسر :هساعدكم
تقى :اتفضل
آسر وتقى وايهم جهزوا الاكل (اصلا آسر معملش حاجة غير أنه بيحاول يبعد أيهم عن تقي)
بعد مدة
آسر :احنا هنرجع بعد اسبوع
المنشاوي :ليه يابني ماتقعدو زيادة
تقى :طب ما انتو ارجعوا معانا
أيهم :الصراحة انا مكنتش عايز ارجع بس هرجع عشان انتي طلبتي مننا كدا
آسر مسك ايد تقى
آسر :متكلمش مراتي
أيهم :عارف انها مراتك بس هي اختي انا كمان صح يا تقى
تقى :اه طبعاً
آسر :اه اختك بس مش اكتر
تقى فكت ايد آسر وراحت قعدت جمب المنشاوي
تقى :جدو انت هترجع معانا صح
المنشاوي :هفكر
تقى :جدو بلييييز ارجع معانا عشان خاطري
المنشاوي بص ع آسر لقاه متغاظ من تقى
المنشاوي بخبث :هوافق بس اذا اديتيني بوسة
تقى باسته ع خده
آسر في نفسه :حسابك معايا ياتقى
المنشاوي :الله
تقى بفرحة :يعني هترجع معانا
المنشاوي :طبعاً ياحبيبتي
تقى حضنتو :شكراً ياجدو
آسر بغيرة:تقى يلا ع الاوضة
تقى :لأ مش عايزة عايزة اقعد مع جدو حبيبي
آسر راح ع الاوضة بغضب
المنشاوي وايهم ضحكوا عليه
تقى :هو ليه دايما متعصب كدا ياجدو
المنشاوي بضحك : غيران
تقى :اللي قلبه حجر دة بيغير
أيهم بضحك :تعالي معايا وشوفي هيعمل ايه
أيهم وتقى طلعوا وقعدو في الجنينة
آسر طلع شاف تقى جمب أيهم وبيضحكو
آسر :البنت دي ما بتفهم ولا ايه
وراح عندها
آسر :تعالي ياتقى
تقى :طب مانت اقعد معانا
آسر :مش عايز
أيهم بضحك :روحي شوفي عايز ايه
تقى راحت معاه
في الاوضة
آسر بغضب :قولتلك مش عايزك تتكلمي مع ايهم
تقى :اسفة نسيت
آسر حاوط خصرها بيديه
تقى بخوف :آسر بتعمل ايه
آسر بتوهان :هشششش مش عايز ولا حرف
تقى :لا هتكلم مش ع كيفك
آسر با’سها بحب
تقى زقته
تقى :قليل ادب وسافل
آسر :اه كملي وايه كمان
تقى :لا كدا كفاية
آسر :ع فكرة انا عايز بوسة زي اللي اديتيها ل جدي
تقى :لأ انت لأ
آسر :انا جوزك يابنتي بتتكسفي مني يعني
تقى :مابتكسفش انا
آسر :طب اثبتيلي
تقى باسته ع خده
آسر :مش عايز هنا عايز هنا وشاور ع شفايفه
تقى :بس
آسر :جبانة
تقى باسته
تقى :مش جبانة
آسر شداها عليه
آسر :حلوة زيك يا قلبي
تقى اتخبت في صدره وخدودها زي الفراولة
آسر :هتخليني اتهور يافراولاية
تقى وهي متخبية ف صدره :بحبك
آسر :وأخيراً ليه اتأخرتي عشان تقوليها كنت منتظرها من وقت
تقى :وانا قولتها اهو
(خلوهم ف حالهم بعد كدا)
في صباح يوم جديد
آسر: انا مش مصدق انك وأخيراً بقيتي مراتي
تقى :ماتصدق يابني
آسر بحب :بحبك
تقى :وانا بعشقك
آسر :أجهزي عشان هنروح ع الملاهي
تقى بفرحة :بجد
آسر :اه بجد يا حبيبتي
تقى باسته ف خده :بحبك ياقمر
آسر :طب أجهزي يابتاعت المصالح
تقى جهزت بسرعة ولقت آسر جهز
راحو ع الملاهي واستمتعوا
================
بعد اسبوع
آسر وتقى والمنشاوي وايهم رجعو ع مصر
في القصر
فريدة:اهلا نورتو وكانت بتبص ع آسر
أيهم بهمس لأسر :هي بتبصلك كدا ليه
آسر :معرفش
أيهم :بنورك يا فريدة
فريدة بصتله بغيظ
أيهم :هو انتي متجوزتيش لسة
فريدة :وانت مالك
أيهم :عايز اعرف… واكمل بضحك شكله حبيبك التاني اتخلى عنك
تقى حاولت تمنع ضحكتها لكن مقدرتش
فريدة في نفسها :اضحكي اضحكي أنا مجهزالك مفاجئة حلوة يا تقى هتخليكي تبكي
=================
بعد مدة في اوضة تقى وآسر
تقى كانت في الحمام
فريدة دخلت بسرعة
فريدة :آسر شوف الصور دي
آسر بغضب :تقى……
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جحيم عاشقي)