روايات

رواية جحيم عاشقي الجزء الثاني الفصل الحادي عشر 11 بقلم زولة وحيدة

رواية جحيم عاشقي الجزء الثاني الفصل الحادي عشر 11 بقلم زولة وحيدة

رواية جحيم عاشقي الجزء الثاني الجزء الحادي عشر

رواية جحيم عاشقي الجزء الثاني البارت الحادي عشر

رواية جحيم عاشقي الجزء الثاني
رواية جحيم عاشقي الجزء الثاني

رواية جحيم عاشقي الجزء الثاني الحلقة الحادية عشر

بعد مرور 3 شهور
عند غزل
عند ياسمين وغزل
كانو بيتكلموا عن الدراسة
غزل بصت ع الساعة كانت 12
غزل :يالهوي يزن هيقتلني انا هروح باي
ياسمين بضحك :روحي
غزل دخلت الاوضة بهدوء
يزن فتح النور ونط من السرير وراح قفل الباب وحط ايدو ع خصرها
يزن :فين كنتي
غزل :مع ياسمين
يزن :كل دة مع ياسمين؟
غزل :عادي… ابعد كدا
يزن :مش هبعد
غزل زقتو وجريت ع الحمام
غزل طلعت بعد مدة
يزن :في ايه
غزل :بطني بتوجعني وحاسة بدوخة
يزن :طب نروح ع الدكتور
غزل :لا مش ع…. ووقعت ع الارض
يزن :غززززل

 

 

 

وراح شالها وحطها ع السرير واتصل ع الدكتورة
بعد مدة الدكتورة طلعت
الكل كان قاعد برة
الدكتورة :مبروك المدام حامل
يزن بفرح :بجد
الدكتورة :آه
يزن حضن ابوه وامه
والكل باركولو
يزن دخل
غزل كانت قاعدة بتاكل شيكولاتة
يزن بفرح:غزل انتي حامل
غزل باستغراب :آه عارفة
يزن :في ايه مش فرحانة؟
غزل :لا انا مبسوطة اهو باكل شيكولاتة… ومدت ليه حتة.. عايز؟
يزن بضحك :لا يامجنونة
الكل دخلو وباركولها
غزل فجأة بدت تعيط
يزن :في ايه حبيبتي

 

 

 

غزل :مسؤوليتي هتكبر وانت هتهتم بالبيبي اكتر مني وحتى ماما وبابا وخالتي تقى وحتى ياسمين اهئ اهئ
يزن بضحك :خلاص يامجنونة مفيش حد هيهتم بالبيبي اكتر منك وحتى إذا حبوه اكتر منك انا موجود انا هحبك اكتر من اي حد
غزل :طب يلا ع الملاهي
يزن :يعني كل الدراما دي علشان الملاهي
غزل :آه خالتي قوليلو ياخدني ع الملاهي
تقى :آه خدها يايزن
يزن :حاضر بس بكرة دلوقت الساعة 12 ونص
غزل :طب عايزة شيكولاتة لأنه الشيكولاتة اللي جبتها خلصت
ياسمين :ايه؟ انت جبتلها شيكولاتة؟
غزل :آه وجابلي النوع المفضل عندك😜😜😜
ياسمين :ماشي يايزن مااااشي
يزن :خلاص هجبلكو الاتنين بس بكرة
تقى :طب احنا هنروح بقا
يزن :اوك
الكل طلع
غزل :مامااااااااا
زينب بصت ع غزل بخوف:في ايه ياغزل
غزل :انا هنام معك اليوم اصل هنا في واحد بيدايقني بالليل
يزن بص ع غزل بغضب

 

 

 

غزل بسرعة :لا ياماما خلاص روحي أنا بس كنت حابة اهزر معك
زينب ضحكت وطلعت
يزن مسكها من خصرها وجذبها عليه
يزن : قولتي في حد بيدايقك صح
غزل :ابعد يايزن
يزن با’سها
غزل بعدت بسرعة
غزل :ياقليل الأدب في بنت معنا
يزن :وانتي ازاي عرفتي انها بنت
غزل :ماعرفتش بس عايزاها تكون بنت
يزن :وانا كمان عايزها بنوتة قمر وتشبهك
غزل :بحبك
يزن :وانا بحبك
في صباح يوم جديد مليء بالمفاجئات
في الشركة
السكرتيرة دخلت
السكرتيرة :يزن بيه في بنت عايزة تقابلك
يزن :اوك خليها تدخل
بعد مدة مروة دخلت
مروة :ازيك ياحبيبي

 

 

 

يزن بغضب :انتي ايه اللي جابك
مروة :جيت أحذرك تنتبه ع مراتك وابنك
يزن :قصدك ايه
مروة قعدت ع الكرسي
مروة :قصدي انه انا ناوية ع حاجة سيئة… المهم تاخد بالك منها
فجأة فون يزن رن
يزن :الو
ياسمين :يزن غزل اختفت
يزن بخضة:ايييييه
ياسمين :فتشنا القصر كله وملقنهاش وحتى الحرص مبيعرفوش هي فين
يزن :طب اقفلي انا هتصل ع احمد
ياسمين :اوك
وقفل السكة
مروة بضحك :متخفش مراتك معايا
يزن بغضب :ايه
مروة :آه لو حابب تشوفها بتتعذب شوف
واعطتو الفون

 

 

 

يزن شاف فيديو لغزل مربطة وفي حد بيضربها وهي بتصرخ
يزن زق الفون ع الارض بغضب واتجه ع مروة ومسكها من ايدها بغضب
يزن :رجعيلي مراتي وإلا……
مروة بمقاطعة :هششش دة مش وقت تهديداتك التافهة دلوقت ابنك هيموت ومراتك كمان ومفيش حد هيقدر يوصل ليهم وحتى إذا وصلتو ليهم هتوصلو في الوقت الغير مناسب
يزن :عايزة ايه… فلوس… فيلات… قصر…
مروة :انا كنت عايزاك انت بس غيرت رأيي دلوقت انا عايزاك تطلق غزل وكدا هي هترجع هي وابنك وهيكونو بخير
يزن بغضب :مستحيل انتي اتجننتي
مروة :اوك براحتك في رسالة في فونك شوفها
يزن فتح الفون لقى فيديو لحد حاطي المسدس في راس غزل
يزن بخوف :غزززززل
مروة :للأسف مش هتسمعك
يزن :هقتلك الأحسن ليكي تسيبي مراتي في حالها
مروة :مش هيفرق معايا إذا قتلتني بس انت هيفرق معاك إذا ماتت مراتك وابنك
يزن :عايزة ايه انا هعملك اي شي بس انتي رجعي غزل ع البيت
مروة :قولتلك تطلقها هرجعها للبيت هي وابنها بسلام
يزن:……….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جحيم عاشقي الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى