رواية جحيم ابن عمي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم شروق أحمد
رواية جحيم ابن عمي البارت الخامس والعشرون
رواية جحيم ابن عمي الجزء الخامس والعشرون
رواية جحيم ابن عمي الحلقة الخامسة والعشرون
فيروز بصراخ.. جبل
كيان صحي مفزوع.. في ايي يافيروز
فيروز ببكاء..جبل مش كويس اه جبل مش كويس اتصل بيه ياكيان عشان خاطري
كيان.. اتصل بيه اقولو اي طيب
فيروز.. قولو اي حاجه بس بالله عليك تطمني
كيان.. حاضر
وبافعل اتصل بس مكنش بيرد جبل
كيان.. م بيرد اكيد نايم
فيروز ببكاء.. لاا جبل نومه خفيف اكيد اكيد حصلو حاجه
كيان.. اهدي
وااتصل تاني وبالفعل رد بصوت نايم.. الو
كيان بلهفه.. اي ياجبل كل دا نوم
جبل بصوت ناعس.. معلش كنت نايم عامل اي ياكيان
كيان. الحمدلله
جبل.. في حاجه
كيان.. لا حبيت اطمن عليك بس
جبل.. انا بخير
كيان( وكان نسي فيروز خالص).. مالك حسك مش كويس
جبل بحزن.. انا فعلا مش كويس ياكيان انا حياتي ادمر”ت من ساعه مامشيت فيروز وحياتي اتشقلبت
كيان وبيبص عل فيروز.. يسيدي هي اكيد دلوقتي كويسه مفيهاش حاجه اكيد هي بس بتتقل عليك
جبل.. ياريت تكون بتتقل عليا
كيان.. جبل انت لازم تغير من نفسك
جبل.. ازاي يعني
كيان.. عشان لما ترجع فيروز تلاقيك شخص تاني كويس وبتاع ربنا وابعد عن كل حاجه وحشه او طريق وحش
جبل.. انا بجد عايز اتغير ياكيان بس ازاي
كيان فضل يدي نصايح وان يبقا مع ربنا وان الدنيا مش مضمونه وفضل يعرفو شويا حاجات وحقيقي جبل اتحمس يتغير ويبقا واحد تاني
ياترا هيتغير ولا هيحصل حاجه
بعد ماكيان قفل مع جبل.. اي مش اطمنتي
فيروز.. هو حقيقي جبل عايز يتغير
كيان. اكيد عايز يتغير يافيروز
فيروز.. بتمني ياكيان
كيان.. يلا ننام
فيروز.. يلا وبالفعل نامو
عند جبل
جبل.. انا لازم ابدا مع ربنا انا هفضل لحد امتي بعيد عن ربنا يمكن ربنا بعد فيروز عني عشان انا شخص سئ
وبالفعل جبل قام صلي الفجر وفضل يعيط ان كان بعيد عن ربنا وفضل يقرا قران بصوته الجميل
وبعد مخلص
جبل.. انا لازم انهي جوازي من روح
وبالفعل وصل اوضتها
وخبط وهي كانت صحيه
روح.. ادخل ياجبل
جبل.. روح انا لازم اتكلم معاكي
روح.. احكي
جبل.. احنا لازم نتطلق
روح.. انا عرفه انك عايز تتطلقني ويمكن كمان مش طيقني معاك ف البيت
جبل.. انا بدات مع ربنا ومش عايز اي حاجه من الماضي
روح.. ونا متفهمه معاك
جبل.. تمام انتي طالق طالق طالق
روح ببتسمه وجع.. شكرا ياجبل انا همشي الصبح
جبل.. تمام ياروح
وخرج من اوضتها وكان مرتاح بشكل
روح.. انا بردو مش هسيبك ياجبل
جبل فضل يقرا قران وكان قريب اوي من ربنا الفتره دي وروح مشيت وسابت البيت وكانت مش ناويه خير
عند فيروز
فيروز كانت ف الشهر السادس وكانت تعبانه اوي
فيروز.. اهه يابطني حرام عليكي يافريده تعبتيني بس انا فرحانه بتعبي دا خلاص مفضلش غير اقل من3شهور واشوفك يانن عيني
فيروز فضلت تكلم فيها وتحكيلها كانها موجوده بجد
كيان كان واقف وبيسمعها وبيحاول ينساها
فيروز.. كيااااان
كيان.. في اييي
فيروز.. انا جوعت تاكل
كيان.. ماشي
فيروز.. انا هقوم اعمل اكل
كيان.. ماشي ونا هساعدك
وبالفعل عملو الاكل وفضلو يالله ويحكو ويضحكو زي عاداتهم
عند جبل
بقا شخص تانيه من شخص كان بيشر*ب وبتاع حر*يم من شخص بقا متددين ويعرف ربنا وفرحان بتغيره دا.
جبل.. عايزك تجبلي كل الملفات هنا
السكرتير.. امراك جبل باشا
جبلو الملفات وخرج
وفضل يبص عليه الملفات وبدا يشتغل
اه صح نسيت اقولكم ان جبل بعد عن شغل الما*ڤيا وبقا شغال ف شركته وشركته بقت المركز الاول وبقا معروف
جبل.. اي يبني عامل اي
شهاب صديق جبل من زمان بس الايام فرقتهم بس رجعو تاني وشهاب كويس ويعرف ربنا ومحترم
شهاب.. منتا خلاص نسيت صحبك
جبل.. انا عمري منساك ياصحبي
شهاب.. انت اخبارك اي
جبل.. كويس الحمدلله ونت
شهاب.. كويس طول منتا كويس يحبيب اخوك
جبل.. عايزك تيجيلي الشركه ياشهاب عشان تمسكها نت لحد مسافر وارجع
شهاب.. من عيوني
جبل.. تسلم عيونك
وقفل مع شهاب
عند فيروز
فيروز بتعب.. كيان
كيان.. مالك في اي
فيروز.. مش عارفه حسه ان تعبانه
كيان.. اكيد وجع الحمل
فيروز.. اهههه الحقني ياكيان
وفجاه هيبص عليها كيان لقي فيروز بتنزف دم
كيان بخوف… فيروزز
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جحيم ابن عمي)