رواية جحيم ابن عمي الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم شروق أحمد
رواية جحيم ابن عمي البارت التاسع والثلاثون
رواية جحيم ابن عمي الجزء التاسع والثلاثون
رواية جحيم ابن عمي الحلقة التاسعة والثلاثون
جبل.. تتجوزيني يانور
نور بضحك.. نت بتقول اي
جبل.. اي اللي بيضحك
نور.. نت بتطلب طلب غريب شويا
جبل.. خلاص براحتك
نور.. اهدا بس وقولي حصل اي
جبل.. هقولك
عند فيروز
فيروز صحيت عل صوت بنتها
فريده.. مامي قومي
فيروز.. في اي يافيرو
فريده بعياط.. انا عيثكي تثحي(عايزاكي)
فيروز.. متعيطيش يعيوني انا اهو صحيت
فريده.. طب قومي فثحيني
فيروز.. اهو قومت دلوقتي افسحك
فريده.. اه
فيروز.. طب قومي البسي
فريده. هييي
وجريت عشان تلبس
فيروز.. يالله
ولبست دريس نبيتي وطرحه سودا وكوتشي
فيروز.. يلا يافيرو
فريده.. يلا بينا
وخرجو وفسحتها لحد متعبو من اللعب
فيروز.. يلا بقا بافريده
فريده.. يلا يمامي
وفجاه ظهر جبل
فيروز.. عايز اي
جبل.. جاي اقولك كلمه ينفع
فيروز.. تمام استنيني ف العربيه يافيرو ماشي
فريده.. حاضر
فيروز.. نعم
جبل.. فين كيان
فيروز.. يخصك في اي
جبل.. يخصني ان الطفله دي عيزه ابوهآ
فيروز بسخريه.. ماابوها واقف قدامي
جبل بصدمه.. نعم قصدك اي
فيروز.. قصدي انت ابوها
جبل.. اكيد بتكدبي
فيروز.. وربنا انت ابوها ولو مش مصدق تعال نعمل تحليل واثبتلك
جبل.. يلا
فيروز بستغراب.. يلا اي
جبل.. عايز نعمل تحليل
فيروز.. تمام
وبالفعل راحو عشان يتاكدو وعملو التحليل واستنو النتيجه
وجه وقت النتيجه التحليل وبالفعل طلعت بنته
جبل.. فهميني ازاي فريده بنتي
فيروز.. لما سبنا بعض اكتشفت ان حامل خفت لتقولي سقطتي واتجوزت كيان وعارفه ان الجوازه با*طل بس اعمل اي عشان ناس متقولش عليه حاجه واتجوزته وكان معيا ف كل لحظه وكتر خيره شال شيله مش بتعته
جبل كان بيسمع وهو مصدوم يعني اللي وقفه قدامو د بنته
جبل.. انا مش عارف اقول ايه انا مصدوم
وسبها ومشي
فيروز فضلت تعيط
جبل فضل يمشي بالعربيه وهو تايهه وكان خايف خايف يقرب من بنته تكون مش متقبلاه ولا تحبو
جبل.. انا انا مش فاهم نفسي انا حياتي اتشقلب*طت ف دقيقه ف ثانيه انا مش عارف اعمل اي يارب مشيني ف الطريق الصح
وفضل يسوق العربيه
عند فيروز
نامت وصحيت عا خبط الباب
فتحت لقت جبل ونور
فيروز ببرود.. نعم
جبل ببتسمه استفزاز.. انا جاي اعزمك عل فرحي انا ونور واكيد هتيجي
فيروز.. اكيد طبعا
بس لحظه
قبل ماجبل يتكلم لقي فيروز سحبت نور م شعرها وفضلت تتضر*ب فيها
جبل بيبعدها عن نور… ابعدي عنها يفيروز ابعديي بقولك يست ابعدي
فيروز وهي بتتضرب نور.. جبل ليا انا جبل لفيروزتو انتي فاهمه محدش هيشاركني فيه انتي فاهمه
نور فضلت تصرخ.. ابعدي يست ابعدي يرتني مصدقتك ولا صدقت لعبتك ياجبل الكلب انا كر*هتك
وسبتو ومشيت
فيروز مصدومه… هي قالت اي
جبل.. مش عارف
فيروز فضلت تجري ورا ف الشقه.. هي قالت اي ياجبل انطق
جبل بيجري.. خلاص بقي يفيروز قلبك ابيض
فيروز.. نت اي يخي انت اييي
جبل.. بت بت هزعلك
فيروز.. جبل اقف بقولك اقف
جبل.. هتتضر*بيني
فيروز بتخبي الضحكه.. لا
جبل… كدابه
فيروز.. وحياتك
جبل قرب منها وهي فضلت تتضر*ب فيه
جبل.. نتي غشاشه
فيروز.. نت شخص كداب
جبل.. وبحبك
فيروز.. ابعد رايحه اشوف فريده
جبل بتردد.. فيروز عايز اشوفها ينفع
فيروز.. تعالا
ودخل معاها
فيروز.. فريده اصحي يقلب امك
فريده.. مامي
فيروز.. سلمي عل بابي يلا
فريده حضنت جبل
وجبل كان حاسس بحساس غريب بس جميل وحضنها.. يقلب بابي انتي
فريده.. طب وبابي كيان
كيان ظهر ف اللحظه دي.. لا انا من دلوقتي معرفش امك انتي طالق طالق طالق يافيروز
فيروز.. كيان انت دخلت ازاي
كيان.. مش لازم تعرفي انا اهو طلقتك عيشي مبسوطه ولو يوم واحد مع حبيب عمرك سلام
ومشي مدايق
عند مراد وصفا
مراد لقي اكونت صفا ودخل لقيها حطا بوستات ضحك وفضل يضحك عل بوستاتها بتضحكو دخل كلمها
وقال(علفكره بوستاتك تجنن وصحبتها كمان اللي هيا انتي)
صفا لقت رساله دخلت لقتها من مراد.. نت جبت اكونتي منين
مراد.. هو نتي نسيتي انك حطا صورك يهانم
صفا.. عايز اي يعني
مراد.. عايزك ياصفا
صفا.. م كل روايه الابطال يتجمعو سوا لا ف رويات الابطال مش بيكملو اصلاا
مراد.. يعني اي
صفا.. يعني انا مش بحبك ولا عيزاك
مراد.. تمام سلام
صفا عملت بلوك.. يالله اكيد اللي بعملو دا خير اكيد
مراد حزن من نفسه ان اعترف واترفض ياترا ليهم قصه تانيه ولا نهايتهم خلصت
عند فيروز
جبل ببرود.. جهزي فريده عشان هخدها تعيش معايا
فيروز بصدمه.. نت بتقول اي
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جحيم ابن عمي)